Strona 1 z 1

może ktoś wie?

: 2005-10-27 06:45
autor: Kay
witam i od razu zapytam,mam 3 dni instalację dream xxI i zauważyłem dziwną sprawę otóż jadąc normalnie i chcąc przyśpieszyć nagle załącza mi się pobór paliwa czyli etyliny wszystko dzieje się dość płynnie że nie odczuwa się żadnych szarpnięć ale nie wiem czy to jest normalne że jadąc na gazie podczas załanczania turba wspomaga się etyliną. Może ma ktoś jakieś sugestie.? :wink:

: 2005-10-27 07:56
autor: Sqad
Najlepiej wyjmij tylną kanape i w czasie jazdy odłącz wtyczke od pompy paliwa, możliwe jest że przekłamuje komputer, bo paliwka nie powinno raczej brać.

: 2005-10-27 10:58
autor: Jedrek
Powoli, powoli :twisted:

Podczas przyspieszania zmienia Ci zasilanie z gazu na benzynę, jeżeli dobrze rozumiem. 8)

Ja mam tak samo przy około 170km/h jak depnę do końca to przełącza, ponieważ gaz nie wydala, tzn można to zmienić przez mapę wtrysku , ale to też zależy od ciśnienia gazu za reduktorem i jeżeli jest za mało gazu w butli to może tak się dziać.

W opcjach komputera gazu jest coś takiego jak czas przełączenia na benzynę przy niskim podciśnieniu dla gazu i ten czas mówi o tym, że jeżeli zbyt długo utrzymuje się zbyt duże podciśnienie (nie przyspiesza), to zmienia zasilanie na benzynę. Ma to głównie duże znaczenie przy wyprzedzaniu w przypadku, gdy w zbiorniku jest mało gazu.

Jeżeli taka sytuacja o której piszesz ma miejsce przy obrotach mniejszych od 4tys/min to na 100% masz złą mapę.

Pozdrowienia i witam nowego użytkownika OMVL-a :wink:

: 2005-10-27 11:58
autor: Kay
dzięki za podpowiedź ale ta sytuacja dzieje się nawet przy pełnej butli a mianowicie podczas próby szybkiego przyśpieszenia załącza mi się dopływ paliwa byłem u gazola umówiłem się z nim po świętach ale z tego co widziałem chyba nie wie jak się do tego zabrać bo coś wspominał że może wtryskiwacze są za małej średnicy ale one już mają 3mm dlatego powiedziałem że popytam fachowców na naszym forum czyli was :lol:

: 2005-10-27 15:36
autor: Pelot
niech nie zwala winy na dysze,to jest kwestia regulacji,też tak miałem.Jak dawałem ostro gazu to przełącza na paliwo,po kilku regulacjach jest ok.
Życzę cierpliwości do gazoli partoli :lol:

: 2005-10-27 17:34
autor: Sqad
OT: Ktoś kiedyś w Route powiedział:
"-Wiesz po co ludzie montują gaz do samochodów??
-Nie??
-Żeby mieć o czym rozmawiać"

Ja np. przekalkulowałem to mi się nie opłaca zakładać gaz a nic innego niż sekwencje nie założę, no chyba że faza lotna gazu :twisted:
Za mało jeżdże żeby mi się to opłacało. Jak by ktoś mi fundnoł to bym nie pogardził.

Re: może ktoś wie?

: 2005-10-27 18:54
autor: Sh(.)(.)ters
Kay pisze:Może ma ktoś jakieś sugestie.? :wink:
Mam kilka. Po pierwsze przydałoby się kilka znaków interpunkcyjnych w twoich postach. Łatwiej wtedy zrozumieć o co naprawdę chodzi. Tytuł "może ktoś wie?" ogromnie dużo mówi. Brawo.

Do rzeczy - proponuję na początek sprawdzić to:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6127

: 2005-10-27 19:58
autor: MiH
Sqad pisze: no chyba że faza lotna gazu :twisted:
no to OMVL XXI będzie chyba najlepszy.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

: 2005-10-27 21:09
autor: Mr. Cynk
z faz lotnych zdecydowanie najlepszy.. :D:D:D

: 2005-10-27 21:11
autor: Sqad
No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem, przecież to działa na innej zasadzie tam jest elektryczna pompa gazu tak jak mamy pompe paliwa.

: 2005-10-28 10:30
autor: Jedrek
Sqad pisze:No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem.
Proszę bardzo.

Gaz w fazie lotnej jest podawany przez wtryskiwacze :twisted: :twisted: :twisted:

Najnowsza generacja gazu to wtrysk gazu w fazie ciekłej :wink:

: 2005-10-28 10:45
autor: Sqad
faktycznie 8)

: 2005-10-28 16:22
autor: ZENiTH
Jedrek pisze:
Sqad pisze:No ale OMVL nie jest fazą lotną gazu, fuk wyprowadźcie mnie z błędu bo zgłupiałem.
Proszę bardzo.

Gaz w fazie lotnej jest podawany przez wtryskiwacze :twisted: :twisted: :twisted:

Najnowsza generacja gazu to wtrysk gazu w fazie ciekłej :wink:
I kosztuje 12tyś. wczoraj się pytałem

: 2005-10-28 16:30
autor: Sqad
W łodzi do silnika R4 kosztuje 8 tyś :D

: 2005-10-28 16:32
autor: ZENiTH
Sprostowanie do V6 12tyś.

: 2005-11-02 08:41
autor: Jedrek
Różnica cen które podaliście jest nie do przyjęcia. :twisted:

Bo przecież różnica to tylko dwa wtryski + przewody, a nie wierzę, że jeden wtrysk kosztuje 2.000 zł :wink: