Strona 1 z 2

wydajność wtrysków gt

: 2006-01-27 19:06
autor: mika_vixen
CZeść,jak w temacie .Jak można obliczyć wydajność wtryskiwaczy w gt ,bo mam dwa komplety a z tych numerków na nich to niewiele wiadomo.

: 2006-01-27 19:11
autor: ZENiTH
Oj będzie ci ciężko ale może przydadzą się kalkulatory które możesz sprawdzić na tej stronce http://www.performanceprobe.com

: 2006-01-27 19:13
autor: Sqad
Ale masz od modelu konretnego proba te wtryski, może to być od GT 89 lub 92 albo od jakiegoś lx'a, między nimi są dość spore różnice

: 2006-01-27 19:36
autor: mika_vixen
Witam.Te co mam przy Probku ,to z 92 bo silnik jest z tego roku i mają wyższą wartość cyferek jak pozostałe.Te drugie to Wiem tyle że są od GT i GL.

: 2006-01-27 20:57
autor: MARCO
Seryjne wtryskiwacze w F2 turbo mają wydajność 330 cc.

: 2006-01-27 21:10
autor: mika_vixen
Dzięki.A od czego będą pasować ,aby miały ok 550 cc

: 2006-01-27 21:29
autor: MARCO
550 cc :shock: Taka wydajność starcza do ok.400 KM . Co ty budujesz :?:

: 2006-01-28 00:19
autor: Bogdan9999
Dragstera :lol: :wink:

: 2006-01-28 08:01
autor: KALI
mika_vixen pisze:Dzięki.A od czego będą pasować ,aby miały ok 550 cc
Zacznijmy od tego że jak użyjesz takich wtrysków to zapomnij o wolnych obrotach jeżeli w ogóle będą bo będzie go bardzo zalewać ,może tak być że równo będzie pracować dopiero przy 2000obr.Poza tym listwa paliwowa gt-ka nie wystarczy potrzebna będzie większa o większej pojemności to samo tyczy się pompy i zaworu regul.ciśnienia paliwa.Do takich wtrysków musiał byś wpompować przeszło 2bary a silnik wytrzymuje na seryjnych tłokach 1,4 bara a do normalnej jazdy 1.2 to max.też może trochę mniejsze :?:np 450cc

: 2006-01-28 15:27
autor: mika_vixen
Może faktycznie napisałem za duże,może tak jak KALII pisze będą dobre 450 lub 400 .Interesuje mnie właśnie doładowanie żędu 1.2 bara , a ciśnienie paliwa myślę wysterować na 4 bary,myślę że to powinno wystarczyć.

: 2006-01-28 16:11
autor: MARCO
O ile się orientuje to 450 cc denso montowane są seryjnie w "miśku 3000 GT " Silnik 6G72, pasować raczej powinny,ale ciężko dostać. Napisz co masz pod maską dłubnięte :)

: 2006-01-29 17:53
autor: mika_vixen
Nic szczegulnego,inna turbina,ciśnienienie 0.8,wolny wydech z kwasówki,stożek,dolot.Pozatym połaczenia turbo-intercoler-silnik z rur 2 cale metalowe.Niewiem ile to dało mocy,bo niebyłem jeszcze na hamowni,ale z moich odczuć jest poprawa.

: 2006-01-29 22:06
autor: T2T
marco ma racje z tym mitsu 3000gt, ale fakt ciezko dostac.. jak chcesz mozesz zarzucic wtryski od mitsu (galant turbo, eclipse turbo) silnik 4G63T. te wtryski wytrzymuja do 300km, ale... ale Kalii dobrze napisał. Tyle paliwa to tylko doladowanie powyzej 1 bar i modyfikacja elektroniki, bo zalejesz na wolnych.. aha no i wazna rzecz na wtryskach REZYSTENCJA!!! MISKOWE TURBA PRACUJA NA 2-3 OHM A WOLNOSSAKI NA 12-13 OHM. POZDRO

: 2006-01-31 20:03
autor: mika_vixen
T2T pisze:
MISKOWE TURBA PRACUJA NA 2-3 OHM A WOLNOSSAKI NA 12-13 OHM. POZDRO
Ztego co napisał T2T rozumuję to że wtryski od mitsu chodzą na 2-3 omy,a od probe 12-13 to chyba nie jest problem,oporność można zmniejszyć w bardzo prosty sposób.A co do wtrysków od 3000 GT,to myślę że jestem wstanie sobie załatwić.

: 2006-01-31 20:28
autor: T2T
mika. nie zrozumielismy sie. te rezystencje podalem dla silników mitsubishi. dla turbo to 2 do 3 ohm a silniki wolnossace mitsu to 12-13 ohm. i nie musisz szukac od 3000 gt bo wystarcza ci od turbo eclipsa :D latwiej znajdziesz. no tylko wlasnie muisz powalczyc z ta elektronika (opornoscia) ale jesli wiesz jak to dobrze zrobic to ok. poza tym jakby udalo ci sie dostac od razu rezystory wtrysku z mitsu to sprawe bys mial z glowy. :D czekam na efekty jak juz to zmontujesz. pozdro :D

: 2006-01-31 21:32
autor: mika_vixen
To na jakiej oporności chodzą wtryski w probe,bo już mi się wszystko pomieszało.Bo z tygo co piszesz dalej są inne oporności jak mitsu. :-k

: 2006-01-31 22:30
autor: T2T
mika. nie bede sie wypisywal na temat probe bo nie znam tej opornosci, natomiast mam wiedze na temat mitsu bo akurat dlubie autko i chcialem ci ewentualnie pomoc ominac pewne zasadzki zwiazane z zamiana wtryskow od mitsu.. ale mysle ze Kalii nas wspomoze i blysnie ta opornascia w probkach. :D a jak juz bedzie wiedza to i sposob sie znajdzie jak to zamontowac i ewentualnie zestroic.

: 2006-02-02 20:22
autor: mika_vixen
Witam.Mogę kupić wtryski od eclipsa 2.0 DOHC ECI MULTI 2000,ale nie są turbinowe i niewiem czy wydolą.Mam też od turbo,tylko gościu sobie troche krzykną kasy za nie.Pytałem się o te rezystory,ale gostek nic niewie na ten temat.Powiedział aby ich zlokalizować,to może zobaczć bo jest cała instalacja.

: 2006-02-02 21:36
autor: T2T
witaj mika. te wtryski od gti mitsu sa w silniku 4g63 2.0 i pracuja w mocach od 136 km do 150 km. ich rezystencja to wllasnie 12-13 ohm i tu pewnie nie bedziesz potrzebowal rezystorow ale tak jak sam napisales... pewnie nie wydola... moze jakies 180 km i dalej koniec brak paliwa... a co do mitsu turbo to te rezystory w zaleznopsci od modeli, ale przewaznie byly montowane na przedniej belce pod szyba w komorze silnika. moze byc tez tak ze jesli koles ma sama wiazke to poprostu odlaczyli wtyczki a rezystory zostaly przykrecone i poszly w swiat... jak znajde jakas fotke to zalacze obrazek abys zobaczyl jak to wyglada. a na koniec moje sdanie i tylko moje... te od gti wolnossacego mitsu to do niczego ći sie nie przydadza:( nie daj sie naciagnac.. szukaj tylko turbo.. a moze znasz jakis patent na ta opornosc, to podziel sie tym, bo wtedy nie potrzebne beda rezystory. :D pozdro.

: 2006-02-22 18:14
autor: mika_vixen
WITAM.Założyłym wczoraj wskażnik AFR i okazuje się że mam strasznie bogatą mieszanke,tak na wolnych i na wysokich obrotach.Myślałem że będe miał ubogą,bo autko jest na kompie od GL.Teraz niewiem czym jest to spowodowane,czy wtryski poleciały albo niemiec się pobawił przy wtryskach i założył większe.Może wiecie jakie mają być w orginale,aby mieć punk zaczepienia.W moin autku aktualnie są wtryski o numerach 195500-2150 .

: 2006-02-22 20:06
autor: KALI
A jakiej firmy AFR zamontowałeś i ile dałeś a i wklej fotki jak wygląda :?:

: 2006-02-22 21:18
autor: MARCO
Numer prosto z wtrysku :arrow: 195500-2150 Koniecznie załatw komputer od GT na tym od GL są zupełnie inne mapy wtrysku i zapłonu i bez "świnki" nic nie zrobisz. Na moim wskaźniku AFR przy normalnej jeździe wskazania skaczą z ubogiej na normalną po całej skali,dopiero jak porządnie dołożę do pieca to wskazuje bogatą a po chwili normę, też nie wiem o co chodzi ,może przydała by się nowa sonda. :?

: 2006-02-24 16:05
autor: mika_vixen
Wskaźnik AFR firmy AUTO GAUGE cena 210 zł,może nie rewelacja ale jest. Dzisiaj zmieniłem wtryski na mniejsze,teraz jest z mieszanką ok.Zawór upustowy założony rewelacja,a co do tego kompa od GT to nie wiem czy jest sens,bo i tak mam zamiar kupić SMT 5.

: 2006-02-25 22:59
autor: KALI
Daj fotki do galerii :arrow: :!:

: 2007-10-02 12:48
autor: enduro
mam pytanko odnośnie wtrysków,więc podpiąłem się pod ten temat.czy wtryski od Gl-a maja mniejszą wydajność,i czy będą pasowały do GT?problem jest taki,że po zdjęciu turbiny(niestety puściła olej) strasznie dużo zaczął palić,i z kodów wynika że mam zbyt bogatą mieszankę...dlatego zacząłem się zastanawiać czy nie założyć wtrysków od GL-a,bo mam cały silnik...tylko czy pasują?