Strona 1 z 1

dziś wyjąłem skrzynie

: 2005-06-03 20:28
autor: klimek
Witam.
Dziś wyjąłem moją odmawiającą posłuszeństwa skrzynie już na dzień dobry po odkręceniu dekla tego na końcu skrzyni co osłania piąty bieg wysypał sie malutki kawałek metalu odłamał się z tego ( nie wiem jak sie to nazywa ) koła z ząbkami :lol:
Jutro skrzynia będzie rozebrana i dowiem sie co dalej :roll: oby nic więcej choć w to wątpie :cry:
Przy okazji do wymiany mam też tarcze sprzęgła :x

I tu maje pytanko i prośba o pomoc :)
Ile kosztuje taka tarcza ??? ( nówka ) Czy pasuje od mazdy ??? Może ma ktoś używke w dobrym stanie ??? ( choć zastanawiam się czy ma sens wkładanie używki ) A może da sie roznitować nity i wymienić same okładziny ???

Nio i oczywiście ta moja nie szczęsna skrzynia czy ktoś ma skrzynie do I gen. GL może jakieś części ze skrzyni jak już będe wiedział co dokładnie potrzebuje ??? A jeśli to tylko ten piąty bieg to czy piątka od GT spasuje ???

Pozdrawiam i dzięki za pomoc :D

: 2005-06-03 20:41
autor: Gość
Co do sprzęgieł

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4263
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3330
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1203

Co do samej 5 to wydaje mi się że to nie jest to samo, choć wedle serwisówki wygląda praktycznie tak samo, ale nie które obrazki są na prawdę nie dokładne.

: 2005-06-03 22:25
autor: piotrek
zadzwoń do tego gościa mieszka w Wodzisławiu Śląskim ma rozbitego GL i skrzynie też ma
604653237

: 2005-06-04 00:40
autor: kollek
W JC kupowałem do swojego kompletne sprzęgło czyli z łożyskiem i dociskiem za 460 zł tylko było to 3 lata temu. Masz GL tak jak ja więc pasuje od mazdy 626 (sprawdzone u mnie :)). Inne jest natomiast w GT.

: 2005-06-04 13:26
autor: klimek
piotrek pisze:zadzwoń do tego gościa mieszka w Wodzisławiu Śląskim ma rozbitego GL i skrzynie też ma
604653237
Piotrek Wielkie dzięki po raz kolejny :P :P :P

: 2005-06-04 13:32
autor: klimek
kollek pisze:W JC kupowałem do swojego kompletne sprzęgło czyli z łożyskiem i dociskiem za 460 zł tylko było to 3 lata temu. Masz GL tak jak ja więc pasuje od mazdy 626 (sprawdzone u mnie :)). Inne jest natomiast w GT.

Dzięki.

Dzisiaj wpadłem do hurtowni na której zawsze kupuje części do probe i nigdy sie nie zawiodłem.
Tarcza sprzęgła orginał ( made in japan nie korea :) ) - 220zł.

Podaje namiar jak by ktoś coś potrzebował
www.kapitan.com.pl

: 2005-06-05 18:14
autor: kicur
ja wymienialem teraz sprzeglo i zaplacilem 70 zl za okucie tarczy z okladzinami oczywiscie oraz 20 zl za zrobienie docisku --koles leko go stoczyl -- warsztat znajduje sie w krakowie kolo M1 - ul.centralna53 -

: 2005-06-05 23:20
autor: klimek
70 zł okucie a 220 nówka po namyśle stwierdzam że lepiej nóweczke sobie szczelić :wink: a co se bende do mojej furki żałował :D :D :D ale dzięki kicur za info :wink:

: 2005-06-06 03:15
autor: kicur
no problem panie klimek :wink: -- tylko zanim kupisz to wez stara i porownaj jakosciowo czy sa podobne bo jak ta nowa bedzie duzo gorsza to ja bym wolal wymienic okladziny -bo i taniej nawet :D -- a wiesz co oryginal to oryginal -pozdroooo! 8)

: 2005-06-06 20:03
autor: klimek
Byłem z tarczą i nie różni się niczym nawet najmniejszym szczegółem obie są jak dwie krople wody tyle że na mojej nity zaczynają wystawać :D :D :D

Skrzynia została w sobote rozebrana i co :?: :!: i nico cholera wszystko posprawdzane i wszytko jest ok :shock: Jedyne co to ze skrzyni wysypała mi sie kulka a na magnesiku przy korku spustowym oleju znalazła się sprężynka ale przypuszczam że znalazła się tam dopiero w trakcie rozbierania bo jakoś wątpię w to żeby się tam od tak dostała. Jedyna moja nadzieja że to tak ten kawałek ułamanego ząbka wyrabiał w mojej skrzyni. Nio i może jeszcze ta cholerna sprężynka bo ona powinna być dociskana śrubą podczas wkręcania a była na tyle krótka że śrubka ją ledwo dosięgała. NIC JUŻ Z TEGO NIE WIEM :!: :!: :!: Wolałbym chyba żeby ewidentnie było coś walniętego w tedy było by przynajmniej od razu wiadomo co jest nie tak :x

: 2005-06-07 00:40
autor: Bogdan9999
Tarcze z widzenia mogą się niczym nie różnić ale z doświadczenia wiem że w częściach zamiennych jest stosowany gorszej jakości materiał !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A tego gołym okiem nie zauważysz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

: 2005-06-08 22:03
autor: kollek
No tak tylko że trzeba jeszcze zaznaczyć że tarcza od GL to całkiem inna bajka niz od GT.

: 2005-06-08 22:57
autor: Gość
bogdan9999 pisze:Tarcze z widzenia mogą się niczym nie różnić ale z doświadczenia wiem że w częściach zamiennych jest stosowany gorszej jakości materiał !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A tego gołym okiem nie zauważysz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To doświadczenia do tego nie potrzeba, z założenia zamienniki muszą być tańsze, a na czymś trzeba zaoszczędzić.

: 2005-06-09 09:24
autor: Drzymek
A mnie się wydaję że oryginalne części są droższe ponieważ jest dużo żółtodziobów na świecie którzy kupują oryginały i na nich producenci zarabiają majątek...

: 2005-06-09 12:20
autor: klimek
kollek pisze:No tak tylko że trzeba jeszcze zaznaczyć że tarcza od GL to całkiem inna bajka niz od GT.
Tarcza sprzęgła do GL jest taka sama jak do probe II gen 2,5 8)

: 2005-06-09 12:27
autor: klimek
Drzymek pisze:A mnie się wydaję że oryginalne części są droższe ponieważ jest dużo żółtodziobów na świecie którzy kupują oryginały i na nich producenci zarabiają majątek...
Po części masz racje ale dużo podrób jest wykonana z o wiele gorszego materiału, który się szybciej zużywa. Ale czy to zawsze musi oznaczać że to gorzej :?: :?: :?: np. wezmy pod uwagę klocki hamulcowe orginały są twardsze i wytrzymają dłużej niż taka zwykła tania podróba ale za to orginały bardziej niż podróby ciachają tarcze albo bębny :lol: :lol:

: 2005-06-09 16:30
autor: Gość
klimek pisze: np. wezmy pod uwagę klocki hamulcowe orginały są twardsze i wytrzymają dłużej niż taka zwykła tania podróba ale za to orginały bardziej niż podróby ciachają tarcze albo bębny :lol: :lol:
Zły przykład bo wtym przypadku, zawsze dobiera się klocki do tarcz, inaczej nie będzie to miało racji bytu.

: 2005-07-22 00:36
autor: betar
Podpinam się pod ten temat bo też dzisiaj wyjąłem skrzynię celem wymiany sprzęgła.Tak cienkiej(zjechanej) tarczy jeszcze nie widziałem.Ale nie o tym chciałem.
:arrow: Na kole zamachowym,w miejscu gdzie przylega tarcza(na całym obwodzie),są widoczne pionowe mini pęknięcia.
:?: czy ktoś spotkał się z czymś takim,czy to norma,czy co za cholera. :?: