Strona 1 z 1
Protest probka!!!!!! Nie chce odpalić
: 2005-12-12 16:40
autor: el_talerzos
Witam - spróbuje pisać problem - rano gdy wyjechałem do roboty autko odpaliło bez żadnych problemów jednak po jakimś czasie po prostu zgasło i już nie chciało odpalić i musiałem go zostawić - gdy po 8 godzinach wróciłem po niego odpalił za pierwszym razem jednak po jakiś 10 sekundach zaczeły wariować obroty (jakieś 3 sekundy) i auto zgasło i już nie chciało odpalić - aku kręci bez problemów, wszystkie kontrolki działają - objaw jest podobny jakby paliwa nie było (ale wacha jest).
Jeżeli macie jakieś pomysły proszę o pomoc bo nawet nie wiem na co zwrócic uwagę - dzięki
Pozdrawiam
: 2005-12-12 16:58
autor: _/Damian\_
a olej masz
?? wlany czy sie ulotnił
: 2005-12-12 18:00
autor: P.I.M.P.O.
stawiam na immo - poszukaj na .net - tam było b. szeroko opisywane
pozdro
: 2005-12-12 18:19
autor: Quaki
a ja stawiam na modulik
Pozdrawiam
: 2005-12-12 18:35
autor: KITT
_/Damian\_ pisze:a olej masz
?? wlany czy sie ulotnił
A co ma do tego olej?
Ja bym sprawdził czy faktycznie pompuje paliwo, można zdjąć wężyk paliwowy, pokręcić i sprawdzić czy benzynka idzie. Wykluczy to pompę i jej wyłącznik w bagażniku. Jeżeli paliwo będzie to sprawdź czy iskra jest. Jak nie będzie to trzeba jechać według procedury.
: 2005-12-12 18:40
autor: Voodoo
Na 100% moduł przegrzany i już siada.
Odsyłam do opcji szukaj, wielokrotnie powtarzany temat i to nawet przeze mnie.
I może tak na początek zacząć od podstawowej sprawy i sprawdzić czy jest iskra.
: 2005-12-12 18:41
autor: ZENiTH
też obstawiam pompę paliwa. Jak miałem jeszcze BMW 318i BAVARIA, taki był objaw siadającej pompy paliwa po prostu wszystko było ok aż nagle autko zgasło i koniec po kilku godzinach znowu udało się odpalić ale za jakiś czas znowu zgasło i tak w kółko, czasami potrafił pracować przez kilka godzin bez przerwy a czasami kilka minut i autko unieruchomione. W końcu okazało się że pompa paliwa czasami ma tak duże spadki ciśnienia że nie potrafi dopompować benzyny do silnika. Radzę sprawdzić też regulator ciśnienia paliwa.
: 2005-12-12 18:44
autor: Voodoo
A ja się założę z Wami wszystkimi o kratę browca na zlocie, że to jest moduł.
Panowie to jest II-gen, a ja ten objaw znam już na pamięć.
: 2005-12-12 18:57
autor: KITT
To w 2.0 też moduły padały?
: 2005-12-12 19:06
autor: Voodoo
KITT pisze:To w 2.0 też moduły padały?
No pewnie
Sam już tego doświadczyłem.
: 2005-12-12 19:45
autor: el_talerzos
witam - już autko w domciu ale na holu - iskry raczej nie ma, gdzie szukać tego wyłącznika od pompy w bagażniku, jak sprawdzić czy mam immo i najgorsza sprawa - ile musze przeznaczyć na moduł i czy ewentualnie da się to jakoś regenerować
: 2005-12-12 20:13
autor: el_talerzos
wykreciłem świece i nie ma iskry - wiec nie wiem czy sie cieszyc czy płakac - i jezeli ktos w Łodzi znam jakiegos dobrego i solidnego mechanika który wie za co sie zabrac prosze o pomoc
i jeszcze jedno - czy mogło to w jakiś sposób zawilgotnieć?????????
: 2005-12-12 20:16
autor: raven
kontakuj sie z VooDoo, jest niezastąpiony!
o ile nie dopadła go grypa.
: 2005-12-12 20:25
autor: SoTonkA
ojojoj.. to mi przypomina moją przygodę.. nie znam się na mechanice, elektryce itp. ale jak mi padł moduł to miałam DOKŁADNIE takie same objawy. Odpalił, zgasł, odpalił i papa.
też mam 2.0 i problem znam z autopsji
pozdro i powodzonka
: 2005-12-12 21:17
autor: RX
Witam,
Też bym stawiał na moduł, choć stosunkowo nieśmiało bo znam ten problem tylko z opisów... Wg. mnie Voodoo ma racje. Skontaktuj się z nim i masz problem z głowy
Pzdr.
: 2005-12-12 21:25
autor: el_talerzos
Juz jestem po słowie z Voodoo i dzieki swej uprzejmości wyśle mi "magiczne pudełeczko"
Ogólnie dzięki wielkie za zainteresowanie
ps. bo jak mi Damian napisał że możliwe że mi motor padł to delirki dostałem:)
Po otrzymaniu przesyłki od Voodoo odezwe się i powiem co i jak
Pozdrawiam