Jest z tym trochę zabawy, trzeba uważać aby plastików nie połamać. Zdejmujesz lub odchylasz w jego górnej części plastik pod kierownicą (ten w którym jest cięgno podnoszenia maski). Potem odkręcasz 2 śruby z przodu które trzymają ten plastik wokół liczników. Potem odkręcasz jeszcze 3 śruby od tego samego plastiku tylko z góry (przy licznikach). Musisz odpiąć kostkę od diody alarmu (jeśli jest) i kabelek od regulacji podświetlenia deski rozdzielczej. Ten plastik można już wyjąć.
Odkręcasz śrubki z dołu kolumny kierowniczej, Trzy albo cztery, zdejmujesz plastik z góry kolumny kierowniczej (ten w którym jest wyłącznik awaryjnych). Odkręcasz 4 śruby trzymające liczniki i te wychodzą do przodu. Odpinasz 2 wiązki przewodów od liczników (zapadki). Liczniki można już wyjąć. Wymieniasz żarówkę.
To tak na szybko, jeśli pomyliłem liczbę śrubek to mnie poprawcie.
