Problem z wycieraczkami z przodu

eren
Posty: 18
Rejestracja: 2005-04-09 19:31

Problem z wycieraczkami z przodu

Post autor: eren »

Witam
Mam problem z moimi wycieraczkami, wystrzeliwuje mi bezpiecznik, czy ktoś może miał już taki problem. Co włożę nowy bezpiecznik od razu się przepala. Nie wiem gdzie szukać przyczyny i jak to naprawić. Dziękuje za wszelkie rady.
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Naj prawdopodobniej masz pozacierane prowadnice przez co jest spory opór i pobór prądu, lub przyjarane uzwojenia w silniczku.
Będziesz Miał Wygody
eren
Posty: 18
Rejestracja: 2005-04-09 19:31

Post autor: eren »

Sprawdziłem silnik i prowadnice nie ma oproów ani silnik nie jest uszkodzony. Może jakiś przekaznik jest uszkodzony tylko gdzie go szukać ?
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Jak odłączysz silnik to też się przepala? Wg schematu są tam kondensatorki, które również mogą przywierać. Podaj mail, a wyślę ci dokładny schemat elektryczny.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
eren
Posty: 18
Rejestracja: 2005-04-09 19:31

Post autor: eren »

Jak odczepie kostke wtedy nie przepala sie bezpiecznik, a gdzie dokładnie są te kondensatorki w silniczku czy gdzieś z boku, czy mógłbyś mi bliżej powiedzieć gdzie ich mam szukać. Mój mail eren74@tlen.pl
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

eren pisze:Jak odczepie kostke wtedy nie przepala sie bezpiecznik
Czyli myśl się sama nasówa że masz coś nie tak z silniczkiem
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Gdyby był potrzebny silniczek to mam jeden nadmiarowy
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
eren
Posty: 18
Rejestracja: 2005-04-09 19:31

Post autor: eren »

Ale jak sie osobno podłączy silniczek to też chodzi, może coś zwiera jak popłynie dopiero prąd przez obwód, ale gdzie :?
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Możesz to sprawdzić wpinając żarówkę do kostki
a co do oddzielnego podłączenia silniczka nie wiesz jaki pobór prądu on ma;)
i czy nie pracuje prawie na zwarciu
Będziesz Miał Wygody
eren
Posty: 18
Rejestracja: 2005-04-09 19:31

Post autor: eren »

A jaki opór powinien mieć ten silniczek ? Czy jaki powiniem pobierać prąd ? Bo wycieraczki jak są wyżej to silnik nimi obróci do poziomu podstawowego czyli nadół i dopiero wtedy sie przepali bezpiecznik. A jak wycieraczki są na dole to odrazu się przepala.
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Moim zdaniem masz walnięty silniczek a dokładniej komutator w nim
a co do poboru prądu widocznie jest i tak on za duży skoro ci przepala bezpieczniki
Możesz jeszcze mieć źle dobrany bezpiecznik (za słaby)
ale wydaje mi się że to napewno już przerobiłeś na samym początku :wink:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

...i mnie niestety również dosięgnęła ,,klątwa przednich wycieraczek" :cry: :cry: :cry:
Wsiadam dzisiaj rano do autka, deszcz napie@#$%@#la niemiłosiernie, a wycieraczki leżą jakby czekały na trzęsienie ziemi, ani drgną :cry:
Pomogłem im ,,się podnieść" ręką, oczyściły szybkę i wróciły bez problemu do pozycji wyjściowej, ale w górę już nie :x
Dojechałem jakoś do pracy na szczęście mam bardzo blisko, ale jazda była pełna wrażeń, jak manewrowanie ślepego po pijaku między stolikami na imprezie 8) 8) 8)
Wrócę z pracy wybadam w czym tkwi problem...eren napisz proszę co było w końcu powodem Twoich problemów i jak go rozwiązałeś :wink:
Pozdro :lol:


...oto ciekawy topik na temat wycieraczek w jedyneczkach
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ycieraczki
...ale rozwiązania problemu jak nie było tak nie ma :cry: ; może jakieś podsumowanie
:shock:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Greg pisze:może jakieś podsumowanie:shock:
Wpadnij dzisiaj do mnie po pracy to coś poradzimy
:wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Andrzej pisze:
Greg pisze:może jakieś podsumowanie:shock:
Wpadnij dzisiaj do mnie po pracy to coś poradzimy
:wink:
..chętnie, ale wiesz jaką mam pracę 8) mam nadzieję, że dzisiaj wrócę wczesniej na chatę i sprawdzę co szwankuje z tymi wycieraczkami, bo nie znam jeszcze przyczyny mojego problemu, może jakaś pierdołka...więcej napiszę na priwa :wink:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Greg pisze: na p(r)iwa :wink:
:-k :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Andrzej pisze:
Greg pisze: na p(r)iwa :wink:
:-k :wink:
... ](*,) spoko,spoko...jutro przekręcę do Ciebie do pracy, narka :wink:


...i jeszcze jedno...mój problem z wycieraczkami przednimi był banalnie prosty :shock: po powrocie z pracy sprawdziłem przekaźnik, który był zaśniedziały i nie łączył...trochę WD40 pomogło, do tego poprawiłem mocowania kostki i wycieraczki śmigają po szybce no problem :D :D :D
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
BLADE
Posty: 43
Rejestracja: 2003-08-03 00:04
Lokalizacja: Częstochowa - Potsdam.de
Kontakt:

Post autor: BLADE »

GDZIE JEST TEN PRZEKAŹNIK??
obecnie bez proba
gadu-gadu: 2649394
email: jakub001@poczta.onet.pl
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Przekaźnik jest w podszybiu od strony kierowcy, jest tam taka czarna kostka...warto ją przeczyścić i sprawdzić czy wiązki nie są poprzecierane.
Powodzenia :wink:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
BLADE
Posty: 43
Rejestracja: 2003-08-03 00:04
Lokalizacja: Częstochowa - Potsdam.de
Kontakt:

Post autor: BLADE »

czyli normalnie zdjąć wycieraczki i odkręcić plastikowe podszybie??
obecnie bez proba
gadu-gadu: 2649394
email: jakub001@poczta.onet.pl
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

...nie, ja nic nie odkręcałem bo mam wyprowadzone przekaźniki do komory silnika...otwieram machę, zaglądam pod nią :shock: od strony kierowcy i mam przed sobą pod podszybiem czarne kostki...z tym, że ja mam 2.0 16V :roll:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Wg schematu ów przekaźnik znajduje się w przełączniku więc nic nie rozumiem. Może mówicie o wtyczce silniczka wycieraczek :?:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
BLADE
Posty: 43
Rejestracja: 2003-08-03 00:04
Lokalizacja: Częstochowa - Potsdam.de
Kontakt:

Post autor: BLADE »

Cały przełącznik zespolony wymieniłem. Jeden z kabli wchodzących do silniczka jest odłączony. Czy jak go podłączę to nie sfajczy mi sterownika??
zamówiłem już drugi silniczek za 60zł...
obecnie bez proba
gadu-gadu: 2649394
email: jakub001@poczta.onet.pl
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

Greg pisze:
...i jeszcze jedno...mój problem z wycieraczkami przednimi był banalnie prosty :shock: po powrocie z pracy sprawdziłem przekaźnik, który był zaśniedziały i nie łączył...trochę WD40 pomogło, do tego poprawiłem mocowania kostki i wycieraczki śmigają po szybce no problem :D :D :D
Sorka BLADE że wprowadziłem Cię w błąd mea culpa :oops: Przekaźnik jest w przełączniku od regulacji wycieraczek, a czarna kostka pod podszybiem o której pisałem to wtyczka silniczka wycieraczek. Tofil ma rację =D>
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
BLADE
Posty: 43
Rejestracja: 2003-08-03 00:04
Lokalizacja: Częstochowa - Potsdam.de
Kontakt:

Post autor: BLADE »

Spokos, czyli jeśli wymieniłem przełącznik to zostaje wymienić silnik i po kłopocie ;)
obecnie bez proba
gadu-gadu: 2649394
email: jakub001@poczta.onet.pl
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

jeśli potrzeba to ja mam silniczek :)

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”