Strona 1 z 1
Kontolka ciśnienia oleju
: 2005-07-10 10:41
autor: michal0208
witam. krótko i zwięźle mam problem z kontrolką ciśnienia oleju, wogóle się nie rusza, jest na niskim poziomie. co mam robić i co może być przyczyną?? jest na napisie NORMAL na literce L a silniczek to 2.5 rok 94 usa
: 2005-07-10 11:18
autor: Tomasz S
Forum też wita ... jak również zaprasza do poczytania o elementarnych zasadach kurtuazji

Pomogę Ci :

Jestem z... jeżdżę ... z rocznika ... o pojemności ... jestem oczarowany tym autkiem ... mimo tego , że wiem iż forum nie jest wyłącznie poradnikiem technicznym ... moje autko kupiłem w...

i takie tam ...

sugestia - daj się polubić

... i użyj "szukaj"... Aha sprawdź poziom i stan oleju oraz stan pompy

Re: Kontolka ciśnienia oleju
: 2005-07-10 15:42
autor: Voodoo
michal0208 pisze:witam. krótko i zwięźle mam problem z kontrolką ciśnienia oleju, wogóle się nie rusza, jest na niskim poziomie. co mam robić i co może być przyczyną??
Krótko i zwięźle, masz problem.
Kup sobie nowy silnik.

: 2005-07-10 15:48
autor: RX
Witam,
Michał, ale dlaczego nie napisałeś z jakim silnikiem masz problem? Nie możemy Ci pomóc, nie wiedząc o jaki silnik chodzi.
Pzdr.
: 2005-07-10 19:27
autor: P.I.M.P.O.
czasami (bardzo rzadko ale jednak) zdarza się że czujnik jest do d... nie chcę Cię martwić ale jak się wskazówka nie rusza to kosztowny remont albo szukanie nowego silnika Cię czeka
pozdro
: 2005-07-11 10:49
autor: AGA I GER
Nie dołujcie chłopaka

w V6 to jest prawie standard wskazówka przeważnie znajduje się nad literką L i TAK MUSI BYĆ!
kiedyś też się tym martwiłem ale popatrzyłem w innych V6-kach i oni mieli tak samo

: 2005-07-11 11:05
autor: jagger
aga i gier maja racje ja tez mam na L i sie nie martwie??? jak nie czujesz drgan a silnik dobrze pracuje nie ma sie co przejmowac,ten wskaznik moim zdaniem jest nie potrzebny w wiekszosci saqmochodow nie ma wskaznika cisnienia oleju i nikt sie tym nie przejmuje jakie ma cisnienie
pozdro
: 2005-07-11 11:05
autor: RX
Witam,
Tzn. tak - norma to norma, a jest na normalu więc pół biedy, chociaż niska wskazówka to raczej nie jest powód do bycia zadowolonym. U mnie jest wysoko, między "O" a "R" gdzieś. Ładnie trzyma ciśnienie.
Pzdr.
: 2005-07-11 11:13
autor: AGA I GER
RX nie wiem na jakim oleju jeździsz ale zapewne nie na pełnym syntetyku

Jeśli takowy byś miał zalany u siebie to też byś miał ciśnienie na literce L
zresztą ja pisałem o stanie wskazówki na goroncym silniku gdzie olej jest żadszy i w tedy zawsze będzie niższe ciśnienie

: 2005-07-11 11:37
autor: RX
Witam,
Mobil 1 5W50 Full syntetyk. Dziwna sprawa
Pzdr.
: 2005-07-11 11:41
autor: AGA I GER
Hmmm

to jak na razie pierwszy probal z którym się spotykam z tak wysokim ciśnieniem oleju

: 2005-07-11 11:53
autor: Voodoo
AGA I GER pisze:Hmmm

to jak na razie pierwszy probal z którym się spotykam z tak wysokim ciśnieniem oleju

U mnie Shell 10w60 i kontrolka oleju na "O", czasami "R".

A każde muśnięcie pedału gazu i rośnie, a nie stoi w miejscu.
A druga sprawa to, że przy takich upałach najważniejszy jest współczynnik oleju ten po literce "w", im wyższy tym lepiej, ale niestety i cena takiego oleju bardzo wzrasta.
: 2005-07-11 16:51
autor: nikosnikos
U mnie z reguly wskazowka porusza sie w okolicach L - po dodaniu mocno dosyc gazu dochodzi tak do R-M. Na luzie "dotyka" L od dolu

I od poczatku (za 6 dni beda 2 lata

)jest tak samo - nigdy wyzej, nigdy nizej. Jezdze na pelnym syntetyku.
: 2005-08-28 20:47
autor: Yaneeck
to teraz ja: u mnie jest tak jak u RX-a - dość wysoko - między O a R, w trakcie ostrego przyspieszania - powyzej 4000 obrotów podnosi się, a po uspokojeniu jazdy opada...
Generalnie reaguje na mocne otwarcie przepustnicy...
jezdze na MOBIL 1... ale nie syntetyk bo z tego co czytałem i słyszałem od fachowców półsynetetyk jest właściwszy dla silników mających ok. 100.000 km (mój ma ok. 80.000)
: 2005-08-29 09:10
autor: P.I.M.P.O.
najważniejsze żeby wskazówka się ruszała przy dodawaniu gazu a w którym miejscu jest to już mniej istotne o ile nie jest poniżej minimum
pozdro
: 2005-08-30 10:56
autor: majcher
Tomasz S pisze:Forum też wita ... jak również zaprasza do poczytania o elementarnych zasadach kurtuazji

Pomogę Ci :

Jestem z... jeżdżę ... z rocznika ... o pojemności ... jestem oczarowany tym autkiem ... mimo tego , że wiem iż forum nie jest wyłącznie poradnikiem technicznym ... moje autko kupiłem w...

i takie tam ...

sugestia - daj się polubić

... i użyj "szukaj"... Aha sprawdź poziom i stan oleju oraz stan pompy

i znowu na kogoś naskakujecie zamiast ująć swoją forumową życzliwoscią

: 2005-08-30 12:34
autor: Tomasz S
: 2005-08-30 12:45
autor: majcher
Tomasz S pisze:
ps. zwracanie się w 3os.licz. mnogiej już nie jest tak trendy

jak np. w latach 60' czy 70'

(gdyż rozumiem , że skoro cytujesz mnie , to chodzi Ci o mnie) . Nara
to były cudowne lata
poczułem nieprzepartą potrzebę napisania czegoś do kogoś innego niz debile którzy mnie otaczają po kilkanaście godzin dziennie
: 2005-08-30 13:54
autor: Tomasz S
majcher pisze:to były cudowne lata
Dziś , z perspektywy czasu muszę stwierdzić (moje osobiste odczucie) , że to fakt
Tanie paliwo , czynsze , media i inne obciążenia na znośnym poziomie ...
Jeśli tylko nie byłeś kryminalistom ani politycznym mogłeś spoko wyjechać na zachód ... a nawet samo żarcie : Większość czasu było dostępne (nie biorę pod uwagę lat 80-84). Mięso i tak kupowało się na rynku czy u "baby" na wsi (tak robimy po dzisiejszy dzień - jest smaczniejsze! )...

Co wywalczyliśmy (wywalczyli) ???

Wszyscy mamy tego świadomość (na pewno co niektórym to się podoba

)
majcher pisze:poczułem nieprzepartą potrzebę napisania czegoś do kogoś innego niz debile którzy mnie otaczają po kilkanaście godzin dziennie
- Podejrzewam , że ktoś Ci dogryzł w robocie ...

U mnie też jest wielu "nawiedzonych" oszołomów

Ja się zdążyłem uodpornić i znieczulić - idiotyzmy spływają po mnie jak po maśle . Nara
