Spioch
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Będzie czy nie będzie - wszystko zależy od kształtu szczotek.Lisiu pisze:czyli idąc myśla pelota kup dwie zmiotki i zablokuj lampy na stałe
fakt że nie będzie to śpioch ale zawsze oczka otwrte....
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
dla mnie najwiekszym problemem bylo zainstalowanie tego przelacznika w popielniczce, bo to fajne miejsce dyskretne ale trudne do przebiciakaramba69 pisze:A może mi ktoś powiedzieć albo odesłać na odpowiednią stronę jak zrobić takiego ,, śpioszka,,
jak przeczytasz strone performance, to wsio bedzie jasne, a jesli niet to pisz ja chetnie sluze rada
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Okejos.
Ze względu na to, że temat został odświeżony i posypały mi się zamówienia na GG, postanowiłem dzisiaj załatwić sprawę.
Powiem Wam, że wydałem fortunę na te bezpieczniki, bo sprzedający wiedzą, że są one na wagę złota.
EDIT:
Ponieważ link do tematu bezpieczników dawno nie działa, postanowiłem
odświeżyć temacik.
Mam nowe bezpieczniki "wysokoamperowe".
Gdyby ktoś reflektował, to zapraszam na PW.
Ze względu na to, że temat został odświeżony i posypały mi się zamówienia na GG, postanowiłem dzisiaj załatwić sprawę.
Powiem Wam, że wydałem fortunę na te bezpieczniki, bo sprzedający wiedzą, że są one na wagę złota.
EDIT:
Ponieważ link do tematu bezpieczników dawno nie działa, postanowiłem
odświeżyć temacik.
Mam nowe bezpieczniki "wysokoamperowe".
Gdyby ktoś reflektował, to zapraszam na PW.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Co nie można? Można. Bezpiecznik to bezpiecznik - może być nawet topikowy w szklanej rurce jak masz ochotę.pytlar pisze:a nie mozna tych bezpiecznikow zastapic takimi zwyklymi z tych zestawow co mozna kupic np w CPN za 3zl??????? bo tam tez sa bezpieczniki 30A i jak zrobilem spiocha to na kablu wlasnie taki mam zalozony;]
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To może i główny dać automat:
(37 zeta brutto)
(37 zeta brutto)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Ni dy rydy Panie.
Już Ci tłumaczę dlaczego.
Sprawa ma się tak, że włącznik ON-OFF przerywa dopływ prądu do silniczków. To daje nam możliwość zatrzymania ich w każdej pozycji.
Przełącznik o którym mówisz działa na zasadzie rezystora i dostarcza prąd ciągle, tylko raz z mniejszym, a raz z większym oporem, wtedy silniczki lamp będą ciągle pod napięciem prawda?
Więc moim zdaniem mija się to z celem i jest bez sensu.
Pozdrowionka.
Już Ci tłumaczę dlaczego.
Sprawa ma się tak, że włącznik ON-OFF przerywa dopływ prądu do silniczków. To daje nam możliwość zatrzymania ich w każdej pozycji.
Przełącznik o którym mówisz działa na zasadzie rezystora i dostarcza prąd ciągle, tylko raz z mniejszym, a raz z większym oporem, wtedy silniczki lamp będą ciągle pod napięciem prawda?
Więc moim zdaniem mija się to z celem i jest bez sensu.
Pozdrowionka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
No tak.daniel pisze:no chyba żeby przed takim włącznkiem ( ściemniaczem ) dać zwykły on/off, wtedy po odpowiednim "sciemnieniu" mógłbyś całkowicie tym 2-gim przełącznikiem odciąć prąd
To można dać rezystor, żeby się wolniej otwierały i zamykały no i wyłącznik. Łatwiej będzie wtedy zatrzymać lampy w interesującej nas pozycji.
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia