Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
Diagtronic 2005.12.13
Vmax: 244
Średnia moc: 111,4KM
Średni moment: 209Nm
Vmax: 244
Średnia moc: 111,4KM
Średni moment: 209Nm
Ostatnio zmieniony 2006-04-17 10:15 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 3 razy.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Vmax: 225km/h
Średnia moc: 78.3KM
Średni moment: 155Nm
Ostatnio zmieniony 2005-12-13 23:03 przez Voodoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.0 '94r.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
senator cza bylo czytac. od dawna planowali. nawet kilka zmian bylo organizacyjnych. czytaj forum a nie tylko na chacie siedzisz.
btw. czemu PMax czasami taka wysoka jest na tych wykresach? np u Qkiego? 169 KM?
btw. czemu PMax czasami taka wysoka jest na tych wykresach? np u Qkiego? 169 KM?
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Vmax-224
KM-158,1 przy 6319 obr/min
NM-219 przy 4748 obr/min
średnia moc-107,8
średni moment-195
Ostatnio zmieniony 2007-04-28 16:29 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
No właśnie z tego co kiedyś ze Sqadem i z Kalii sprawdzaliśmy, to nie działa to najlepiej:):)KITT pisze:Sprawdzaliście VRIS? Qki, działał Ci pierwszy? Bo wykres jest w tym miejscu inny niż u Nany. W obszarze "pracy" pierwszego VRIS dołek widzę.
zdresztą jak słusznie zauważyłeś widać na wykresie:):)
Hehe wiesz jak sie o samochodzik dba, to potem on okazuje niespodzianki w postaci troszke większej mocy niż seryjnieraven pisze:senator cza bylo czytac. od dawna planowali. nawet kilka zmian bylo organizacyjnych. czytaj forum a nie tylko na chacie siedzisz.
btw. czemu PMax czasami taka wysoka jest na tych wykresach? np u Qkiego? 169 KM?
a tak na poważnie mam jak na razie założony tylko stożek i to jeszcze bez dolotu
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki Zenith. Imponujący jest wykres Bartka - 158KM i 304Nm. Do tego bardzo zbliżone parametry na gazie. Mam nadzieję, że znajdzie chwilę i zamieści.
U mnie pomiary potwierdziły obserwacje. Wielki spadek mocy na gazie powyżej 3500-4000 obrotów. Szukam przyczyny - zła mapa a może zbyt małe dysze wtryskiwaczy? A może brak jednego filtra gazu, przez co układ się zatyka? Ale o tym w osobnym topiku...
U mnie pomiary potwierdziły obserwacje. Wielki spadek mocy na gazie powyżej 3500-4000 obrotów. Szukam przyczyny - zła mapa a może zbyt małe dysze wtryskiwaczy? A może brak jednego filtra gazu, przez co układ się zatyka? Ale o tym w osobnym topiku...
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Bierkuś
- Posty: 115
- Rejestracja: 2005-05-29 23:44
- Galeria: viewtopic.php?t=7986
- Lokalizacja: Warszawa
A oto wykres mojej bestii
Na benzynie:
Max moc [KM/kW]: 159,1 / 117,0
Max moment [Nm]: 304 Nm przy 2990 obr./min.
Max prędkość: 245 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 113,7 / 83,6
Na gazie:
Max moc [KM/kW]: 155,1 / 114,0
Max moment [Nm]: 288 Nm przy 3118 obr./min.
Max prędkość: 232 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 109,9 / 80,8
Na benzynie:
Max moc [KM/kW]: 159,1 / 117,0
Max moment [Nm]: 304 Nm przy 2990 obr./min.
Max prędkość: 245 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 113,7 / 83,6
Na gazie:
Max moc [KM/kW]: 155,1 / 114,0
Max moment [Nm]: 288 Nm przy 3118 obr./min.
Max prędkość: 232 km/h
Średnia moc [KM/kW]: 109,9 / 80,8
Ostatnio zmieniony 2005-12-14 21:45 przez Bierkuś, łącznie zmieniany 1 raz.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Bierkuś
- Posty: 115
- Rejestracja: 2005-05-29 23:44
- Galeria: viewtopic.php?t=7986
- Lokalizacja: Warszawa
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Ach aż przyjemnie popatrzeć, szczególnie na wykres Bierkusia który potwierdza tezę że gaz w sekwensie praktycznie nie dużo odbiega od zasilania benzyną. Sh(.)(.)ters poszperaj przy swojej instalacji żeby osiągi tez byłby podobne. Ja zakładam sekwens do swojego GT dopiero na wiosnę.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Jak już pisałem będę testował co jest nie tak. Wyraźnie czuję, spadek mocy powyżej 3500-4000 obrotów. Objaw jest bardzo charakterystyczny - auto po prostu bez przełączenia biegu na wyższy nie jedzie do przodu . Jedna rzecz na gazie mnie cieszy - spalanie w granicach 12,5 litra w mieście przy współczesnych temperaturach oscylujących koło zera. Niestety za osiągi 3ba płacić. A poważnie jak znajdę chwilę to się koło tego zakręcę. Stawiam na zbyt małą średnicę wtryskiwaczy, które nie dają odpowiedniej dawki paliwa.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
szkoda tylko że nie amy tutaj przykładu hamowania serii i ze zwężką... warto byłoby kiedyś powtórzyć tę akcję i przygotować się również do takiego porównania.
Sądzę, że mogłoby to rozwiać nasze wątpliwości i spekulacje w materii ile daje zwężka
poza tym jakby jeszcze każdy podał przebieg swojego silnika to byłoby fajne wskazanie jak wpływa zużycie silnika na utratę deklarowanej fabrycznie mocy.
no i inne informacje typu stożki, tłumiki przelotowe i inne modyfikacje niefabryczne.
Sądzę, że mogłoby to rozwiać nasze wątpliwości i spekulacje w materii ile daje zwężka
poza tym jakby jeszcze każdy podał przebieg swojego silnika to byłoby fajne wskazanie jak wpływa zużycie silnika na utratę deklarowanej fabrycznie mocy.
no i inne informacje typu stożki, tłumiki przelotowe i inne modyfikacje niefabryczne.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Tak więc ja mam założony końcowy tłunik, który tak na prawe nic nie daje i stożek (ale jeszcze bez dolotu)
Przebieg mojego Probka, to 148600 km
Przebieg mojego Probka, to 148600 km
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To może dogadam się ze Sqadem na zwężkę i podjedziemy kiedyś razem (bo jego ta przyjemność ominęła szerokim Qkiem) i sprawdzimyCynki pisze:szkoda tylko że nie amy tutaj przykładu hamowania serii i ze zwężką... warto byłoby kiedyś powtórzyć tę akcję i przygotować się również do takiego porównania.
Sądzę, że mogłoby to rozwiać nasze wątpliwości i spekulacje w materii ile daje zwężka
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade