czy to dobry pomysł? 2,5 w automacie?

Gość

czy to dobry pomysł? 2,5 w automacie?

Post autor: Gość »

mam taka zagwozdke: obiecywalem sobie ze nigdy nie kupie probe IIgen. nigdy nie mow nigdy.chce cos do lekkich szalenstw.z pewnych wzgledow potrzebuje w automacie. interesuje mnie tylko 2,5v6. czy to dobry pomysl?chyba silnik jest w lepszej kondycji po automacie niz po manualu? i teraz pytanie nr 2: wiem ze glupio sie silowac na moc przy automacie,ale czy ktos wie cos o zakladaniu turbiny do probe 2,5v6? czy to mozliwe? kto sie niedrogo i dobrze tym zajmuje? poprostu chce podniesc moment obrotowy do wyprzedzania,bo lubie wyprzedzac!!!!! a poza konkursem chcialbym wiedziec czy do kazdego auta mozna zalozyc nitro? ile kosztuje taka instalacja? i ile koni to dodaje?na ile starcza nitro do nastepnego napelnienia? pozdrawiam i czekam na rozwiazanie moich zagadek!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Najpierw prosimy się przywitać jest do tego przeznaczony specjalny pościk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A po za tym to co się nie da pewnie że się da zależy jakie i za ile chcesz montować turbo ale do V6 to wydatek rzędu około 10 tyś zł jeżeli turbinki będą nowe, jeżeli nie to troszkę mniej !!!!! Koszt instalacji nitro to już zależy wiele od firmy modelu albo samoróbki koszt jest różny !!!!!!!!!!!!!! A na ile starczy nitro to zależy też od wielkości butli ale jak tu jeden z kolegów klubowiczów pisał na kilka startów !!!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gość

Post autor: Gość »

Automat jest bardzo fajny na miasto, a w połączeniu z 2,5 masz nutke sportowej jazdy. No i tak jak napisałeś silnik nie jest nadwyrężanytak jak przy manualu.

Co do turbo to wszystko jest możliwe. Pytanie czy jest Ci to potrzebne. 2,5 ma strasznie naćkane pod maskę i turbiny na samym kolektorze raczej nie założysz. Nie uzyskasz takiej wydajności.

Ps. Jak bedziesz miał coś na oku w wawie daj znać na pewno pomożemy.Najlepiej PW.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Jak chcesz poszaleć na automacie to poszukaj sobie w Niemczech najlepiej I gen. GT ATX. Widziałem jakiś czas temu taką wersję na mobile.de .
Uturbianie 2.5 się po prostu nie opłaca. Koszt modyfikacji prawdopodobnie przekroczy wartość auta. No chyba że zupełnie inaczej rozumiemy słowo "tanio" 8) .
O nitro jest topik na forum, jeden człowiek wykonuje takie instalacje w rozsądnej cenie.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Bogdan9999 pisze: do V6 to wydatek rzędu około 10 tyś zł jeżeli turbinki będą nowe, jeżeli nie to troszkę mniej !!!!!
Wątpie w tą cenę,żeby uturbic V6 i żeby to jeżdziło to trzeba było by wymienić pół silnika na kute elementy.Fabryczne są za słabe.
Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

A ja wlasnie gdzies na forum ostatnio czytalem (stare posty - z 2002 roku), ze silnik wytrzymuje dosyc sporo mocy.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”