Strona 1 z 2
					
				lampka przy lusterku???
				: 2005-08-19 22:30
				autor: pit
				czy ktoś wie jak dostać się do zaróweczki przy lusterku jak to się wogule rozbiera bez mocnych uszkodzeń??aha  jest to model 2.2 turbo USA  92.r 

 
			 
			
					
				
				: 2005-08-19 23:48
				autor: Bogdan9999
				Z tyłu lampki(od strony jak siedzisz na siedzeniu i spojzysz się na nia) masz taka szczeline długość około 5mm jest dokładnie po śdodku wsadzasz tam srubokręt płaski i podwadzasz i plastyk wychodzi z zaczepami. Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2005-08-20 09:51
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2005-08-20 10:48
				autor: raven
				Bogdan ty niesforny!! 
  
Krzewimy tu dobre wychowanie 
  
Jasne ze sie pomoze 
  
ale po kolei  
  
Oj Bogdan Bogdan... Ty to zawsze..... 
 
Oczywiscie witamy Pit w klubie.
 
			 
			
					
				
				: 2005-08-20 16:16
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				pit
				: 2005-08-21 11:29
				autor: pit
				sorry nie wiedziałem o takich sprawach , już się poprawiam , a dzięki za pomoc już lecę wymienić żaróweczke, a i jeszcze jedno  jeśli jesteśmy już na temacjie żaróweczek to powiedzcie mi jak można ja wymienić w tym bajerze do zapięcia pasów (kolor czerwony) i tam gdzie przełancza się zawieszenie tzn. soft,normal,sport  sofcik  mi nie świeci i do czego służy ten mały potencjiometr po prawej od kierownicy z symbolem świecącej żarówki????
			 
			
					
				
				: 2005-08-21 12:39
				autor: Kula
				Potencjometr jest do regulacji jasnosci podswietlania deski rozdzielczej. Jakos nie wierze zeby zaroweczka w pasach sie spalila. Sprawdz najpierw przewody pod siedzeniem.
			 
			
					
				
				: 2005-08-21 14:07
				autor: Robert
				Dobra - Pit się przywitał gdzie trzeba, więc Bogdan może mu zaproponować rozwiązanie problemu z CPU (jeśli się odważy 
po doświadczeniach we wcześniejszym wątku) 

 
			 
			
					
				pit
				: 2005-08-21 15:06
				autor: pit
				a gdzie te przewodziki pod siedzeniem idą???nic nie widzę???a co z podświetleniem trybu zawieszenia???jak to można rozebrać i co to jest CPV???chłopaki i dziewczyny wybaczcie jestem tu nowy i nie mam bladego pojęcja . 

 
			 
			
					
				
				: 2005-08-21 16:10
				autor: raven
				Kula pisze:zaroweczka w pasach 
 
  
 
jaka zaroweczka?? znow mnie probek czyms zaskoczy?? 
 
ja mam manula pasy nie automat.
mam  miec jakies zaroweczki??
 
			 
			
					
				
				: 2005-08-21 20:03
				autor: Sh(.)(.)ters
				W automatycznych pasach "dziurka" na pas biodrowy jest podświetlona. Z racji koloru materiału, który otacza żarówkę podświetlenie to ma kolor czerwony.
			 
			
					
				pit
				: 2005-08-21 20:15
				autor: pit
				ja już o tym wiem !! tylko powiedzcie jak w tym cholerstwie wymienić żaróweczke bo mi nie swieci,od strony pasażera jest o.k 

 
			 
			
					
				
				: 2005-08-21 20:16
				autor: arturo
				a pod co macie to podświetlenie pasów podłączone, bo u mnie jak włączę 
światła to się zapalają. czy to powinno tak działać?
                                             pozdrawiam 

 
			 
			
					
				pit
				: 2005-08-21 20:28
				autor: pit
				chyb tak bo po co komu podświetlenie pasów w dzień,, A I JESZCZE JEDNO CZY U WAS ZEGAREK JEST PODSWIETLANY_ 

 
			 
			
					
				Re: pit
				: 2005-08-21 21:01
				autor: Sh(.)(.)ters
				pit pisze:CZY U WAS ZEGAREK JEST PODSWIETLANY
Jest podświetlany.
 
			 
			
					
				pit
				: 2005-08-21 21:05
				autor: pit
				cholerka jak sie tam wymienia zazoweczke_
			 
			
					
				
				: 2005-08-21 22:55
				autor: Bogdan9999
				Wszystkie żaróweczki to jest banalna sprawa aby wymienić gorzej z dostaniem się do nich aby wymienić żaróweczkę w zegarku trzeba go najpierw wyciągnąć i to tyczy się też przełącznika od zawieszenia (soft sport norm) aby wyciągnąć zegarek to należy wyciągnąć popielniczkę wraz z obudową aby ją wyciągnąć to należy odkręcić głakę od biegów i podwadzic czarny plastyk do którego jest przykręcona guma od lewarka zmiany biegów. Po wyciągnięcu tego nalezy się przychylić i wtedy powinieneś dostrzec dwie śrubki trzymające radio i zegarek i włącznik od przeciwmgelnych. A wtedy zegarek od wewnątrz ma zatrzaski czy coś w tym rodzaju. Ale nigdy nie podwadzaj na chama od przodu zegarka bo pourywasz zaczepy. No teraz to już powinieneś sobie poradzić. Pozdrawiam
			 
			
					
				pit
				: 2005-08-22 22:13
				autor: pit
				ja piernicze to jest trudniejsze niż myślałem!!!
			 
			
					
				
				: 2005-08-23 16:08
				autor: roberto
				U mnie świecą się żarówki w mocowaniach pasów obok siedzeń , te górne niestety nie. Z zegarkiem jest to samo, nie pali się nic. Więc jeśli się do tego dobierzesz Pit, to daj znać.
			 
			
					
				Re: pit
				: 2005-08-23 16:49
				autor: Mr. Cynk
				pit pisze:ja piernicze to jest trudniejsze niż myślałem!!!
Bo jak ktoś sobie to utrudnia to jest trudne.
nie lepiej po prostu podważyć ten zegarek z lewej lub prawej strony nożem i go wydłubać?
po co odkręcać gałkę od biegów w ogóle jeśli ona jest nba gumie... 

:D:D
Oj Bodzio, Bodzio....  miłość do kręcenia śrubek w probku przeradza się widzę w ortodoksyjną pasję.. 

:D:D
 
			 
			
					
				pit
				: 2005-08-23 23:09
				autor: pit
				to jak ???mam rozebrać cały prawie tunel aby dostać się do zegarka, czy poprostu go wydłubac ostrym nożykiem?????
			 
			
					
				
				: 2005-08-23 23:30
				autor: Bogdan9999
				Spróbuj go wydłubać a jak sie nie uda to jak pisałem.
			 
			
					
				
				: 2005-08-24 22:51
				autor: roberto
				dziś naprawiłem podświetlenie zegara, żarówa była o.k. powodem był odczepiony kabelek dostarczający prąd po włączeniu świateł. Pit , tak jak pisali koledzy trochę babrania w tym jest. Cała operacja trwała15 minut. Po zdjęciu obudowy dżwigni zmiany biegów i wyjęciu popielniczki z jej podstawą w której umieszczone jest gniazdo zapalniczki, ukażą Ci się dwie śrubki . Wykręć je a wtedy wyciągniesz panel na którym znajdują się przełącznik przeciwmgielnych oraz zegarek nie wyłączając kieszeni radia. Wyciągnij całość na zewnątrz uważając aby nie wyrwać kabli. Odepnij wszystkie kostki na tym panelu i jeśli masz już dostęp do jego tylnej części wciśnij dwie blaszki przytrzymujące zegarek od środka , po czym pchnij zegar do zewnątrz. W ten oto sposób masz wyjęty zegar z którego od tyłu wykręć okrągły koreczek , pod nim znajduje się żaróweczka.uuuuffffffff. 

  wiesz już wszystko? A co do żarówki w pasach to ni cholery nie wiem jak się do niej dostać. Myślę że trochę ułatwi Ci to walkę z podświetleniem. 

 
			 
			
					
				
				: 2005-08-24 23:09
				autor: Marcos
				Mozę troszkę zmienię temat, ale nie będę zakładał nowego: Czy można zamiast żarówek wewnetrznych, tych które świecą na nogi pasażerom zastosować .np. małe neonki takie króciutkie z allegro ( albo inne) czy spali się ten  komputer sterujący. Jak to jest ?? musi być koniecznie ta sam moc żarówek??
			 
			
					
				
				: 2005-08-25 10:17
				autor: Jedrek
				raczej komp nie wytrzyma.
Ale możesz zrobić to przez dodatkowy przekaźnik.
Trochę dłubania, ale masz pewność że nie popsujesz kompa 
