Spioch

ad81

Post autor: ad81 »

a jak to wymontowac
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

musisz odkręcić reflektory ( całość co sie podnosi :wink: ) są chyba na 4 śrubki i podważyć czymś cięgno żeby zeskoczyło z kulki i masz dostęp do całego mechanizmu.
pozdro
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Lisiu pisze: chyba na 4 śrubki i
a dokładniej na 2 śrubki i 2 nakrętki :wink:

P.S. tylko dobrze odtłuść powierzchnie,w przeciwnym razie poxipol nie złapie
Obrazek
ad81

Post autor: ad81 »

ok zobaczymy, a czy da sie gdzieś dostac nowe?
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

śmiem powątpiewać :wink:
jezeli nie masz zgubionych tych plastików w cięgnach to wklejenie ich rozwiązuje problem
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

może gdzieś na jakimś szrocie coś byś dopasował,albo weż starą i idz do jakiegoś dużego sklepu motoryzacyjnego typu Inter Cars albo JC,może coś się znajdzie...
Moim zdaniem szkoda zachodu.
Ja kiedyś tak zrobiłem u Roberta i działa do tej pory(obecnie nie ale to z innego powodu ) :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

czyli idąc myśla pelota kup dwie zmiotki i zablokuj lampy na stałe :D
fakt że nie będzie to śpioch ale zawsze oczka otwrte.... :wink:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Lisiu pisze:czyli idąc myśla pelota kup dwie zmiotki i zablokuj lampy na stałe :D
fakt że nie będzie to śpioch ale zawsze oczka otwrte.... :wink:
Będzie czy nie będzie - wszystko zależy od kształtu szczotek. :roll: :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Yareck
Posty: 67
Rejestracja: 2004-01-27 18:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk - Swords

Post autor: Yareck »

OLEY pisze:Jakby coś,to mogę parę takich bezpieczników załatwić.
30A;60A i ten główny 80A.
Jeśli temat jest jeszcze aktualny to dziką ochotą wziąłbym 30, 60, i najważniejsze 80A. Napisz jaki możemy to sfinalizować.
pozdr
II gen`98 2,5l
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

zrobilem sobie dzis spioszka, nawet spoko to wyglada, przelacznik oczywiscie w popielniczce 8)
tylko szkoda ze juz trzeba pokretelka uzywac do zamkniecia swiatel a nie tego przelacznika od spiocha :?
i fajne jest tez to ze spioch moze byc z wlaczonymi swiatlami i nie :D
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
karamba69
Posty: 7
Rejestracja: 2007-02-11 10:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Łąg

Post autor: karamba69 »

A może mi ktoś powiedzieć albo odesłać na odpowiednią stronę jak zrobić takiego ,, śpioszka,, :oops:
Św. Krzysztof jezdzi z tobą do prędkości 140km/h potem ustępuje miejsca św. Piotrowi. Była srebrna jedynka 2.2 GT jest Chewrolet Lumina ,( ale probek jeszcze kiedyś będzie). CB. KARAMBA
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

karamba69 pisze:A może mi ktoś powiedzieć albo odesłać na odpowiednią stronę jak zrobić takiego ,, śpioszka,, :oops:
dla mnie najwiekszym problemem bylo zainstalowanie tego przelacznika w popielniczce, bo to fajne miejsce dyskretne ale trudne do przebicia 8)
jak przeczytasz strone performance, to wsio bedzie jasne, a jesli niet to pisz ja chetnie sluze rada :)
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
karamba69
Posty: 7
Rejestracja: 2007-02-11 10:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Łąg

Post autor: karamba69 »

Dzięki wielkie, nie myślałem że to takie proste :idea: gdyby nie święto i goście to już bym siedział w garażu . :lol:
Św. Krzysztof jezdzi z tobą do prędkości 140km/h potem ustępuje miejsca św. Piotrowi. Była srebrna jedynka 2.2 GT jest Chewrolet Lumina ,( ale probek jeszcze kiedyś będzie). CB. KARAMBA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Okejos.
Ze względu na to, że temat został odświeżony i posypały mi się zamówienia na GG, postanowiłem dzisiaj załatwić sprawę.

Powiem Wam, że wydałem fortunę na te bezpieczniki, bo sprzedający wiedzą, że są one na wagę złota.

EDIT:
Ponieważ link do tematu bezpieczników dawno nie działa, postanowiłem
odświeżyć temacik. :D
Mam nowe bezpieczniki "wysokoamperowe".
Gdyby ktoś reflektował, to zapraszam na PW.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

a nie mozna tych bezpiecznikow zastapic takimi zwyklymi z tych zestawow co mozna kupic np w CPN za 3zl??????? bo tam tez sa bezpieczniki 30A i jak zrobilem spiocha to na kablu wlasnie taki mam zalozony;]
Obrazek
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

pytlar pisze:a nie mozna tych bezpiecznikow zastapic takimi zwyklymi z tych zestawow co mozna kupic np w CPN za 3zl??????? bo tam tez sa bezpieczniki 30A i jak zrobilem spiocha to na kablu wlasnie taki mam zalozony;]
Co nie można? Można. Bezpiecznik to bezpiecznik - może być nawet topikowy w szklanej rurce jak masz ochotę.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

To może i główny dać automat:
Obrazek (37 zeta brutto) :idea:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Alinoe
Posty: 24
Rejestracja: 2007-05-04 16:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alinoe »

A czy ktos z was probowal przelacznika nie on off tylko pokretla ktore zwieksza przeplyw pradu taki jak przy lampach do pokoju lub wlaczniki do żyrandoli
Probe 2.2 GT I-gen. 90r
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Ale po co?
Alinoe
Posty: 24
Rejestracja: 2007-05-04 16:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alinoe »

aby regulowac jak szeroko beda otwarte swiatla
Probe 2.2 GT I-gen. 90r
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Ni dy rydy Panie. :D
Już Ci tłumaczę dlaczego.

Sprawa ma się tak, że włącznik ON-OFF przerywa dopływ prądu do silniczków. To daje nam możliwość zatrzymania ich w każdej pozycji.
Przełącznik o którym mówisz działa na zasadzie rezystora i dostarcza prąd ciągle, tylko raz z mniejszym, a raz z większym oporem, wtedy silniczki lamp będą ciągle pod napięciem prawda?

Więc moim zdaniem mija się to z celem i jest bez sensu. :wink:

Pozdrowionka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

no chyba żeby przed takim włącznkiem ( ściemniaczem ) dać zwykły on/off, wtedy po odpowiednim "sciemnieniu" mógłbyś całkowicie tym 2-gim przełącznikiem odciąć prąd :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

daniel pisze:no chyba żeby przed takim włącznkiem ( ściemniaczem ) dać zwykły on/off, wtedy po odpowiednim "sciemnieniu" mógłbyś całkowicie tym 2-gim przełącznikiem odciąć prąd :wink:
No tak.
To można dać rezystor, żeby się wolniej otwierały i zamykały no i wyłącznik. Łatwiej będzie wtedy zatrzymać lampy w interesującej nas pozycji.
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

....a wsumie po co komplikować sobie życie :lol: , lepiej wyrobić sobie szybki refleks i w odpowienim czasie przełączyć włącznik jak to było dotychczas 8)
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”