Strona 1 z 1

Dane techniczne 2.5l i 2.2GT

: 2005-10-30 19:24
autor: Sebastian
witka.
pare razy spotkalem sie na forum z komentarzami ze probe (2,5 l)przyspiesza w 7,5 sekundy do setki! dzis sprawadzelem na stronach forda i mazdy to i tamto i znalazle ciekawe informacje. skad wzieliscie te 7,5? panowie, ford podaje czas 8,5s.mazda podaje 8,4 dla tego silnika.


Technik: Technische Daten 24V T22 dane techniczne



Motordaten
Motor 2,5 l, V6 - 24V mit ger. Katalysator
Hubraum 2497 ccm
Leistung 120 kW/163 PS @ 5600 U/min
Drehmoment 216 Nm @ 4800 U/min
Leerlaufdrehzahl 650 U/min (+/- 50)
max. Drehzahl (elektr. begrenzt) 7200 U/min

Fahrleistungen
Höchstgeschwindigkeit 220 km/h (predkosc max)
Beschleunigung (0-100 km/h) 8,5 s (do setki)
Kraftstoffverbrauch (Super bleifrei)
Stadtzyklus 12,5 l
90 km/h konstant 7,4 l
120 km/h konstant 9,0 l
Tankinhalt 59 l

Abmessungen
Gesamtlänge 4.544 mm
Gesamtbreite 1.773 mm
Gesamthöhe 1.315 mm
Radstand 2.614 mm
Spurweite 1.510 mm (vorn/hinten)

Gewichte
Leergewicht 1.280 kg
max. Zuladung 410 kg (90 kg ohne Leuchtweitenreg.)
zul. Gesamtgewicht 1.690 kg

Bereifung
Reifengröße 225/50 R16



dla porownania 2.2 GT


Motordaten
Motor 2,2 l - 12V 4 Zylinder Reihe, Turbolader, mit ger. Kat
Hubraum 2184 ccm
Leistung 108 kW/147 PS @ 4300 U/min
Drehmoment 258 Nm @ 3500 U/min
Leerlaufdrehzahl 750 U/min
max. Drehzahl (elektr. begrenzt) 7000 U/min

Fahrleistungen
Höchstgeschwindigkeit 220 km/h (predkosc max)
Beschleunigung (0-100 km/h) 8,2 s (do setki)

Kraftstoffverbrauch (Super bleifrei)
Drittelmix (ADAC-Test) 13,9 l
Tankinhalt 57 l

Gewichte
Leergewicht 1.350 kg
max. Zuladung 383 kg
zul. Gesamtgewicht 1.733 kg

Bereifung
Reifengröße 205/60 R15

sorrki ze po niemiecku.

pozd.

: 2005-10-30 20:22
autor: RX
Witam,

Zarówno Ford jak i Mazda z tego co mi wiadomo podają 7.5 dla manuala, a 8.5 dla automatów.

Pzdr.

: 2005-10-30 20:24
autor: tofil
Mam prospekt Probe i dla 24V podają 8,5 sekundy do 100.

: 2005-10-30 20:48
autor: Sebastian
niemasz co robic sobie sobie nadzieji RX. manual 8,5 /automat 8,8 podaje ford i mazda. wlasnie specjalnie dla ciebie to sprawdzalem.
pozd

: 2005-10-30 20:59
autor: RX
Witam,

Nie robię sobie nadziei. Dla mnie to może i mieć 10 sekund - kocham to auto ;-) Jednak sprawdź to, pod koniec masz czarno na białym - 7.5

Zaraz wkleję filmik z testów amerykańskich gdzie podają 7.3 do setki, zrobię screenshota, będzie najprościej.

http://www.fordprobe.pl/upload/files/pr ... 1293p6.jpg

Pzdr.

Edit - http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... e_384.mpeg
0-60 in 7.3

: 2005-10-30 21:11
autor: Sebastian
sprawdzalem i w normalnym kl naszym (fabrycznym) jest 7,5 niemozliwe.podobne wykresy widzialem wlasnie od forda i z tamtad to mam, mazda daje pare setnych wiecej ale zapewnia 123 KW.
nowy fabrycznie 8,5s potrzebuje ale to przecierz jest joz oke!!
mowisz ze kochasz swojego!! ja bym mojego najchetniej podpalil!! pie...li sie wszystko co tylko mozliwe. jak joz o tym pomysle, to mi zapalniczka sama odpala!
narka

: 2005-10-30 21:21
autor: Maxxum
Ja tam nie wierzę w te dane - podają np, że prędkość maksymalna dla 2.2 GT to 220 km/h, sam jechałem więcej, niektórzy podawali nawet coś koło 240 8)

: 2005-10-30 21:28
autor: Sebastian
220km/h to nie max, trza to rozumiec inaczej(tak to ford tlumaczy) te 220 km/h to predkosc maxymalna stala!! tzn 220 caly czas i nic (w co niewierze) niema prawa sie stac.sam joz prawie 240 jechalem, troche glosno bylo.
pozd

: 2005-10-30 22:28
autor: Sqad
Nie wiem co podaje Ford ja tam nigdy w dane techniczne nie wierze które są podawane na sieci.
Jak miałem I generacje to sprawdzałem ją G-techem, były 3 próby.
I: 7.3
II: 7.8
III: 6.8

G-Tech był dobrze wyskalowany, a nie sądze że granica błędu wynosiła by grubo ponad sekunde.