ET przy felgach
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ET przy felgach
Wzrost masy nieresorowanej to coś złego?
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: ET przy felgach
Chyba tylko tyle że będziesz miał go ciężej rozbujać i wolniej zatrzymać bo bezwładność dochodzi a tak to nie wiem. Spada prędkość max raczej, więcej spali zawsze coś tam. Most czy coś to zawsze masa, a czy masz te koła w bagażniku czy przy piastach nie ma różnicy dla naszego mostu Tyle tylko że na zakrętach masa się nie liczy bo koła są na jezdni i amortyzatory nie muszą nic tam stabilizować.
Tak mi się wydaje, ale wiesz wieśtuning nie zawsze ma rację :/
Tak mi się wydaje, ale wiesz wieśtuning nie zawsze ma rację :/
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: ET przy felgach
Chyba mi się coś pokićkało, sorry...
Re: ET przy felgach
Czytałem że zmiana o ok 1kg na koło mają zazwyczaj już poważne skutki w pracy kilku układów w samochodzie ...efekty ukazują sie po czasie poza tym jedne konstrukcje mają większą tolerancje a inne mniejszą nie wiem jak jest z probusiami
Re: ET przy felgach
Pewnie już masz te pierścienie, ale jak by kto na przyszłość szukał to ja zamawiałem akurat takie same jak kolega poszukiwał: 59,6 tylko koniecznie 70,2 (wziełem 70,1 i troche za dużo luzu jest) ze stali. To było do Azev'ów 7,5x16".fazario pisze:No i znów jest kłopot...póki co to nie znam dokładnie wymiarów. Mam problem z dobraniem odpowiednich pierścieni centrujących.
Wczoraj pisałem że wg mojego pomiaru piasta w Igen GT z 1992 ma 59,6 mm.
Lecz na żadnej ofercie na allegro nie ma takiego rozmiaru. Są np 72,6 na 60,1 (takie mam ale jest mały luz) i są 72,6 na 59,1 i mniejsze.
Ten 59,1 jest najbardziej zbliżony do potrzebnego rozmiaru.
Czy ktoś jeździ z tymi pierścieniami i jeśli tak to jaki rozmiar u Was pasuje?
Chodzi oczywiście o IGen GT z 1992
U tego gościa brałem, robi każdy wymiar:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4975742
40zł za komplet 4 pierśceni z rantem razem z przesyłką. Z Torunia jest.
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: ET przy felgach
z tworzywa też zdają egzamin, te pierścienie są tylko po to, żeby w momencie zakładania felgi na piastę równo ją osadzić, jak już tak osadzoną felgę się przykręci śrubami, to trzyma się ona na śrubach, i w tym momencie te pierścienie w niczym nie pomagają... a to, czy są one plastikowe czy aluminiowe, to nie ma znaczenia.joktryb pisze: ze stali.
Oxanin pierwszej klasy
Re: ET przy felgach
Też tak słyszałem. Kumpel mnie wyśmiał jak usłyszał że stalowe mam Sam pracuje w serwisie oponiarskim i mówi że tylko plastiki zakładają. Dopiero jak sprawdził że akurat takich nie mają i ciężko je dostać to powiedział że w takim wypadku dotoczyć to jedyne rozwiązanie. Szybsze na pewno niż szukać po całej Polsce.