Check Engine

Awatar użytkownika
Przemuś
Posty: 1
Rejestracja: 2005-09-03 18:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Złotów

Check Engine

Post autor: Przemuś »

Mam problem z zapalającym się podczas jazdy check engine. Samochód traci na mocy, czasami przerywa, po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu go, check gaśnie i samochód jedzie normalnie, po krótkim czasie to się powtarza.
Jak silnik jest ciepły to zapala normalnie, a jak jest zimny to jest problem z odpaleniem, tak jak by siadał prąd lub coś takiego. Wszystko to stało się w jednym czasie.

Jak zresetować komputer ? Może to by pomogło.

Co z tym zrobić ? Czy tu pomoże tylko serwis ?

Probe 2.0 16v '94

Wiem, że były podobne tematy na forum, ale tam nie było przerywania i utraty mocy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

witam. ja mam podobny problem, też przerywa, traci moc,i nie chce odpalać.na gazie jest wszystko dobrze.podejrzewam przepływomierz, albo pompę paliwa.może szanowni klubowicze jeszcze coś doradzą.
nie wiem jaka była przyczyna (być może strzelił na gazie, albo poprzedni właściciel jeździł bez paliwa) jak go kupiłem to już tak było.
dodam, że mój probuś to 2,2 GL USA 91r.wiem że to nie ten dział, ale usterki są bardzo podobne,więc nie chcę zaśmiecać ,i zakładać nowego tematu. jak by co to go przeniosę do odpowiedniego działu.
pozdrawiam arturo :wink:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Moment - ustalmy fakty.

Przemuś - czytałeś kody błędów? Jaki kod się pojawia?
Masz problem z odpalaniem na gazie czy na benzynie?

Prawdopodobnie pada sonda lambda lub jest ukręcony kabel. Jedno i drugie równie prawdopodobne - jak zdejmujesz nogę z gazu a potem dodajesz silnik raz gibnie się w przód a potem przy ruszaniu w tył.

Na początek sprawdź kody błędów.

Arturo - problemów może być kilka. Od nie trzymającego zaworu na magistrali aż po walniętego kompa.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

moze aparat?

Post autor: Sebastian »

mialem takie cos jak ty. przerywal tylko kolo 4000 obotow potem niby chodzil dalej ale slabiej.umnie przyczyna byl aparat zaplonowy!!kupilem nowy i jezdzi bez zarzutu, tylo ze ta lampka check... pali sie dalej.ale wazne ze autko jezdzi. pozdrowienia
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

MiH pisze:Moment - ustalmy fakty.
Arturo - problemów może być kilka. Od nie trzymającego zaworu na magistrali aż po walniętego kompa.
gdzie szukać tego zaworu,jak on wygląda,i czy da się go jakoś sprawdzić. :wink:
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

tak - trzeba zmierzyć ciśnienie na magistrali paliwowej - jedż do serwisu.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”