Strona 5 z 7
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-04 07:22
autor: OLEY
No to Takes tylko pogratulować takiego wyniku.
Niestety, jak na razie muszę zgodzić się z przedmówcami.
Seria z taką mocą, jest praktycznie niemożliwa.
Wytłumacz mi jeszcze o co dokładnie chodzi w tym zdaniu:
Takes pisze:tak, bez zwezki
dodam ze zaslepilem zwezke korkiem
Jaką zwężkę zaślepiłeś korkiem?
W którym miejscu włożyłeś ten korek?
Po zakorkowaniu zwężki wskazówka poszła poza skalę?
Z czego był ten korek?
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-04 18:15
autor: Krzysiek P
Ten korek był z butelki, ktura wypił przed napisaniem tych postów.
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-04 19:26
autor: MatiLP640
hehehe zaczyna się
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-05 19:55
autor: Lukasz
nie jest to pierwszy przypadek że w po hamowni wyszło więcej niż w katalogu zobaczcie sobie inne wykresy
może to jest wina tego ze moc była mierzona ponad 20 lat temu na 91 oktanowym paliwie a nie 95 czy 98 czy tam jakimś jeszcze??
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-05 20:01
autor: OLEY
Nie przesadzajmy Łukaszu.
7 oktanów różnicy nie da Ci takiego kopa, zwłaszcza po dwudziestu latach użytkowania...
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-05 20:22
autor: MatiLP640
Tym bardziej że nie wiem czy wiecie ale nasze auta są ustawione i wyregulowane na benzynę 95 oktanową i nawet jak zalejesz 98 to ZUPEŁNIE nic to nie daje
jedynie tylko 98 jak że ma lepsze właściwości czyszczące i smarujące lepiej czyści i smaruje
Po za tym całkowicie się zgadzam z OLEY`em nawet jeżeli to nie ma na to szans
a dodam że nie jedna hamownia zawyża wyniki żeby właściciel się cieszył...
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-05 20:23
autor: quarth
tym bardziej ze roznicy w oktanach nie ma, bo w stanach podaje sie liczbe oktanowa wedlug innego wspolczynnika, co powoduje ze 91 to nasza 95, a 94 aki to nasze 98 ron.
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-05 21:30
autor: Patryk-
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-05-05 21:57
autor: Lukasz
To ja muszę u siebie też obczaić
tą zwężkę cudowną,bo wykres też jest przecudowny
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-02 22:13
autor: steam
przy 1barze
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-02 23:08
autor: Romas
I to właśnie jest przyczyna braku strojenia, myk do góry i od razu na pysk.
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-02 23:27
autor: Bogdan9999
Normalny wykres dla 2.2. Od 2 tyś obrotów momentalnie buduje moment obrotowy niestety przy 4200 turbina się kończy i jej osiągi sie powoli kończą. Pik będzie miała wyższy ale tylko przez chwilę. A przy 6200 jest odcinka. Więc wykres jest jak najbardziej ok. Pozostaje tylko kwestia wyżej kręcić + większe doładowanie ale te dwie rzeczy tylko przy większej turbinie.
Ale moc i moment bardzo ładny moje gratulacje przewalenia 200 km na seryjnej turbinie i prawie 350 Nm
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 00:37
autor: steam
Romas pisze:I to właśnie jest przyczyna braku strojenia, myk do góry i od razu na pysk.
zapewniam cie ze nie bym był takim głupcem gdybym tylko usuną boost cuta i wartość doładowania zwiększył do 1 bara.
planuje zrobić przełączanie map seri z boost cutem i oryginalnie elektrozaworem/zwężka przy turbie który generuje +/- 150km i mbc 1bar przy innej mapce.
do tego potrzebuje kosc 27c512 rezystor 2 elektrozawory które na przemian jeden sie wył. a 2 wł.
Jak myślicie o takim palnie ?
Bogdan sam sie dziwie z tego wyniku moja turbina bierze olej strasznie gwiazda ale nie ma żadnych luzów jak na razie dbam o ilość oleju od momentu kupna wlałem chyba z 5l.
kiedyś tą regeneracje trzeba zrobić hehe ;d dzięki Bogdan xD
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 08:33
autor: Kocureq
... wynik powyżej 200 kunia, ale faktycznie bardzo wąski zakres. Namachasz się lewarkiem
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 09:41
autor: Patryk-
steam pisze:planuje zrobić przełączanie map seri z boost cutem i oryginalnie elektrozaworem/zwężka przy turbie który generuje +/- 150km i mbc 1bar przy innej mapce.do tego potrzebuje kosc 27c512 rezystor 2 elektrozawory które na przemian jeden sie wył. a 2 wł.
/
Myślałem o takim rozwiązaniu, tylko bez zmian mapy i z 1.5 po przełączeniu wracająca do standardowej zwężki....ale nie wiem czy/jak by to działało bo nie jestem specem
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 10:48
autor: KrecioPL
Patryk, Ty się lepiej pochwal jak Ci prace przy Probe idą
Bo chyba obaj z Sallmo utknęliście
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 11:00
autor: Patryk-
Spokojnie, ja już wychodzę powoli z dna
jak będzie czym t się będę chwalił ... IC mi dzisiaj przyszedł
każdy nowy gadżet cieszy oko
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 11:13
autor: Romas
Patryk- pisze: każdy nowy gadżet cieszy oko
I ląduje w szafie
Sorry za OT
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 20:16
autor: waldii
Ja pitole,naprawde tak szybko puchna te ori turbawki?Tam macie jak,wewnetrzny WG?W peaku rozumiem,ze 1bar a przed odcinka jak?
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-03 22:51
autor: Bogdan9999
Niestety to są małe turbiny. Sam kiedyś chciałem zmieniać mapy z małego doładowania na większe itd. Ale stwierdziłem że ma to sens jedynie jak daje się kobiecie auto lub dzieciom. W moim przypadku dzieci jeszcze nie mam a aktualnej swojej kobiecie Probe do reki nie dam więc nie ma to najmniejszego sensu
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-04 09:50
autor: steam
z ta turbiną nie ma szału ale mimo wszystko probe dobrze wpierdala w fotel i o niebo szybszy od serii.
jak na razie mi to bardzo dobrze wystarcza i nie żałuje czasu a czy ma to miało dla mnie sens- jak na moją kieszeń miało.
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-04 09:55
autor: Patryk-
No dobra , to od czego wsadzić turbine, żeby nie była za duża po pierwsze wielkością dało się ją normalnie umieścić, a nie jak to miało miało miejsce w jednym z forumowych projektów, i po drugie, żeby była w pełni wykorzystana a nie chodziła na poł gwizdka bo obrotów nie wystarcza?
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-04 20:38
autor: steam
Turbo Garrett T3/T04e 50-
Jedynek z tym turbem na całym świecie jest dość dużo.
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-05 01:16
autor: Bogdan9999
Najprościej jest wsadzić IHI VJ16 (w jedynkach VJ11) która była montowana w mazdach 323 GTR Niestety znaleźć ja jest ciężko a co mowa w dobrym stanie.
Tu jest na sprzedanie chyba najmocniejsza turbina z serii VJ23 która też była montowana w 323 GTR z tego co wiem.
http://www.racingforum.pl/Turbo-IHI-VJ2 ... 14747.html
Pocieszające jest to że pasuje prawie bez większych przeróbek
Re: Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
: 2013-12-05 08:46
autor: Patryk-
Bogdan dzięki wielkie
bez większych przeróbek oznacza? Kolektor trzeba spawać nowy?
poczekam może trochę cena spadnie;)