TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Wyjechalem dzisiaj probem po 2mies urlopie, u pojachalem na ustawienie zbierznosci bo mi zrzera od srodka moje super p6000, i co? okazalo sie ze mam przednia tuleje dolnego wahacza przedniego do wymiany, chodzi o ta gumowo metalową - pytanko, ma ktos cus takiego ile to kosztuje gdzie to mozna dostac itp. dzieki za info...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Wymienialem w zeszlym roku - z wymiana zaplacilem cos kolo 70-80zl! Robilem w serwisie mazdy!
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Zdaje siesie, ze 53zl - nie pamietam dokladnie - ok. 50 powiedzmy - ale rok temu
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Witam, odgrzewam stary temat mam takie pytanie: jakie są różnice pomiędzy przednimi wahaczami w wersji 2.0 i 2.5 ? Ponoć są ale jakie to nie wiem. Czy ktoś próbował zakładać te wahacze z 2.0 do 2.5?
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Z tego co się orientuje to są takie same.
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Potwierdzam - są identyczne.
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
to dlaczego np. na allegro sprzedawcy piszą że dany wahacz jest do wersji 2.0 ? gdy zapytałem sprzedawce jakie to są różnice odpisał mi uwaga że : " są różnice" i to tyle. A czy Wy Panowie którzy zakładaliście takowe wahacze od 2.0 do 2.5 czy odwrotnie nie mieliście problemów z ustawieniem symetrii kół?
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Nie umiem ci udzielić na to pytanie odpowiedzi - na allegro różne rzeczy piszą i nie jest to jednoznaczne z tym,że sprzedawca ma jakiekolwiek pojęcie na temat tego co sprzedaje,poza tym co przeczyta na opakowaniu etc.
Zresztą odp. "są różnice" nie jest odpowiedzią tylko stwierdzeniem,bez żadnego argumentu czy uzasadnienia - dla mnie wymijającym.
Wahacze są identyczne,tak samo całe zawieszenie z tym,że w 2.0 w amorkach są dłuższe/wyższe sprężyny i są ciut bardziej miękkie niż w 2.5 .
Poza tym reszta jest taka sama jak np: hamulce, końcówki układu kierowniczego,sworznie wahaczy,łączniki stabilizatora itd - długo by wymieniać.
Wersja Probe 24v/GT to niestety niedoróbka na tle wersji 16v/SE w powyższych omawianych przykładach,pomijając amortyzatory,bo te w 2.5 spisują się dość dobrze.
Pzdr.
Zresztą odp. "są różnice" nie jest odpowiedzią tylko stwierdzeniem,bez żadnego argumentu czy uzasadnienia - dla mnie wymijającym.
Wahacze są identyczne,tak samo całe zawieszenie z tym,że w 2.0 w amorkach są dłuższe/wyższe sprężyny i są ciut bardziej miękkie niż w 2.5 .
Poza tym reszta jest taka sama jak np: hamulce, końcówki układu kierowniczego,sworznie wahaczy,łączniki stabilizatora itd - długo by wymieniać.
Wersja Probe 24v/GT to niestety niedoróbka na tle wersji 16v/SE w powyższych omawianych przykładach,pomijając amortyzatory,bo te w 2.5 spisują się dość dobrze.
Pzdr.
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Co masz konkretnie na myśli ??2Ya pisze:Wersja Probe 24v/GT to niestety niedoróbka
Pzdr.
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
To mam konkretnie na myśli co napisałem/stwierdziłem.
A jak chcesz ściślej,to wkładając silnik o 50KM mocniejszy itd, do tego samego nadwozia z takim samym podwoziem oprócz amortyzatorów,co wersja bazowa i czyniąc model GT topowym,powinno się przynajmniej dostosować hamulce do takowej wersji,bo te pozostały takie same jak w wersji podstawowej ze znacznie słabszym silnikiem.
Raz - zwiększyła się moc
Dwa - zwiększyła się prędkość oraz przyspieszenia
Trzy - mamy cięższe auto
Więc ?
Mamy niedoróbkę na tle wersji podstawowej Zresztą mazda tak samo zrobiła .
Tak samo z wersją GTS,no ale to była już końcówka Probe i wyrok zapadł.
A jak chcesz ściślej,to wkładając silnik o 50KM mocniejszy itd, do tego samego nadwozia z takim samym podwoziem oprócz amortyzatorów,co wersja bazowa i czyniąc model GT topowym,powinno się przynajmniej dostosować hamulce do takowej wersji,bo te pozostały takie same jak w wersji podstawowej ze znacznie słabszym silnikiem.
Raz - zwiększyła się moc
Dwa - zwiększyła się prędkość oraz przyspieszenia
Trzy - mamy cięższe auto
Więc ?
Mamy niedoróbkę na tle wersji podstawowej Zresztą mazda tak samo zrobiła .
Tak samo z wersją GTS,no ale to była już końcówka Probe i wyrok zapadł.
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
Zawieszenie przód i układ kierowniczy Ford Probe II
Witam-odswiezam temat. Mozesz ktos przyblizyc ponizszy opis? O co chodzi z tymi znakami? Na tylnej sa jakies znaczki, ale nie wiem na co zwrocic uwage. CYTAT:
" Przednie tuleje są kołowo symetryczne natomiast tylne (o ile skonstruowane w zgodzie z oryginałem) mają znaki określające pionowe/poziome położenie (ze względu na układ zbrojenia metalowego wewnątrz gumy - korzystniejszy układ obciążeń)."
Kupiłem wahacze prod. polsko-chinskiej i w zwiazku z tym mam jeszcze jedno pytanie:
W ori. wahaczu przednia tuleja ma z obu stron zaslepki, w tych nowych jest tylko z jednej strony-na zdjeciu strzałka w kolorze zółtym. Przegladałem zdjecia innych wahaczy i tez to tak wyglada.Nie wiem dlaczego tak jest.
" Przednie tuleje są kołowo symetryczne natomiast tylne (o ile skonstruowane w zgodzie z oryginałem) mają znaki określające pionowe/poziome położenie (ze względu na układ zbrojenia metalowego wewnątrz gumy - korzystniejszy układ obciążeń)."
Kupiłem wahacze prod. polsko-chinskiej i w zwiazku z tym mam jeszcze jedno pytanie:
W ori. wahaczu przednia tuleja ma z obu stron zaslepki, w tych nowych jest tylko z jednej strony-na zdjeciu strzałka w kolorze zółtym. Przegladałem zdjecia innych wahaczy i tez to tak wyglada.Nie wiem dlaczego tak jest.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zawieszenie przód i układ kierowniczy Ford Probe II
To przełóż ze starego wahacza
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Zawieszenie przód i układ kierowniczy Ford Probe II
Moge przełożyc-ale jest troche sparciały (prawidłowa nazwa to izolator przedniej tulei wahacza-chyba), a nie wiem, czy uda sie to gdzies kupic. W sklepie pytałem -nie bardzo wiedza o co mi chodzi.
Jak wyglada sprawa z tymi oznaczeniami-mam na mysli te znaki okreslajace pionowe/poziome połozenie o których pisał Jucha?
Nikt nie jest w stanie odpowiedziec?
Jak wyglada sprawa z tymi oznaczeniami-mam na mysli te znaki okreslajace pionowe/poziome połozenie o których pisał Jucha?
Nikt nie jest w stanie odpowiedziec?
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Zawieszenie przód i układ kierowniczy Ford Probe II
Panowie - to jest dział F.A.Q w którym "wrzucamy" tylko sprawdzone, gotowe informacje, opisy, relacje z napraw itp.
Do rozważań są inne działy i proszę tam przenieść rozmowę. Tutaj podajemy "suche" fakty.
Do rozważań są inne działy i proszę tam przenieść rozmowę. Tutaj podajemy "suche" fakty.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zawieszenie przód i układ kierowniczy Ford Probe II
Ooooo F.A.Q. nie zwróciłem uwagi
- Easy Rider
- Posty: 578
- Rejestracja: 2002-12-27 15:30
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Chorzów
Re: Zawieszenie przód i układ kierowniczy Ford Probe II
Jak wyglada sprawa z tymi oznaczeniami na tylnej tulei i kwestia izolatora tulei przedniej--mozna to osobno kupic?
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-10-27 23:55
- Samochód: Probe II 1995 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23788
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: TULEJA WAHACZA DOLNEGO PRZEDNIEGO
Panowie muszę pilnie zamówić tuleję wahacza przedniego, bardzo rzadko w której hurtowni (praktycznie w żadnej) nie mają probe i nr oryginału nic...jak to znaleźć?
Mazda 626 GE ma te same?
znalazłem takie nr:
FORD 3008741
MAZDA GA2A3446XE
MEYLE Products® 35-146100008
Delphi (Lockheed) TD429W
będzie to to?
Mazda 626 GE ma te same?
znalazłem takie nr:
FORD 3008741
MAZDA GA2A3446XE
MEYLE Products® 35-146100008
Delphi (Lockheed) TD429W
będzie to to?
Ostatnio zmieniony 2017-07-13 12:15 przez snejki81, łącznie zmieniany 1 raz.