Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

Awatar użytkownika
pichow
Posty: 55
Rejestracja: 2008-12-01 21:46
Samochód: Ford Probe '91 2.2 GT
Lokalizacja: Poznan

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

Post autor: pichow »

chyba jak przeczyścisz, to nie zaszkodzi

Up:
Ostatnio się bawiłem z EGR. Znów na stół i takie tam.
Odpaliłem silnik bez podłączonego wężyka z podciśnieniem, ale z przykręconym EGR.
Silnik chodzi elegancko. Po przyłożeniu wężyka zaczyna się dławić. Jak tak potrzymam to gaśnie.

EDIT: 28.04
Po zmianie na inny EGR nadal te same objawy.
Awatar użytkownika
tymooon
Posty: 72
Rejestracja: 2008-12-23 19:54
Galeria: viewtopic.php?t=15874
Lokalizacja: olsztyn

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

Post autor: tymooon »

Stałem sie dumnym posiadaczem błędu nr 16. Z tego co czytam to trzeba przeczyścić EGR. Ze zdjęć we wcześniejszych postach wygląda tak
http://img516.imageshack.us/my.php?image=11aj8iu0.jpg
To termostat ? Bo już nie czaje :shock:
Probe 1 gen. 2.2 Turbo GT 92`
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

Post autor: Prezes »

To jest EGR właśnie przed chwilą sprawdziłem :)
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
pichow
Posty: 55
Rejestracja: 2008-12-01 21:46
Samochód: Ford Probe '91 2.2 GT
Lokalizacja: Poznan

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

Post autor: pichow »

Co odpowiada za zamkniecie drogi przepływu spalin?
EGR czy spadek podciśnienia?
U mnie jest caly czas podcisnienie, ktore "otwiera" EGR.
Awatar użytkownika
hmar
Posty: 37
Rejestracja: 2009-11-25 09:46
Samochód: Probe 91 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=17030
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Kłopoty z EGR -> czyżby słaba strona jedynek?

Post autor: hmar »

Drogie Koleżanki i Koledzy. Kilka dni temu dzięki radom w tym i drugim wątku udało mi się pozbyć świecącego Check Engine, oczywiście powodem był błąd 16 czyli czujnik położenia zaworu EGR-a. Zawór wyjęty w 13 stopniowym mroziku. Na szczęście cała operacja jego rozruszania odbyła się w domku :). Technikę zmieniłem w stosunku do opisywanych. Poruszałem zaworkiem przez poruszanie membrany z którą jest zespolony. Jak dla mnie było to o wiele prostsze. Po rozruszaniu i założeniu EGR-a nie mam jak narazie problemów z błędem. W krótkim czasie postaram się zaślepić zawór, co by koników spalinami nie dobijał.
Jeszcze raz dziękuję za informacje.

Pozdro
Ford Probe '91 GT
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”