Cichy wydech
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Cichy wydech
Hejka,
Coś mi ostatnio w moim Probku tłumik końcowy się trochę sypie i muszę wymienić. Zależy mi na tym żeby było cicho więc nie interesuje mnie żaden basowy sportowy wydech. Może uznacie, że jestem dziwny ale tak właśnie chcę: im ciszej tym lepiej . Trochę sobie popatrzyłem i w zasadzie jak do tej pory najtaniej znalazłem Bosal'a za 400 PLN (dedykowany do Probe).
Zastanawiałem się też na Ulterem ale tu mam dylemat i proszę Was o opinię. Czy Ulter robi tłumiki, które nie hałasują? Bo są jakieś z regulacją głośności itp. ale nie o to chodzi. Potrzebuję normalny cichy tłumik.
Tak pza tym to na forum tematów o tłumikach basowych, sportowych itp jest cała masa ale jakoś chyba nikt do tej pory nie chciał jak najciszej
Coś mi ostatnio w moim Probku tłumik końcowy się trochę sypie i muszę wymienić. Zależy mi na tym żeby było cicho więc nie interesuje mnie żaden basowy sportowy wydech. Może uznacie, że jestem dziwny ale tak właśnie chcę: im ciszej tym lepiej . Trochę sobie popatrzyłem i w zasadzie jak do tej pory najtaniej znalazłem Bosal'a za 400 PLN (dedykowany do Probe).
Zastanawiałem się też na Ulterem ale tu mam dylemat i proszę Was o opinię. Czy Ulter robi tłumiki, które nie hałasują? Bo są jakieś z regulacją głośności itp. ale nie o to chodzi. Potrzebuję normalny cichy tłumik.
Tak pza tym to na forum tematów o tłumikach basowych, sportowych itp jest cała masa ale jakoś chyba nikt do tej pory nie chciał jak najciszej
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
RX, zobacz tutaj Nie wiem czy polepszy się wydech, nie wiem co masz przez to na myśli. Gościu z którym rozmawiałem powiedział, że tłumiki Bosal'a są badzo dobre, bo są trwałe, ciche i do wielu aut fabrycznie montuje się te tłumiki.RX pisze:Witam,
Regulacji głośności nie bierz, nie ma takiego efektu jak się spodziewasz. Co do dedykowanego Bosala - co to dokładnie? Gdzie znalazłeś? Dokładnie to samo co seryjny, czy może ma szanse "polepszyć" obecny wydech?
Pzdr.
Myślałem o tym ale nie wiem czy będzie pasował. Muszę pogadać z jakimś "tumikarzem"MiH pisze:orginalny (lub mniej) do mazdy 626 2,5v6 będzie najcichszy.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
Re: Cichy wydech
Sorry, bo nie mam nic do dodania, ale... jestem pod wielkim wrażeniem patrząc na obecne trendydarel pisze:...Zależy mi na tym żeby było cicho więc nie interesuje mnie żaden basowy sportowy wydech. Może uznacie, że jestem dziwny ale tak właśnie chcę: im ciszej tym lepiej .
- SoTonkA
- Posty: 821
- Rejestracja: 2005-08-28 21:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5770
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=t%B3umik
wymontowany z mojego Probasa.. jak nówka.. jak chcesz możemy się spotkać i go sobie obejrzysz..
wymontowany z mojego Probasa.. jak nówka.. jak chcesz możemy się spotkać i go sobie obejrzysz..
220 koni, turbo, nitro.. No kocham ten wóz
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Cichy wydech
Darel twój problem to "pikuś" - może ktoś mi powie jak odetkać wydech, nie powodując jego głośniejszej pracy Chcę zrobić w miarę przelotowy układ, zachowując ciszę w kabinie i okolicach Jakieś rady panowie? Darel solidaryzuję się z tobą w tej kwestii.asdero pisze:Sorry, bo nie mam nic do dodania, ale... jestem pod wielkim wrażeniem patrząc na obecne trendydarel pisze:...Zależy mi na tym żeby było cicho więc nie interesuje mnie żaden basowy sportowy wydech...
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja tez mam podobny problem, tzn zupełnie odwrotnie, Mój probek warczal niemiłosiernie, po 2och godzinach jazdy glowa bolala min tak jak gdyby ktos mi przyfasolił łopatą, dal mnie to było super, ale pewnego pięknego dnia przyjechał Mihu i wszystko popsuł, tzn powiedział mi że mam dziurawy tłumnik o czym zreszta wiedziałem ale mi to zbytnio nie przeszkadzało, ale powiedział, że trace sporo mocy na tym, więc co? Załatałem i fakt autko szybciej jeździ ALE jest cichutkie jak cholera, mam juz tego dość znów chce dragstera!!! Co zrobić by probek znów krzyczał ale nie tracił mocy...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
kup sobie mugena. jak dajesz lub puszczsz gaz to fajnie warczy a przy stalej predkosci sie wycisza przez co nie jest męczący w trasie. przynajmniej u mnie tak jest ( mam wywalonego kata)laptop pisze:Ja tez mam podobny problem, tzn zupełnie odwrotnie, Mój probek warczal niemiłosiernie, po 2och godzinach jazdy glowa bolala min tak jak gdyby ktos mi przyfasolił łopatą, dal mnie to było super, ale pewnego pięknego dnia przyjechał Mihu i wszystko popsuł, tzn powiedział mi że mam dziurawy tłumnik o czym zreszta wiedziałem ale mi to zbytnio nie przeszkadzało, ale powiedział, że trace sporo mocy na tym, więc co? Załatałem i fakt autko szybciej jeździ ALE jest cichutkie jak cholera, mam juz tego dość znów chce dragstera!!! Co zrobić by probek znów krzyczał ale nie tracił mocy...
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Qrde za późno przeczytałem . W piątek rozpadł mi się do końca ten co miałem i wstawiłem Bosal'a. Jest ok - dość cicho ale słychać takie fajne delikatne mruczenie V-ki jak się wkręca na obrotySoTonkA pisze:http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=t%B3umik
wymontowany z mojego Probasa.. jak nówka.. jak chcesz możemy się spotkać i go sobie obejrzysz..
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Niedługo chyba czas wymienić wydech i mam pytanie.
Jaki fajny tłumik polecacie bym nie ogłuchł oraz był jak najmniej uciążliwy w czasie jazdy. W sklepach raczej ciężko o próbki dzwięku więc miło by było poczytać z doświadczeń
myślę nad czymś zbliżonym wyglądem do tego
http://allegro.pl/item241180253_podwojn ... _07_2.html
i nie chcę uciążliwego na codzień dźwięku bo już to przerabiałem kiedyś
Jaki fajny tłumik polecacie bym nie ogłuchł oraz był jak najmniej uciążliwy w czasie jazdy. W sklepach raczej ciężko o próbki dzwięku więc miło by było poczytać z doświadczeń
myślę nad czymś zbliżonym wyglądem do tego
http://allegro.pl/item241180253_podwojn ... _07_2.html
i nie chcę uciążliwego na codzień dźwięku bo już to przerabiałem kiedyś
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Zależy jak na to spojrzysz. Mój cały układ przelotowy od kolektorów włącznie, do końca, jest bardzo głośny, jednak w środku prawie w ogóle go nie słychać. Słychać, że coś się dzieje w wydechu, ale nie ma prawie w ogóle basu - nie przeszkadza w trasie. W Borkach za to miałem okazję posłuchać uniwersalnych wydechów i przy 3 tysiącach nie dało się w środku rozmawiać, taki wytwarzały bas. Z takim basem na pewno nie chciałbym jeździć.
Bosal niby zamiennik seryjnego, ale ma ładne brzmienie Zarówno bas jak i wyjątkowy dźwięk.
Pzdr.
Zależy jak na to spojrzysz. Mój cały układ przelotowy od kolektorów włącznie, do końca, jest bardzo głośny, jednak w środku prawie w ogóle go nie słychać. Słychać, że coś się dzieje w wydechu, ale nie ma prawie w ogóle basu - nie przeszkadza w trasie. W Borkach za to miałem okazję posłuchać uniwersalnych wydechów i przy 3 tysiącach nie dało się w środku rozmawiać, taki wytwarzały bas. Z takim basem na pewno nie chciałbym jeździć.
Bosal niby zamiennik seryjnego, ale ma ładne brzmienie Zarówno bas jak i wyjątkowy dźwięk.
Pzdr.
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witajcie!
Tym razem przychodzi czas i na mnie:( Wydech pomału wysiada:( Ostatnio wymieniając łączniki stabilizatorów oraz gumy, gdy auto było na podnośniku wszedłem pod Probka i wraz z mechanikiem przeszedłem od kolektora wydechowego po tłumik końcowy...efekt= niemiła niespodzianka:( Praktycznie odcięta rura wchodząca do tłumika końcowego. Decyzja była natychmiastowa, naprawa=spaw. Niestety nie można było tego zrobić na aucie, więc należało sciągnąć tłumik, ale...zapieczone śruby między 1 a 2 tłumikiem uniemożliwiły ściągniecie=cięcie, a następnie nowe otwory>>>większe i nowe śruby. Po założeniu uprzedni zaspawanego tłumika, spaliny już wychodzą przez dwie końcówki, ale hałas w kabinie jest większy i przy 3 tyś. obrotach uszy zaczynają słyszeć więcej z okolic kolektora wydechowego czy 1 tłumika niz przed spawem:(
Nie ukrywam, że podobnie jak Wam koledzy zależy mi na cichym wydechu, im cichszy tym lepszy:) Niestety w ASO komplet kosztuje bagatela, bez katalizatora 4900 złotych Ku informacj katalizator 5000,- złotych Tragedia!!!
Może ktoś wie gdzie można nabyć ciche, zdecydowanie tańsze elementy wydechu do 2,5V6?
Pozdrawiam
Tym razem przychodzi czas i na mnie:( Wydech pomału wysiada:( Ostatnio wymieniając łączniki stabilizatorów oraz gumy, gdy auto było na podnośniku wszedłem pod Probka i wraz z mechanikiem przeszedłem od kolektora wydechowego po tłumik końcowy...efekt= niemiła niespodzianka:( Praktycznie odcięta rura wchodząca do tłumika końcowego. Decyzja była natychmiastowa, naprawa=spaw. Niestety nie można było tego zrobić na aucie, więc należało sciągnąć tłumik, ale...zapieczone śruby między 1 a 2 tłumikiem uniemożliwiły ściągniecie=cięcie, a następnie nowe otwory>>>większe i nowe śruby. Po założeniu uprzedni zaspawanego tłumika, spaliny już wychodzą przez dwie końcówki, ale hałas w kabinie jest większy i przy 3 tyś. obrotach uszy zaczynają słyszeć więcej z okolic kolektora wydechowego czy 1 tłumika niz przed spawem:(
Nie ukrywam, że podobnie jak Wam koledzy zależy mi na cichym wydechu, im cichszy tym lepszy:) Niestety w ASO komplet kosztuje bagatela, bez katalizatora 4900 złotych Ku informacj katalizator 5000,- złotych Tragedia!!!
Może ktoś wie gdzie można nabyć ciche, zdecydowanie tańsze elementy wydechu do 2,5V6?
Pozdrawiam
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2004-12-12 17:06
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=8917
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontakt:
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Pierwszy tłumik (czyli katalizator) mam właśnie bosala. Miesiąc temu, kosztował razem z montażem 530zł. I jest to model ceramiczny.
Tłumik końcowy i środkowy wymieniałem kilka miesięcy temu. Średni koszt obu elementów to 150zł/szt z montażem (polskie odpowiedniki z Ostrowa). Podjedź do dobrego tłumikarza, to on już będzie wiedział co i jak wymienić.
edit: zapomniałem dodać, gdybyś chciał mieć wszystkie elementy markowe to ostatni tłumik bosala to koszt około 500 a środkowy 400 zł. Co do kolektora to nie wiem, ale ten element raczej nie powinien się zużywać, zresztą jego wymiana to sporo dłubaniny.
Tłumik końcowy i środkowy wymieniałem kilka miesięcy temu. Średni koszt obu elementów to 150zł/szt z montażem (polskie odpowiedniki z Ostrowa). Podjedź do dobrego tłumikarza, to on już będzie wiedział co i jak wymienić.
edit: zapomniałem dodać, gdybyś chciał mieć wszystkie elementy markowe to ostatni tłumik bosala to koszt około 500 a środkowy 400 zł. Co do kolektora to nie wiem, ale ten element raczej nie powinien się zużywać, zresztą jego wymiana to sporo dłubaniny.
wiśniowe gt 96'
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
A ja mam kata i na końcu...........tłumik od motoru wyścigowego potem napisze jakiej firmy. mam na niego atest który musze wozić ze sobą wrazie kontroli. Przy przyśpieszaniu efekt jest bajera ale jak sie już tylko utrzymuje predkość to cichnie wiec za bardzo nie przeszkadza. najlepiej jest jak sie jedzie tak powyżej 110 prawie go nie słychać
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt: