Strona 1 z 1

Tragedia!!! Tragedia!!!

: 2002-11-18 11:14
autor: Gość
Proponuję założyć dodatkowy klub pechowych użytkowników probe. Niespodzianki z aparatem zapłonowym i sondą to pestka w porównaniu z tym co się dzisiaj dowiedziałem. Do układu chłodzenia dostaje się powietrze. Prawdopodobnie jest walnięta uszczelka lub głowica (pytanie która 2,5 V6). W sobotę planuję I rozbiór silnika. Może jak sprawdze ciśnienie sprężania to wyjdzie na której głowicy. Na razie stoje i pozdrawiam jeżdżących... Proszę o porady jak ktoś miał podobne problemy (np. jakim momentem dokręcać głowice???).

>

: 2002-12-07 00:44
autor: Gość
Panowie i panie - zadnego wspulczucia???

: 2002-12-07 08:44
autor: Gość
Sorry facet ale nie mowisz co jest dale z tym autem naprawiles czy tylko sie domyslasz co sie moglo stac kazdy ma czasami problemy ale trzeba je jakos rozwiazywac to daj namiary co jest

: 2002-12-08 03:28
autor: alex
jesli chodzi o klub pechowcow to proponuje moja kandydature na prezesa............... :twisted: :twisted: :twisted:

: 2002-12-28 12:07
autor: Mazi
Witam
Moment ;
1 etap 25 Nm ,
2 etap +90",
3 etap +90"
Kolejność
Niestety nie mogę wkleić ale od wewnątrz ślimakiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Mam nadzieje że zrozumiesz
Pozdrawiam Grzegorz

: 2002-12-28 16:15
autor: Gość
dzięki za pomoc. juz doszedlem co jest - niestety po wymianie uszczelek. nie mam zbiorniczka nadmiarowego chłodnicy i jak wyrzuci plyn na zewnatrz to z powrotem nie ma skąd zassać jak ostygnie.
co do glowicy
I etap - 13-16 Nm
II 23-26
III 90 st
IV 90 st.