Strona 6 z 6
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-05-16 19:51
autor: dj_krzynio
No więc co do mojego problemu to udało mi się go rozwiązać w dość prosty sposób, a mianowicie zamiast kochanej zwężki zrobiłem to w taki sposób jak jest tu:
http://www.performanceprobe.com/index2.php .... i wszystko lata tak jak miało
dzięki wszystkim za pomoc
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-07-01 21:09
autor: adrian_seki
Moje pytanie - dlaczego według was tak jest.
Moje auto jak wracałem teraz do domu (100km) przez pewien okres czasu pompował tylko 6psi i ani więcej na żadnym biegu. Później wróciło do normy czyli 12psi.
Kolejne pytanie to dlaczego auto od 140-180 szło przyzwoicie (wskazówka szła w kilka sekund nie wiem z 6 może) a przy 180 jak nożem by uciął zwolniło się
tępo narastania (180 - 200 w jakieś 3s może nawet 4). Pedał w podłodze cały czas. Lampy naturalnie zamknięte
Czekam za odp
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-23 19:54
autor: Xandr
jaka jest seryjna zwężka? bo straciłem ją a teraz mam turbine po regeneracji i mi odcina na 0.7
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-23 21:19
autor: adrian_seki
chyba 1,2mm
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-23 22:00
autor: Xandr
adrian_seki pisze:chyba 1,2mm
no właśnie chyba tak
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-23 22:14
autor: adrian_seki
ja mam obecnie 0,7mm odcina czasem na każdym biegu przy wolnych obrotach a czasem jest ok. Zimą odcina na 5 biegu a latem przeważnie na 3. Kontroluję pedałem gazu doładowanie - jak depnę max to pompuje chyba za czerwone pole ale na 5 biegu przeważnie mam 6psi i nie chce więcej a niekiedy jest 12 nie wiem dlaczego
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-24 08:39
autor: OLEY
To wszystko jest już napisane.
I jaką średnicę ma otwór w oryginalnej zwężce, i dlaczego odcina, i dlaczego raz pompuje do
połowy, a raz do końca.
Wysilcie się czasem, zamiast zadawać te same pytania...
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-24 18:05
autor: adrian_seki
A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
Jak by było wytłuszczone to szybciej by się te strony oglądało - o wiedzę wytłuszczone i patrzę czy tego szukam - nie to przewijam dalej
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-24 18:17
autor: OLEY
Jasne...
Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.
Adrian pisze:A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
A wszystko przez to, że forumowicz zamiast przejmować się czystością i przejrzystością forum,
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-24 20:18
autor: resko
I koło się zamyka
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-25 00:41
autor: Xandr
OLEY pisze:Jasne...
Szkoda, że tak nie robicie przy zaznaczonych ortach.
O widzę wytłuszczone i zaznaczone na czerwono, to poprawiam.
Adrian pisze:A wszystko przez to że moderator zamiast się przejmować jakimiś błędami typu ort zacząłby podkreślać naprawdę ważne informacje a nie trzeba szukać i nie wiadomo nawet gdzie.
A wszystko przez to, że forumowicz zamiast przejmować się czystością i przejrzystością forum,
woli pytać o to samo w tysiącu tematów, przez co innym bardzo trudno znaleźć coś konkretnego...
wyluzuj !!
wiem że źle zrobiłem ale pisałem z telefonu a mały mam wyświetlacz.
teraz pytam gdzie jest czat
PS. zwężka 1,0 start PROBE na zimnym silniku brak odcięcia
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-25 08:15
autor: OLEY
Xandr pisze:wyluzuj !!
He, he.
Ale ja cały czas piszę na luzie.
Xandr pisze:wiem że źle zrobiłem ale pisałem z telefonu a mały mam wyświetlacz.
Kurna, a co to za tłumaczenie?
Piszesz, że wiesz, że zrobiłeś źle, a za moment zadajesz pytanie:
Xandr pisze:teraz pytam gdzie jest czat
No właśnie...
I to jest odpowiednie pytanie w tym temacie, prawda?
Czy może to też przez to, że masz za mały wyświetlacz?
A później pretensje do garbatego, że ma proste dzieci.
Przez takie bazgranie sami pod sobą kopiecie dołki... Zrozumcie to!!!
Pozdro.
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-25 10:08
autor: Robert
OLEY pisze:...
Kurna, a co to za tłumaczenie?
...
I to jest odpowiednie pytanie w tym temacie, prawda?
Czy może to też przez to, że masz za mały wyświetlacz?
...
[r]A co to za pytania? Jaki związek z tematem?
Albo te:[/r]
Robert pisze:[r]A co to za pytania? Jaki związek z tematem?[/r]
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2010-09-25 10:40
autor: OLEY
Wyluzuj !!
Wiem że źle zrobiłem ale pisałem z komputera a mały mam monitor.
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-12 17:44
autor: HellHound
Hey. U mnie była zwężka 0,8mm, turbo pompowało do końca czerwonego pola i odcięcie(wydech pełny przelot, bez żadnych tłumików), na V biegu nie dało się przyśpieszać bo od razu odcina. Dziś wsadziłem zwężkę 1.0mm i to samo do końca
Trochę to "niemiłe"
a idąc tak dalej to będę musiał wsadzać zwężkę o większej średnicy niż seryjna aby normalnie deptać
Więc kto orientuje się w sprawach chipa do GT, do kogo trzeba się uśmiechnąć ?
Pozdrawiam
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-18 10:30
autor: adrian_seki
Wszystko fajnie ale jaka prędkość na tym 5 biegu - od 80 mi nie odcinał już - poniżej tylko na zwężce 0,7. Na 3 biegu lubił mi odcinać często musiałem uważać z gazem przy mocnym depnięciu. A na 5 biegu tylko czasem gdy jechałem wolniej niż 80. I zależało to odcięcie od temperatury też powietrza, ponieważ latem było dobrze a przyszła zima i zaczął odcinać im niższa temperatura tym bardziej podobało mu się odcinanie zapłonu przy przyspieszaniu
Teraz mam 1mm (ja wierciłem a wiec na pewno jest większe trochę niż 1mm) a może to było 0,9mm - nie pamiętam - w każdym razie doładowanie jest tak pod koniec wskaźnika lecz zależy który bieg i jaka prędkość bo nieraz jest tylko ok 8psi (tak na oko na wskaźniku) a nieraz aż do końca. Nie odcina, a noga w podłodze
Jeżeli nie reaguje ci na zwężkę to poszukaj innego powodu np zapchane przewody sterujące tym wszystkim tam (rozbierz trochę dolotu przy turbo to dojdziesz tam na dół) i zobaczy czy może jak dmuchniesz to wyleci jakiś syf drugą stroną (kolega w Opel Astra tak miał - wyjął jakiś zaworek dmuchnął i leciał syf jak budyń czarny taki - chyba olej) i teraz mówi że mu się lepiej auto zbiera i to zdecydowanie
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-18 15:21
autor: HellHound
Nie ma żadnego syfu. Wszystko było przejrzane przed założeniem zwężki
Podejrzewam że za bardzo się odetkał, zamiast wydechu mam rurę 50mm. Pięknie ryczy
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-18 17:08
autor: Xandr
normalna sprawa jak masz taki przelot
kiedyś guma mi puściła i wydech się deczko opuścił zawadziłem o krawężnik na seryjnej 1,2 i odcinał ale jak chodził
Spalanie kosmos
bo nie mogłem się powstrzymać straszyłem ludzi na sprzęgle troszkę gazu
jeden wielki ryk
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-02-18 20:55
autor: HellHound
Wbrew pozorom do 2,500rpm jest w miarę "cicho"
Ładnie bulgocze i strzela jak schodzi z obrotów
Ale od 2500rpm ryczy okrutnie
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2011-03-20 18:24
autor: kilan
Mam aktualnie problem z odcięciem+turbo. Dolot rozebrany i skontrolowany, przepustnice chodzą ładnie i domykają.
Jak "pocisnę" od jedynki (od startu) - ładnie pompuje (fabryczna zwężka) na każdym biegu i nic nie odcina. Problem jest, jak jadę spokojnie (bez użycia turbo) i chcę nieco docisnąć (wyprzedzanie). Wtedy właśnie odcina - niezależnie od ciśnienia, nawet jak nieznacznie przekroczę opór na pedale gazu (czuć moment otwierania drugiej przepustnicy). Co prawda auto ma gaz, ale dzieje się to samo na benzynie i na gazie.
Pozdrawiam
Adam
edit: w tygodniu wymienię jeszcze kable i świece (palec z kopułką są nowe) i sondę lambda (błędy 16,17, 29) - zobaczymy jakie da to efekty.
PS. Czy odłączenie wtyczki boost control selenoid valve - niejako odłącza odcięcie związane ze zbyt wysokim ciśnieniem doładowania??
Odblokowanie turbo. Komputer.
: 2012-02-02 07:06
autor: szkulek
Witam,
Nie dawno zakupiłem probaska 2,2 GT i mam takie pytanko. Gdzie znajduje się komputer i jak wygląda odpowiadający za odblokowanie ciśnienia doładowania turbo. Chcę go wymienić aby turbo wyżej kręciło a mam okazję za darmochę dostać ten komputer tylko muszę się dowiedzieć który to bo kumpel miał właśnie odblokowanego probaska i wyciągnął z niego wszystko i wywiózł na złom i teraz nie wie który to
2 pytanie czy komp z 2,2 GT z 91r będzie pasował do 2,2 z 92?
Re: Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)
: 2012-02-04 14:17
autor: Robert