kontrolka "fuel cutout'

Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

kontrolka "fuel cutout'

Post autor: Easy Rider »

U naszego kolegi Józefa pojawił się taki o to problem - zapala się w/w kontrolka i auto gaśnie. Ponownie nie da się odpalić. Co to może być? Pytam w imieniu Józefa, bo on mam problemy z netem ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Gość

Post autor: Gość »

znaczy raz sie zapalila i auto zgaslo peramnentnie czy cos trzeba zrobic zeby je odpalic piszesz troszke zawile wiec ciezko cos wymyslic
pytanie jest proste czy auto mozna w ogole odpalic czy nie?
pozdrawiam
kontrolka fuel cut out (chyba piszemy o 1 gen bo ja w 2 nie mam czegos takiego) najprawdopodobnej powinna zapalic sie w momencie kiedy cisnienie turbiny w GT przekroczy 12psi wiec moze uwalony ktorys z czujnikow przeplywu powietrza (cisnienia doladowania)
gdybam tylko
moze ktos z wiekszym doswiadczeniem w 1 gen sie wypowie?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

jeszcze raz: chodzi o IIgen. silnik 2,0 ltr. Auta nie da się po zgasnieciu odpalić ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

W bagażniku po lewej stronie pod dywanikiem jest taki moduł i przycik (on musi być wciśnięty).
Fuel Cutout jest zamontowany ze względów bezpieczeństwa, służy do tego że w razie wypadku lub jakiegoś silnego wstrząsu automatycznie odcina się dopływ paliwa.
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

Artek pisze:W bagażniku po lewej stronie pod dywanikiem jest taki moduł i przycik (on musi być wciśnięty).
Fuel Cutout jest zamontowany ze względów bezpieczeństwa, służy do tego że w razie wypadku lub jakiegoś silnego wstrząsu automatycznie odcina się dopływ paliwa.
To od tego on jest :!: :idea:
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
Easy Rider
Posty: 578
Rejestracja: 2002-12-27 15:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Easy Rider »

dzięki za odpowiedż, już przekazałem Józefowi tę informacje, miejmy nadzieję, że to jedyny powód gaśnięcia. Pozdrawiam ER
Easy Rider GG 4443928


pjlkwk@onet.eu 2,5 '93
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Odświeżam temat :(

Wczoraj wieczorem pojechałem do koleżanki uczyć się do ustnej matury z polaka. I ... już, nigdzie więcej nie pojechałem.
Autko kręci ale nie robi brum. Po pewnym czasie jak postoi i próbuję go dopalić jest troszkę lepiej ponieważ autko kręci pyrknie i koniec. :cry:

Od jakiegoś czasu świeciła się kontrolka Feul Cotout, nie zwróciłem jednak na nią uwagi bo auto zapalało i jechało. Jakieś 2-3 temu po ponad dobowej przerwie w jeżdżeniu auto po odpaleniu włączyło alarm ale silnik działał dalej.
Wyłączyłem silnik zamknąłem auto, otworzyłem zapaliłem i było ok. :cry:

Bezpiecznik w bagażniku jest ok, tzn wciskam tę gumową blendę na maxa i nic nie zaskakuje, wnioskuje ze jest on sprawny.
Oddaje auto do mechanika nie jest on jakąś wybitną jednostką zajmującą się elektryką. Po za algorytmem postępowania jaki znalazłem na naszej kochanej stronie chciałbym mu jakoś pomóc, I tu proszę Was o pomoc w wyliczeniu czynności jakie powinienem/powinien zrobić mechanik żeby zdiagnozować a potem naprawić usterkę. :cry:

:!: Bardzo Proszę WAS o Pomoc w Mojej Sprawie!!
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Padł moduł.

Co do samej kontrolki to normalne jest palenie się jej, gdy auto jest zgaszone, przy włączonym zapłonie - ma gasnąć po odpaleniu. Ta kontrolka pali się na okładce oryginalnej instrukcji, więc to musi być norma ;)

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Czy po zdemontowaniu modułu zapłonowego można go w jakiś sposób sprawdzić?
Pytanie dodatkowe Czy jeżeli padł moduł to będzie iskra czy nie?
Drugie pytanie pomocnicze: jest jakaś szansa ze dostanę taki moduł w sklepie? :cry:
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Na 100% nie dostaniesz takiego modułu gotowego w sklepie, nie kupuj używki bo identycznie skończy jak ten co masz teraz w aucie.

Przy walniętym module nie będzie iskry, paliwo będzie.

Co do sprawdzenia modułu to nie mam pomysłu.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Aah ten ustny z koleżanką :twisted: :wink: Astro zobacz czy leje paliwo jak kręcisz. Jak tryska to spróbuj się ugadać z kimś z okolic, na podmiankę aparatu. W ten sposób będziesz może chociaż wiedział w co się wgłębiać. Z tego co pamiętam to chyba VooDoo naprawia moduły.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Wracam od mechanika, :P
Zaciągnięcie tego bydlaka było nie lada sztukę.
Iskra jest i to całkiem całkiem.
Paliwa BRAK!
To tak na dzień dzisiejszy zobaczę jutro jak pojadę odwiedzić moje autko.

PS: co do modułu już wszystko wiem i z tego miejsca chciałbym podziękować chłopakom do których dzwoniłem i im dupę zawracałem!! Jeszcze raz wielkie dzięki!!
PS2: tak się zastanawiam czy aby na pewno ta kontrolka się świeci podzas kiedy kluczyk jest w pozycji (I) :?:
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
jarsonik
Posty: 993
Rejestracja: 2007-07-22 12:03
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=13697
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarsonik »

u mnie zapala się ta kontrolka ale nei w pozycji I dopiero jak przekręcę na II to wtedy się zapala. Jak przekręcam na I to tylko szyby i radio działa, aha no i wycieraczki.
2,5 V6 Generation two. 93r. Czarna perełka
Piliście, to kto u was prowadzi samochód?? cruise control. hahahah
MISIEK: "żałuję tego, że tak Cię usunąłem.."
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

No to może immo? Ale masz 1993?
Sprawdź bezpiecznik "fuel pump" przy okazji.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Tak mam rocznik 93.
I tutaj muszę przyznać się do błędu Sad nie sprawdziłem bezpieczników Sad
Jutro z samego rana zadzwonię do mojego magika i powiem żeby to uczynił.
Eh... człowiek w stresie zapomina o podstawowych rzeczach Rolling Eyes

EDIT: Witam, byłem dzisiaj u mojego magika. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, jedyny jaki był przepalony to ten w kabinie odpowiadający za silnik. Wymieniłem go ale auto nie odpaliło. Tak przy okazji nie ma takiego bezpiecznika jak "fuel pump".
Mam inne wieści. Mechanik odkręcił jakieś śrubkę z listwy wtryskowej, podczas kręcenia podobno powinno lać się paliwo a tam pustynia!
Teraz dochodzą do tego czy pompka się uwaliła czy nie dostaje prądu.
Będę pisał co kombinują może komuś z forum to się przyda, jak ktoś coś może jeszcze od siebie dodać to byłoby wspaniale.

Pozdrawiam.
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Tak przy okazji to jest taki bezpiecznik... eh... :?

5.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

RX zdradź gdzie on jest... Pod maską nie ma i od strony kierowcy też nie znalazłem. Ile on miałby mieć amperów i gdzie go znaleźć?
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

To jest przekaźnik, nie bezpiecznik :

http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Dzięki wielkie jeszcze raz. Teraz wiem dlaczego nie mogłem go znaleźć :oops:
PS: Ile może kosztować pompa paliwa? :? Byłem w sklepie z częściami samochodowymi i krzyknęli 675zł. :? Nie chce mi się wierzyć że to taka droga część.
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Za taka kasę kupisz dwie pompy Wallbro,w sklepach biorą ceny chyba z kosmosu.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Nie ma to żadnego znaczenia już teraz, bo bezpieczniki sprawdzone, ale mi chodziło o jak najbardziej bezpiecznik, dokładnie 30A F/P INJ. Jak się spali - nie odpalisz.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Podjechałem do mechanika, Nie wiem jak on to robił wiec nie pytajcie mnie o szczegóły ale przekaźniki są sprawne.
Zastanawia mnie dalej ta kontrolka/kontrolki. Zrobiłem zdjęcie które się świecą. Prosiłbym o zweryfikowanie i wyrażenie swojej opinii na ten temat.
Obrazek
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
S_H_A_D_O_W
Posty: 1448
Rejestracja: 2007-04-19 14:55
Galeria: viewtopic.php?t=14266
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: S_H_A_D_O_W »

Pierwsza od lewej anti-lock jest od abs pali sie zawsze po przekreceniu kluzyka tak samo jak check engine. Obie powinny zgasnac po uruchomieniu silnika jezeli nie zgasna oznaczat to bład. Door ajar sygnalizuje niedomkniete drzwi lub klape bagaznika pali sie zawsze gdy sa otwarte lub niedomkniete powyższe elementy :D Kontrolka fuel cutout rowniez zapala sie po prze kreceniu zaplonu i gasnie po odpaleniu. Wiec tak ma byc i nie ma sie coprzejmowac :D
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Awatar użytkownika
Astro
Posty: 617
Rejestracja: 2007-05-02 22:42
Galeria: viewtopic.php?t=12878
Lokalizacja: Vault 101

Post autor: Astro »

Wielkie dzięki, od tego zamartwiania się człowiek głupieje!
Czyli wona tkwi w samej pompie, mam przynajmniej taka nadzieję. :?
Ford probe 2,5 KLZE
My definition is High Definition.
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

a sprawdzałeś to o czym ci pisałem..
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”