ZMIANA INTERCOOLERA
- sebastianznak
- Posty: 83
- Rejestracja: 2005-04-01 17:23
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Piekary Slaskie
ZMIANA INTERCOOLERA
Witam kolegów klubowiczów mam pytanie, czy ktoś z Was ma może inny intercooler w swoim Probe,ja mam zamiar wstawić większy wiadomo w jakim celu i chciałbym podzielić się z opiniami osób które bawiły się w to czy też może chcą sie podjąc tego tematu.Wymiana intercoolera -niby nic ale pewnie coś tam poprawi w 2.2GT.Pozdrawiam
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
no nie takie niby nic bo przecież im większy intercooler tym chłodniejsze powietrze będzie docierało do kolektora ssącego. Większy intercooler włożysz ale pytanie czy nie będzie przeszkadzać chłodnica.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- sebastianznak
- Posty: 83
- Rejestracja: 2005-04-01 17:23
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Piekary Slaskie
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
cooler
Cześć.To co mogę podpowiedzieć a użyję przykładu mojego poprzedniego samochodu czyli gt1 to to ,że nie ma co przesadzać z wielkością coolera z tego względu że mając do dyspozycji dość małe turbo ihi jakie jest w jedynce
nie polepszymy osiągów auta ,a dodamy mu małą turbo - dziurę.TZ. turbina będzie się dlużej napędzać przez większy obieg.Wiem bo testowałe. Ja poszedłem dalej i zmieniłem turbo na g-t3 i problem znikł.Ale mówiłem tu o dużej chłodziarce bo od iveco i o dolotach 2,5 c . to dlatego była dziurka.
Ale ogólnie polecam tę przeróbkę bo warto!!!!!
nie polepszymy osiągów auta ,a dodamy mu małą turbo - dziurę.TZ. turbina będzie się dlużej napędzać przez większy obieg.Wiem bo testowałe. Ja poszedłem dalej i zmieniłem turbo na g-t3 i problem znikł.Ale mówiłem tu o dużej chłodziarce bo od iveco i o dolotach 2,5 c . to dlatego była dziurka.
Ale ogólnie polecam tę przeróbkę bo warto!!!!!
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolega Sebastian też ma wymienione turbo na garreta, ale nie w tym rzecz. Nie wielkość jest ważna, znaczy też, ale równie oporność jaką stawia intercooler na układ dolotowy. Np. coller który bedzie stawiał 4Psi oporu na układ nie będzie dobry, bo dla uzyskania pożądanego efektu trzeba będzie dać większe ciśnienie samej turbinie, trzeba wiedzieć gdzie jest ta cienka czerwona linia której nie powinno się przekroczyć.
- sebastianznak
- Posty: 83
- Rejestracja: 2005-04-01 17:23
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Piekary Slaskie
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Sebastian może popytaj tu http://www.tomson.com.pl/exec.php?C=POCZATEK&
Oni mają doświadczenie w tego typu modyfikacjach.
Oni mają doświadczenie w tego typu modyfikacjach.