Luz na kierownicy

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Ja tak miałem w I genie nie trzeszczał ale był sypnięty :D
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

Podsummowujac radzimy sprawdzic magiel. Jak ? Jedziesz do szkółki (tam gdzie robia przeglady) i proszisz zeby wsadzili ci autko na szarpaki. Zobaczymy co oni powiedza ;)
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Okazało się że luz jest dlatego bo w piaście jest wyrobiony otwór w który wchodzi sworzeń. Wina poprzedniego właściciela który zostawił tam luz. Wymiana śruby i mocniejsze ściśniecie pomogło jednak nie jest super. Luz pozostał jednak znacznie mniejszy i jakoś da się jeździć. Jakby komuś walała się niepotrzebna lewa przednia piasta w dobrym stanie to chętnie przyjmę :D Na maglownicy też mam luz ale bardzo niewielki.
Obrazek
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

he he a ja tu z maglem pajacuje, ale też mógł być :twisted:
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Lekki luz na maglu mam, w sumie mechanik mówił że to też mógłby być magiel.
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

no to mowiłam,ze jakieś inne elementy układu...jak an maglu masz lekki luz to niech sobie będzie, to sie szybko nie pogorszy a wymiana magla jest pracochłonna i wcale o magiel nie łatwo, więc na razie sie sworzniem zajmij,
pozdr.
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Alexs pisze:...wcale o magiel nie łatwo...
Jak to nie łatwo? Wystarczy jedna wiadomość na PW i magiel gotowy 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

Sh(.)(.)ters pisze:
Alexs pisze:...wcale o magiel nie łatwo...
Jak to nie łatwo? Wystarczy jedna wiadomość na PW i magiel gotowy 8) .
a no tak zapomnialam,ze w klubie probe wszystko jest, szukałam ostatnio magla do nubiry i dwa miesiące mnie sie na to zeszły a w klubie nubiry nikt nie wiedział skąd to wziąc,ile to kosztuje i nie wiem czy w ogole wiedzieli co i jak, nikt sie na forum nie wypowiedział, moze im sie bardziej z prasowaniem bielizny skojarzyło, dlatego z gory tak założyłam,ze to towar deficytowy :)
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Witam.Nie wiem czy pod dobry temat się podpiąłem ,ale szukajka trochę świruje.Pytanie jest takie,czy ktoś próbował jeździć bez oleju w maglownicy.Chodzi o to ,wywalamy pompę i olej,czy da się tak jeździć.Może jakaś inna maglownica bez wspomagania podchodzi do probka.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to zadam jedno zasadnicze pytanie , po co to robisz???

czy chodzi o osiągi ??

a co do pompy to wątpie aby dało sie tak brykac, bo może
sie nie znam akurat w tym temacie , ale w autach bez wspomagania kiera chodzi lzej niz w tych w których to wspomaganie jest ale nie działa.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

wywal pasek z pompy i masz po sprawie :wink:
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

davidlive pisze:to zadam jedno zasadnicze pytanie , po co to robisz???

czy chodzi o osiągi ??

a co do pompy to wątpie aby dało sie tak brykac, bo może
sie nie znam akurat w tym temacie , ale w autach bez wspomagania kiera chodzi lzej niz w tych w których to wspomaganie jest ale nie działa.
nawet jak wspomaganie nie chodzi to idzie Probkiem jeździć zapewniam Cie :wink: w mojej poprzedniej jedyneczce ze wspomaganiem byl problem....wsumie przez dluższy czas praktycznie wogle go nie było i jazda normalna po mieście nie sprawiała jakiś problemów, natomiast parkowanie w ciasnych parkingach to juz kierownica w dwie rece i do dzieła :twisted:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Wywalenie paska niewiele mi powie,bo pozostaje olej w w układzie a zlewać go i potem zalewać jak by nic nie dało trochę mi się nie opłaca.Jest dwa powody takiego założenia,pierwszy to osiągi wspomaganie zabiera trochę mocy,drugi jest taki że wspomaganie trochę za lekko chodzi a wolałbym trochę lepiej czuć kierownice podczas jazdy.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Pod fotelem kierowcy masz regulację wspomagania.
  • Obrazek regul* wspomag*
Może przestaw na L. :idea:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Robert,chyba u mnie tego niema bo nic takiego nie widziałem żeby tam było.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Rzeczywiście - tylko GT ją miały, więc Ty ją pewnie "prawie" masz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

HaHa,prawie robi wielką różnice ale chyba muszę jednak sam spróbować bez tego oleju pojeździć i oczywiście bez pompy.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Sciągasz pasek i żadnego oleju nie musisz wylewać
pompe masz odłączoną
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”