Strona 1 z 1

Zgasl mi w czasie jazdy, a tak go chwalilem:)

: 2005-05-26 22:08
autor: nikosnikos
Dzis mnie probek wnerwil - pierwszy raz odmowil wspolpracy :twisted: Zgasl mi w czasie jazdy - i juz nie moge go odpalic :cry: Nie ma iskry - wiec aparat tak? Pocieszcie mnie :twisted: Stanalem w srodku lasu i czekalem na zbawienie :lol: Jutro sie zabiore za kroki naprawcze!

: 2005-05-26 22:30
autor: MISIEK
spokojnie.... jak to nie hall to max 30 zl wydasz na czesci ;]

: 2005-05-27 13:39
autor: nikosnikos
No mam nadzieje, ze sama wymiana modulu zda egzamin. Oczywisice "chalupnicza" metoda, bo w zakladach wolaja kosmiczne kwoty za naprawe :lol:

: 2005-05-27 17:18
autor: Robert
Gdybyś był na zlocie, to:
1. nie odmówiłby współpracy
2. nawet jeśli, to by mu to grupowo wyperswadowano
3. spędziłbyś miło czas w trakcie naprawy (i potem też)
Wszystko Twoja wina - Probek zastrajkował, że pozbawiasz go towarzystwa!

: 2005-05-28 13:07
autor: nikosnikos
Mozliwe :lol: - tez zaluje, ze nie bylismy!

: 2005-05-30 13:57
autor: Kędziorek
Jakiś czas temu przerabiałem to samo. Bark iskry na świecach, ale ja przynajmniej zdołałem doczłapać się do domku.Padł moduł z czujnikami Challa. Byłem zmuszony kupić cały aparat zapłonowy na giełdzie pod poznaniem za 450 zł. Wszędzie wołali kilkakrotność tej sumy. Sam moduł kosztuje około 500 a cały aparat (kopułka itp) proponowano mi w sklepie za 1100 :shock: :shock: powodzenia w usuwaniu usterki. aha tema t był wałkowany w topicu "Kod 17"

: 2005-05-31 17:04
autor: nikosnikos
450 to naprawde niezla cena :twisted:

: 2005-06-03 17:36
autor: nikosnikos
No i dupa :( Modul nie pomogl - probek jak nie zyl tak nie zyje :evil: Chyba jednak bede musial sie z usmiechem na twarzy :lol: wydac "troszke" pieniedzy :(

: 2005-06-03 20:27
autor: Voodoo
Ja mam jeszcze jeden pomysł.
Wymontuj cewkę i jedź do elektryka niech ją sprawdzi, bo może ona jest zwalona i dlatego nie ma iskry.
Ja miałem taką awarię jak Ty w poniedziałek i zrobiłem sobie razem z Twoim modułem taki sam zestaw, wpiąłem i odpaliłem od pierwszego.
Sprawdź wszystko jeszcze raz.
Wykręć świecę i spróbuj odpalić może nie odpala, bo jest strasznie zalany paliwem, V-ki tak mają, zerknij czy pojawia się iskra.
Jak nie, to odeślij mi układ, a ja go sprawdzę, może coś się uwaliło, choć robiłem ostatnio 3-szt i każda była 100% sprawna.

: 2005-06-04 00:27
autor: nikosnikos
Wielkie dzieki Voodoo za pomoc! Powalcze jeszcze przez weekend z tym aparatem - jak nic nie wykombinuje to modul odesle Ci (z jakas wkladka :lol: ) w poniedzialek (chyba, ze umowimy sie gdzies kolo Wawy, bo bede w poniedzialek w Wawie na zebraniu firmowym) Sprawdzalem wszystko dzis z 10 razy - i nic niestety... :cry: Podstawowe pytanie - palil Ci sie check engine???? Bo ja mam caly czas blad "czujnika polozenia walu" - z tego co sie dowiedzialem bedzie chodzilo jednak o uszkodzenie czujnika halla :cry:

: 2005-06-04 00:41
autor: Robert

: 2005-06-04 00:46
autor: nikosnikos
Bo o 20:00 to ja juz musze byc w okolicach Torunia, zeby na drugi dzien z rana miec sile oczy otworzyc przed 10, a czasami musze wstac o 8 :cry: - za kazdym razem jak jade do Wawy (raz na miesiac) wracam niezywy do domu - 540km, pobudka o 4-5 rano i powrot w granicach 21-22. też na nic wiecej w takim dniu sily juz nie mam niestety - chyba juz stary jestem :twisted:
A po drugie - tylko raz bylem klubowym autem, tak zawsze opelkiem pomykam.

: 2005-06-04 07:54
autor: Voodoo
nikosnikos pisze:modul odesle Ci (z jakas wkladka :lol: )
Nie ma takiej potrzeby na wkładki, jak się kiedyś spotkamy to małe co nieco rozpracujemy. :lol:
chyba, ze umowimy sie gdzies kolo Wawy, bo bede w poniedzialek w Wawie na zebraniu firmowym
Prawdopodobnie nie dam rady bo będę pracował od 14 do 22, a wielka szkoda, bo byśmy się poznali.
Sprawdzalem wszystko dzis z 10 razy - i nic niestety... :cry: Podstawowe pytanie - palil Ci sie check engine???? Bo ja mam caly czas blad "czujnika polozenia walu" - z tego co sie dowiedzialem bedzie chodzilo jednak o uszkodzenie czujnika halla :cry:
No właśnie teraz mi zabłysnęła taka myśl, że jak to się stało u mnie to nie pojawił się żaden błąd i check engine się nie świecił.
Jeszcze jedno a jaki kod Ci wyskoczył :?: Chodzi o jego numer.
Bo jeszcze jedna myśl nie daje mi spokoju, ale wpierw muszę to z kimś obgadać i zobaczyć ja się to będzie miało do tego co jest u Ciebie.
A jeśli chodzi o czujniki Halla to dopiero będę nad nimi pracował jak je naprawić i wtedy kompletnie możemy już regenerować moduły do naszych aut.

: 2005-06-04 11:26
autor: nikosnikos
Moj blad to 4 - czujnik polozenia walu (CKP1).

: 2005-10-06 11:16
autor: surec
nikosnikos pisze:Moj blad to 4 - czujnik polozenia walu (CKP1).
Witam...może ktoś wie gdzie możne być ten czujnik w 2,5V6 94r? W okolicy kół pasowych? :lol:

: 2005-10-06 11:42
autor: Voodoo
surec pisze:
nikosnikos pisze:Moj blad to 4 - czujnik polozenia walu (CKP1).
Witam...może ktoś wie gdzie możne być ten czujnik w 2,5V6 94r? W okolicy kół pasowych? :lol:
CPK1 to czujnik wałka rozrządu i znajduje się w aparacie zapłonowym, natomiast CPK2 to czujnik wału i znajduje się na pompie olejowej.

: 2005-10-06 12:04
autor: surec
Voodoo pisze: CPK1 to czujnik wałka rozrządu i znajduje się w aparacie zapłonowym, natomiast CPK2 to czujnik wału i znajduje się na pompie olejowej.
A można je sprawdzić w jakiś prosty sposób?

: 2005-10-06 12:08
autor: Voodoo
Nie. :!: To nie takie proste.
Po za tym będą wyświetlane jako błędy z komputera.
Sprawdź jeszcze pasek rozrządu czy nie zerwany, palec rozdzielacza się obraca :?: