skaczace obroty
wydaje mi sie ze jest ale nie koniecznie z paskiem (ja mam bez) pozatym jesli spelniles elementarne zasady odpowietrzania ukladu chlodzenia to powinni byc oki.sprawdz tylko wezyki ktore wchodza i wychodza z tego calego zespolu zaworow (bo fakt faktem silniczkiem krokowym to to nie jest).jesli nagrzewaja sie (te wezyki) wraz z plynem chlodniczym to powinno byc oki...
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
jakie sprezynki??ad81 pisze:Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok.
bo mam problem!! rozbieralem te ustrojstwo zeby sie dostac do tego czegos od ssania zeby zobaczyc czy mi sie nie zawiesilo przypadkiem i przez to nie zlopie mi tyle paliwa... ale odziwo po sprawdzeniu wszystko dziala jak nalezy, wiec zlozylem tak jak bylo!! w miedzyczasie odrazu sprawdzilem termostat, i te czujniki co sa zaraz obok powykrecalem i przeczyscilem je z osadu...
po odpaleniu zrobila sie tragedia, czyli trzyma 3tys obrotow, pozniej zchodzi do ok 1,8tys i faluje sobie co sek tak o ok 100obr!!
o co moze mu chodzic?? bo juz rozbieralem to ustrojstwo przy przepustnicy 2 raz i nie wiem co tam moze byc zle??!! tloczek od tego ssania tam jest, jedna sprezynka tam w srodku jest i tyle ktora wciska nie wiem co i tyle...
a i jak odlacze czujnik temperatury (ten nad przeplywomierzem z 2 kablami) to obroty przestaja falowac ale urosna jeszcze wyzsze i tak je trzyma!!
ja juz nie wiem co to moze byc... jak ktos wie neich najlepiej sie odezwie na gg (najlepiej w dzien bo wieczorem nei mam neta...) i mi wytlumaczy lopatologicznie albo pisac na forum;]
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
pytlar pisze:jakie sprezynki??ad81 pisze:Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok.
bo mam problem!! rozbieralem te ustrojstwo zeby sie dostac do tego czegos od ssania zeby zobaczyc czy mi sie nie zawiesilo przypadkiem i przez to nie zlopie mi tyle paliwa... ale odziwo po sprawdzeniu wszystko dziala jak nalezy, wiec zlozylem tak jak bylo!! w miedzyczasie odrazu sprawdzilem termostat, i te czujniki co sa zaraz obok powykrecalem i przeczyscilem je z osadu...
po odpaleniu zrobila sie tragedia, czyli trzyma 3tys obrotow, pozniej zchodzi do ok 1,8tys i faluje sobie co sek tak o ok 100obr!!
o co moze mu chodzic?? bo juz rozbieralem to ustrojstwo przy przepustnicy 2 raz i nie wiem co tam moze byc zle??!! tloczek od tego ssania tam jest, jedna sprezynka tam w srodku jest i tyle ktora wciska nie wiem co i tyle...
a i jak odlacze czujnik temperatury (ten nad przeplywomierzem z 2 kablami) to obroty przestaja falowac ale urosna jeszcze wyzsze i tak je trzyma!!
ja juz nie wiem co to moze byc... jak ktos wie neich najlepiej sie odezwie na gg (najlepiej w dzien bo wieczorem nei mam neta...) i mi wytlumac
zy lopatologicznie albo pisac na forum;]
Załączam sie , mam doklandie tak samo tylko obroty utrzymuja sie na 1800 teraz z każdym dniem jest coraz gorzej
Ostatnio zmieniony 2007-03-09 08:56 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
siedzialem w garage, wyciagnelem termostat - wszystko jak powinno byc, wycaigalem krokowca - też nic nie pomogly jego ogledziny i sprawdzanie... pozniej odkrylem ze jak odlacze przeplywomierz to obroty spadaja na ok. 1,5tys i nie faluja nic...
uklad chlodzenia odpowietrzony wiec ja juz nie wiem co to moze byc...
podejrzewam jeszcze ten czujnik co jest zaraz obok tego od temperatury - ten co go nie mozna odczepic bez rozcinania:P
niech ktos pomoze to tak nie da sie jezdzic:/ bo jak chce wolno jechac to szarpie silnikiem bo ten chce jechac szybciej:P
uklad chlodzenia odpowietrzony wiec ja juz nie wiem co to moze byc...
podejrzewam jeszcze ten czujnik co jest zaraz obok tego od temperatury - ten co go nie mozna odczepic bez rozcinania:P
niech ktos pomoze to tak nie da sie jezdzic:/ bo jak chce wolno jechac to szarpie silnikiem bo ten chce jechac szybciej:P
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Dobra koledzy skoro wiemy mniej więcej który to czujnik, to teraz gdzie go kupic, ile takie coś kosztuje , i ma może ktoś jakieś symbole tego czujnika .
http://www.fordprobe.pl/upload/files/1_830_211.jpg
Znalazłem ten czujnik w strefie zrzutu ale nic więcej tam niema jeśli chodzi o dane .
http://www.fordprobe.pl/upload/files/1_830_211.jpg
Znalazłem ten czujnik w strefie zrzutu ale nic więcej tam niema jeśli chodzi o dane .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Jeżeli to ten czujnik to w tym temacie masz podane zamienniki.
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ooooo a to ciekawe , a ile za niego dałeś i w jakiej firmie kupiłes , podeslij mi jakieś symbole .york pisze:jesli to ten czujnik jest przyczyna to jak najbardziej bedzie poprawa
PS;u mnie po wymianie jak reka odjal...
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ale po co?davidlive pisze:...podeslij mi...
Przecież i tak nie przeczytasz. Nie czytałeś ode mnie, nie czytałeś od Voodoo, nie czytasz tego, co Ci podał na tacy Skorik, więc po co się starać i Ci cokolwiek podsyłać?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Robert pisze:Ale po co?davidlive pisze:...podeslij mi...
Przecież i tak nie przeczytasz. Nie czytałeś ode mnie, nie czytałeś od Voodoo, nie czytasz tego, co Ci podał na tacy Skorik, więc po co się starać i Ci cokolwiek podsyłać?
Jak to nie czytam ???
Czytam , skorik mi podesłał ale pytlar wymienia teraz i jak mu to pomoże to kupie taki jak on zakłada .
Nie chce sie znów wkopać .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
koledzy potrzebne mi szybko foto tego czujnika , razem z wpięta wtyczka .
Poucinałem kable i teraz nie wiem gdzie który idzie , prosił bym o pospiech.
No chciałem je zmienić bo strasznie sztywne były , no i teraz niewiem jak to ma iść.
Poucinałem kable i teraz nie wiem gdzie który idzie , prosił bym o pospiech.
No chciałem je zmienić bo strasznie sztywne były , no i teraz niewiem jak to ma iść.
Ostatnio zmieniony 2007-03-16 13:00 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Może lekko odświeżę temacik , i podzielę się więdzą .
A mianowicie , borykałem się ostatnio z objawami wyżej opisanymi a na dodatek było coś takiego że przy skręcie w lewo obroty rosły.
Znalazłem przyczyne naszych zmartwień
Jest to czujnik który znajduje sie przy tym kółku na które nachodzi linka od gazu, taki mały czarny z jednym pinem .
fota z galerii bogdana
Są dwie mozliwości obroty rosną bo albo:
- czujnik padł
-albo po prostu macie za bardzo napięta linke , i czujnik nie jest wciśnięty , i podaje sygnał że obroty są wysokie .
Niby błachostki i możecie nie wierzyć ale czy nie warto wziąśc te 2 klucze 12 i iść sprawdzić ???
pozdro for all
A mianowicie , borykałem się ostatnio z objawami wyżej opisanymi a na dodatek było coś takiego że przy skręcie w lewo obroty rosły.
Znalazłem przyczyne naszych zmartwień
Jest to czujnik który znajduje sie przy tym kółku na które nachodzi linka od gazu, taki mały czarny z jednym pinem .
fota z galerii bogdana
Są dwie mozliwości obroty rosną bo albo:
- czujnik padł
-albo po prostu macie za bardzo napięta linke , i czujnik nie jest wciśnięty , i podaje sygnał że obroty są wysokie .
Niby błachostki i możecie nie wierzyć ale czy nie warto wziąśc te 2 klucze 12 i iść sprawdzić ???
pozdro for all
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny