Strona 1 z 1

Wiatrak na chłodnicy

: 2005-10-30 12:35
autor: bigalex
Cześć, mam pytanie, czy wiatrak na chłodnicy ten po lewej stronie patrząc z miejsca kierowcy ma chodzić cały czas jak się włącza zapłon? Odkąd mam to auto (tydzień) to taki objaw występuje, czy to jest normalne? Jak nie to co może być tego przyczyną?
pozdrawiam

: 2005-10-30 12:44
autor: Sqad
Nie to nie jest normalne, ten wiatrak się załącza dokładnie jak uzyskuje temperature 91,5 stopnia chyba. Może to być uwarunkowane tym że masz albo walniety czujnik na termostacie i podaje błędną temperature, albo padł poprzedniemu właścicielowi przekaźnik od wiatraka i zwar na krótko wiatrak żeby chodził cały czas. Nie jest to zdrowe bo jest za niska temperatura silnika. Jeśli to przekaźnik to możesz podmienić go z przekaźnikiem od klaksonu, są identyczne, a jeśli to czujnik to poprostu kupić nowy.

: 2005-10-30 13:06
autor: bigalex
Dzięki, już patrze co to.

: 2005-11-03 17:22
autor: bigalex
Cześć, długo nie pisałem bo nie miałem czasu, mam pytanie gdzie znajduje się ten czujnik?

: 2005-11-03 17:35
autor: Sqad
Jeden jest na termostacie, drugi może ale nie musie być, na chłodnicy, u góry albo u dołu albo w ogóle, to zależy od wersji

: 2005-11-04 00:08
autor: bigalex
Aha, no to będę szukać. Dzięki.

: 2005-11-04 13:07
autor: york
u mnie (gt 92.r usa) czujniki sa w kolanku tuz przed wejsciem plynu do chlodnicy.sa tam bodajze ze 3 sztuki a ten ktory zalacza wiatrak jes pierwszy patrzac od przodu auta (w sumie od drugiej strony malo kto zaglada :lol: :lol: )siedzi na nim taka siwa wtyczka z jednym kabelkiem ale nie wiem jak u ciebie

: 2005-11-04 15:28
autor: Sqad
york_2006 pisze:u mnie (gt 92.r usa) czujniki sa w kolanku tuz przed wejsciem plynu do chlodnicy.sa tam bodajze ze 3 sztuki a ten ktory zalacza wiatrak jes pierwszy patrzac od przodu auta (w sumie od drugiej strony malo kto zaglada :lol: :lol: )siedzi na nim taka siwa wtyczka z jednym kabelkiem ale nie wiem jak u ciebie
Jeśli moge prosić, zrób fotke tego ustrojstwa.

: 2005-11-04 16:42
autor: bigalex
Jeśli to do mnie prośba to raczej nic z tego bo nie mam czym tzn nie mam cyfrówki :(

: 2005-11-04 17:11
autor: Sqad
Cytowałem Yorka, a nie wiem jak jest u Ciebie.

: 2005-11-04 17:45
autor: york
ja moge cyknac tylko telefonem bo cyfrowki tez nie posiadam a dzis juz ciemno ale jutro postaram sie wrzucic

: 2005-11-04 17:58
autor: Sqad
Może być telefonem bede wdzięczny.

: 2005-11-05 13:31
autor: york
a oto i nieszczesna wtyczka odpowiedzialna za zalaczanie wiatrakaObrazek

: 2005-11-05 17:13
autor: bigalex
Tylko że są dwa wiatraki, jeden koło tej wtyczki która jest na zdjęciu, a drugi z przodu chłodnicy, i mam pytanie od czego jest ten drugi?

: 2005-11-05 17:30
autor: OLEY
Do klimy. :D

: 2005-11-05 17:32
autor: Sqad
Ten z przodu jest od klimatyzacji i w przypadku tego temtu nas nie interesuje. Załącza się tylko w momencie kiedy klima sie odpala

: 2005-11-05 22:17
autor: bigalex
aha, no wiec nas nie interesuje masz rację:) i dzięki
pozdrawiam

: 2005-11-05 23:17
autor: york
wiec jesli interesuje nas tylko wiatrak chlodnicy plynu to szukaj chlopie przyczyny!sciagnij wtyczke i jak bedzie chodzil to znaczy ze jest na krotko a wtedy szukaj kabli bo jakis amator poszedl na latwizne a jesli sie zatrzyma to lec do sklepu po czujnik bo z tym juz chyba nic nie zrobisz bo nie sadze zeby dalo sie go w jakikolwiek sposob przywrocicdo zycia

: 2005-11-05 23:30
autor: bigalex
Spoko, jutro jeszcze raz zobaczę po kolei, przejrzę to wszystko i postaram się nie pisać bez sensu, chodziło mi o to gdzie jest czujnik, już wiem więc zobaczę co i jak i jak co to wymienię go i powinno być oki.
pozdrawiam

: 2005-11-06 13:53
autor: Gość
bigalex pisze:Spoko, jutro jeszcze raz zobaczę po kolei, przejrzę to wszystko i postaram się nie pisać bez sensu
Zamiast kombinować na oślep to przyjedź na nasz spot do Rudy Śląskiej, masz niedaleko.
Zobaczymy co boli Twoje auto.

: 2005-11-07 21:05
autor: bigalex
Chętnie bym przyjechał ale autko jest na razie bez ważnych papierów, więc nie mam jak przyjechać. Ale jak będzie wszystko ok to będę napewno. a przy okazji: kiedy będzie ten spot?[/list]

: 2005-11-07 21:41
autor: Gość

: 2008-01-28 16:29
autor: davidlive
Podłączę się to tego temaciku.

Chcę troszkę pokombinować (znów) pod maską , i natchnoł mnie pomysł mar-dom'a na zastąpienie oryginalnego wiatraka na chłodnicy tym od klimy (klima i tak nie nabita) , nie dość że jest lżejszy to jego średnica jest niewiele mniejsza .

Marek mówił że autko pracuje ok, nic sie nie przegrzewa, tylko że on ma LX'a czyli 2.2 tez turbo a jak wiadomo GT grzeje troche bardziej.

Chcę mieć po prostu troszke więcej miejsca na modernizacje dolotu .

Czy to opłaca sie robić???
Czy podczas większych upałów w mieście w korkach nie przegrzeje autka???
Czy robił ktoś cos podobnego w GT ???

p.

: 2008-01-29 07:56
autor: Mar-dom
Dawid śmiało zmieniaj.wykorzystasz wszystkie oryginalne wtyczki.A dodatkowo będziesz miał ręczną możliwość włączania wiatraka na życzenie.Wykorzystasz do tego oryg.włącznik AC.Korki latem już silnikowi niestraszne.

: 2008-01-29 14:59
autor: davidlive
no mi autko mimo nowej chłodnicy potrafi załapac w mieście O więc troszke sie boje, dziś na razie wstępnie to podepnę zobacze czy cos sie temp. podniesie i sie okarze .

p.