No i stalo sie!!!
No i stalo sie!!!
No i stalo sie, przejelem schede po sereq, oficjalnie potwierdzam iz jestem szczesliwym posiadaczem probaska II-gen. 2.5 24V V6 '95r kolor bordo, rowniez potwierdzam ze stuki co jest to jedyny Probek w Mrągowie . Z tej okazji chcial bym pozdrowic wszyskich klubowiczow i poprosic o toast w mojej intencji na najbliszych imprezach . Teraz troche od strony technicznej -- napewno w niedlugim czasie bede mnial mase ruznych pytan, ale stuki co tylko jedno:
jak schowac antene?
I jeszcze pare zeczy -- , szukam pozadnych silownikow od tylniej klapy, bialych zegarow. Podlokietnika, jezeli ktos tanio ma do oddania, lub wie kto ma takowy to bym byl bardzo dzwieczny za informacje.
Szukam rowniez poduchy dla pasazera jak i kierownicy z poducha moze ktos z was orientuje sie gdzie mozna ja nabyc i zaile? Szukam rowniez sportowych kabli do swiec. Z calol stertol innych pytan ujawnie sie w krutce , to mowil ja Remik
jak schowac antene?
I jeszcze pare zeczy -- , szukam pozadnych silownikow od tylniej klapy, bialych zegarow. Podlokietnika, jezeli ktos tanio ma do oddania, lub wie kto ma takowy to bym byl bardzo dzwieczny za informacje.
Szukam rowniez poduchy dla pasazera jak i kierownicy z poducha moze ktos z was orientuje sie gdzie mozna ja nabyc i zaile? Szukam rowniez sportowych kabli do swiec. Z calol stertol innych pytan ujawnie sie w krutce , to mowil ja Remik
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
Ja mam poduszki Air bags jak jestes zainteresowany to daj znac pod kielce@earthlink.net chce za dwie 800 zl czarna kierowca i szara pasazer
Antena u mnie nie byla elektryczna i sprzegnieta z radiem, ja jej w zasadzie prawie nigdy nie chowalem, wiec pewnie sie troche "zastala". Remik,sugeruje ja wymontowac, pare razy rozciagnac i schowac, czyms przesmarowac i powinno byc ok. Ew. mozesz kupic elektryczna, ktos kiedys tu pisal jaki to koszt, ja nie pamietam.greyg pisze:Antena chowana jest automatycznie po wylaczeniu radia. Odpowiedni kabel na zlaczu. To drugie mozna zgrac ze stacyjka, czyli wyciagasz kluczyk, a gasnie radio i chowa sie antena.
sereq
Muszę się pochwalić, że ja mam taką antenę .
Jest srebrna i kosztowała mnie 300zł trzy lata temu .
Jak narazie chodzi bez problemu tylko trzeba ją czasem szmatką przelecieć
Ale w tym sklepie gdzie ję kupowałem były anteny nawet za 800zł.
Więc moja antena patrząc na cenę jest średniakiem
Jest srebrna i kosztowała mnie 300zł trzy lata temu .
Jak narazie chodzi bez problemu tylko trzeba ją czasem szmatką przelecieć
Ale w tym sklepie gdzie ję kupowałem były anteny nawet za 800zł.
Więc moja antena patrząc na cenę jest średniakiem
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Artek
Probe GT 2,5 V6
aha, czyli antenka nie jest pszezona z radiem(elekryczna)?
Fure dzisiaj postawilem do mechaniora i zmieniajol mi lozysko w lewym kole, silowniki w klapie, zmienili klocki z tylu(niezdozylem im powiedziec ze mam nowe w domu ) i jeszcze pare zeczy, jutro dowiem sie wiecej jak cos to napisze. Jeszcze zostanie lakiernik i bede gotowy na zlot w borkach
A i kupilem dzis 2 wzmacniacze Kenwood i Axton, Kenwood po awari ale juz zrobniony a Axton zjarana jedna koncowka mocy, za dwa dalem 400zł sklepowo kosztujo cos okolo 2000zł(chyba ), i jak myslicie dobrze zrobilem czy lepiej bylo nie kupowac wzmacniaczy po awari
Fure dzisiaj postawilem do mechaniora i zmieniajol mi lozysko w lewym kole, silowniki w klapie, zmienili klocki z tylu(niezdozylem im powiedziec ze mam nowe w domu ) i jeszcze pare zeczy, jutro dowiem sie wiecej jak cos to napisze. Jeszcze zostanie lakiernik i bede gotowy na zlot w borkach
A i kupilem dzis 2 wzmacniacze Kenwood i Axton, Kenwood po awari ale juz zrobniony a Axton zjarana jedna koncowka mocy, za dwa dalem 400zł sklepowo kosztujo cos okolo 2000zł(chyba ), i jak myslicie dobrze zrobilem czy lepiej bylo nie kupowac wzmacniaczy po awari
Ostatnio zmieniony 2003-08-25 20:40 przez Remik, łącznie zmieniany 1 raz.
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
zmienili ci klocki z tylu czy z przodu? bo te z tylu byly prawie noweRemik pisze:aha, czyli antenka nie jest pszezona z radiem(elekryczna)?
Fure dzisiaj postawilem do mechaniora i zmieniajol mi lozysko w lewym kole, silowniki w klapie, zmienili klocki z tylu(niezdozylem im powiedziec ze mam nowe domu )
do zmiany byly przednie
sereq
dobry sklep jest w olsztynie na Ketrzynskiego. maja czesci do Fordow. b. niskie ceny. ja tam zazwyczaj kupuje. jest jescze Azja Car na Kolonii Mazurskiej (ni pamietam ulicy, chyba Ciechanowska) tam jest przedstawicielstwo JapanCar. warto zajrzec.
poza tym witam ziomka z Ziemi Warm-Mazurskiej (ostatni zreszta przejezdzalem przez Mragowo do Rucianego ale nie probowa bo stoi u blacharza)
poza tym witam ziomka z Ziemi Warm-Mazurskiej (ostatni zreszta przejezdzalem przez Mragowo do Rucianego ale nie probowa bo stoi u blacharza)
amra 2.5 94 V6 24V
musisz sie jednak przygotowac na to ze czesci nie dostaniesz od reki. badz co badz jest to "jeszcze" samochod nietypowy wiec zawsze jest na zamowienie. zazwyczaj jak w sobote zamawialem to na srode-czwartek bylo. szczegolnie ci na Ketrzynskiego - u nich jak czesc nie pasowala to wymieniali mi i przywozili nowe.
amra 2.5 94 V6 24V
To bylo lozysko(raczej bez calej piasty) z przodu ile dalem to niewiem kupowal je mechanik w olsztynie, wiem napewno ze jest ono od M626. Ale zaile, to niemam pojecia jeszcze niewidzialem rachunkow. Powiem tylko tyle ze za te lozysko, silowniki do tylniej klapy, ogulny przeglad plus pare mniej waznych zeczy kosztowalo mnie 550zł
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
Ja ogolnie mowiac, mam dostep do czesci w miare niskiej cenie. Faktem jest, ze nie ma tego za wiele do Probe, ale ja wole nie ryzykowac montowania niektorych elementow z Japan Cars, chyba ze juz naprawde nie ma wyjscia. Mam tu na mysli takie czesci jak klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe i inne elementy majace wplyw na stablinosc jazdy. Ostatni przypadek z JP jaki znam, to przgub do mazdy 323 - rozwalil sie po 3 tygodniach.
Nie kupuj po prostu czesci "made in china", chociaz i niektore zachodnie sa tez do niczego. Malo kto sprzedaje montuje oryginaly do aut pogwarancyjnych - nawet autoryzowane serwisy jesli moga wkladaja inne.
Co do lozyska, to kupiles zapewne Complexa lub Optimala. Ja preferuje SKF, ktory jest troche drozszy - ok. 300zl za standard lub ok 500zl za mocniejsze od mazdy z napedem 4WD - ale mam pewnosc, ze nie padnie mi szybko.
Co do lozyska, to kupiles zapewne Complexa lub Optimala. Ja preferuje SKF, ktory jest troche drozszy - ok. 300zl za standard lub ok 500zl za mocniejsze od mazdy z napedem 4WD - ale mam pewnosc, ze nie padnie mi szybko.