Radio i Probe

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

swirek pisze:No niestety, zaden z tych linkow nie pomogl. Wiec moze sprecyzuje, chodzi mi o to gdzie jest podlaczona do nadwozia masa ktora zasila radio(punkt masowy), ewentualnie jak i gdzie przechodzi wiazka zasilajaca radio i czy gdzies sa wtyczki, na ktorych mogla by sie masa rozlaczyc?
W serwisówce jest kontrola plusa, a potem każą sprawdzić masę na zewnętrznej części wtyczki antenowej (ekranie) :shock:
Masz wpiętą antenę?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

odkurze zdeka ten temat :wink:
wczoraj wieczorem wymontowalem stare radio (fabryczne forda) i kieszen :shock: ktora byla z nitami myslalem ze kur..icy dostane :!: :!: :!:
kosztowalo mnie to troche czasu. kolejno zabralem sie do zakladania radyjka philipsa i niby bylo wsio oka, ale...
po pierwsze
- jezeli wylaczam auto a nastepnie zapalam zauwazylem ze robi sie rowniez restart radyjka :(
po drugie
- robi sie restart zegara standardowego forda :(
po trzecie
- przy calkowitym wylaczeniu auta zadne swiatleka w aucie juz nie dzialaja,
wczesniej do zamknolem auto i po jakis 15 sekundach same gasly...
po czwarte
- czujnik otwartych drzwi tez nie dziala...
jezeli ktos wie co skopalem prosze o pomoc :oops:
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Podejrzewam, że jako masę podłączyłeś kabel od podświetlenia. Zrobiłem m kiedyś podobnie i też mi się cuda działy. Mógł też polecieć przy podłączaniu sterownik oświetlenia - taka czarna puszeczka nad bezpiecznikami. Powodzenia we wprowadzaniu poprawek. A masę pociągnij z jakiegoś pewnego źródła. Najlepiej wprost z karoserii.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

dzieki za porade jutro swieto ale zawsze mozna luknac do autka(tylko luknac nic wiecej :wink: )
normalnie sie troche zdenerwowalem tym....ale mysle ze wkoncu dojde :wink: :D
pozdrawiam
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

A radio Ci się "restartuje" bo oryginalnie po przekręceniu stacyjki (wyłączeniu) zanika napięcie a u Ciebie nie ma go na żadnym z przewodów. A radio potrzebuje napięcia nawet jak jest wyłączone do podtrzymania pamięci. Jeżeli nie jesteś pewien czy jest tam napięcie to pociągnij od akumulatora (tylko daj bezpiecznik) albo od zapalniczki. A z zegarkiem to ten sam problem. Masz coś namieszane i odcina ci zasilanie.
Co do tego, że nie masz podświetlenia w środku samochodu to sprawdź to pudełko o którym pisał Maciucha. Jak by co to jest CPU - możesz poszukać czegoś więcej na forum.
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

KoNdRoN
...i kieszen ktora byla z nitami myslalem ze kur..icy dostane
czy ty to wyrywales na sile? Przeciez cale radio wraz z kiesznia (stalowa konstrukcja) wyciaga sie w jakies 40sec.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

odcialem te nity :?
tzn mam takie dwa paski ktorymi sie radia samochodowe wyjmuje tzn kieszenie ale to do tego nie pasowalo :cry:
mozesz mnie uswiadomic :idea:
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Juz Cie uswiadomilem na GG :)
Ostatnio zmieniony 2006-09-18 08:43 przez wingerman, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Jeśli kieszeń nie pasuje do nowego radia (a nie pasuje) to niestety trzeba się jakoś pozbyć tych spawów po bokach (ja miałem po 2 spawy z każdej - nie nity). Całość rzeczywiście wyjmuje się szybko, ale jako zestaw z półką na dokumenty (ew. zegarkiem).
Było to opisane (w wątku pod lekko mylącym tytułem): :arrow: Jak wyjąć konsole gdzie jest zegar i przełącznik przeciwmgi.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Daria
Posty: 426
Rejestracja: 2007-02-12 14:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Rt

Radio.. potrzebuje schematu

Post autor: Daria »

Witam, przepatrzyłam forum w poszukiwaniu takiego tematu ale niestety nie znalazłam , był jeden podobny ale nie dokońca było to czego aj potrzebuje , a mianowicie chodzim i o to , że zakupiłam auto ale było bez radia. Jest tam jakaś kosta orgyginalna fordowska , ale jaka zrobic przejściuwke , zeby podłaczyć radio, radio juz zakupiłam i mnie poprostu trafia to , że nie moge dostac takiej przejściuwki nigdzie , gdyż jest to wersja amerykańska i nikt nie ma czegoś takiego na stanie , a nawet z zamówienie było by ciężko. Znajomy podpowiedział mi , abym poprostu wywaliła ta koste i zamontowała ISO ale... nie wiem czy ona podejdzie. I jeszcze jedno pytanie i zarazem proźba ma ktoś może jakiś schemacik ??? byłabym wdzieczna ..
nienawidzisz mnie ?? To fajnie!! A te brawa, które słyszysz są właśnie dla mnie... !! Jaka jestem ?? Inna, bo inna od innych ... Jaka jestem, wiedzą Ci co powinni ...
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

schemacik sie znajdzie na jutro. A z ta kostka iso to nie takie glupie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Daria
Posty: 426
Rejestracja: 2007-02-12 14:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Rt

Post autor: Daria »

no własnie wiem , bo raczej przejściówki nigdzie nie ma wiec nawet nie am co kombinować a bez schemaciku nie wiem czy sobie dam rade :roll:..
Dziekuje bardzio za schemacik :)
Ostatnio zmieniony 2007-02-12 15:43 przez Daria, łącznie zmieniany 1 raz.
nienawidzisz mnie ?? To fajnie!! A te brawa, które słyszysz są właśnie dla mnie... !! Jaka jestem ?? Inna, bo inna od innych ... Jaka jestem, wiedzą Ci co powinni ...
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

ale bedzie dopiero na jutro. Mam ksiazke serwisowa w domu...
Obrazek
Awatar użytkownika
Daria
Posty: 426
Rejestracja: 2007-02-12 14:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Rt

Post autor: Daria »

też ja niby mam ale po niemiecku jest tam radio jakiś Clarion kaseciak , ale nic nie ma o podłaczaniu :|
nienawidzisz mnie ?? To fajnie!! A te brawa, które słyszysz są właśnie dla mnie... !! Jaka jestem ?? Inna, bo inna od innych ... Jaka jestem, wiedzą Ci co powinni ...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Kolory kabli w przejściówce (w PDFie): :arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=7773

Te przejściówki przez u otwarte :x pokoloruję w wolnej chwili - jeśli sama nie poprawisz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Daria
Posty: 426
Rejestracja: 2007-02-12 14:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Rt

Post autor: Daria »

oo dzieki bardzo :)
poprawiłam , nie zauważyłam tak to jest jak sie szybko pisze :roll:..
ale co było by lepsze ta przejściówka czy wogóle wywalić ta kostke i nowa zamontować ??

a tak jeszcze zeby nie zakładać nowych tematów , ma do tego radia 2 głośniki "888" mysle je jakoś umieścić w bagażniku , macie jakieś pomysły ??
nienawidzisz mnie ?? To fajnie!! A te brawa, które słyszysz są właśnie dla mnie... !! Jaka jestem ?? Inna, bo inna od innych ... Jaka jestem, wiedzą Ci co powinni ...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

a nie lepiej podjechac do elektryka ( tak jak ja to zrobiłem ) dałem 10zł. i zrobił mi porządek z kablami, stare kostki wyrzucił, wstawił iso i teraz przynajmniej sie nie boje że mam radyjko źle podpięte, przecież to nie takie duże pieniądze, a przynajmniej sie męczyć nie trzeba i mamy pewność że radio będzie całe :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Daria
Posty: 426
Rejestracja: 2007-02-12 14:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Rt

Post autor: Daria »

w sumie daniel masz racje .... obaczymy pod koniec tygodnia :)

wczoraj znalazłam kogoś , kto mi pomoże zamontować to wszystko. Pomysł jest taki , aby z tej obecnej kostki wyprowadzić kabelki i podlaczyc je do kostki ISO. Jak wam sie to widzi ?? u Dee Jey'a gra to może u mnie tez bedzie grało :)
nienawidzisz mnie ?? To fajnie!! A te brawa, które słyszysz są właśnie dla mnie... !! Jaka jestem ?? Inna, bo inna od innych ... Jaka jestem, wiedzą Ci co powinni ...
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

łeee to pewnie schemaciki nie beda juz potrzebne. Ale taki pomyśl z ta kostką jest dobry. Ale niech ci to zrobi jakis gosc co się na tym zna... żeby cos potem z dymem nie poleciało
Obrazek
Awatar użytkownika
Daria
Posty: 426
Rejestracja: 2007-02-12 14:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Rt

Post autor: Daria »

schemacik by się zdał :) więc jak możesz to wyslij :)
nienawidzisz mnie ?? To fajnie!! A te brawa, które słyszysz są właśnie dla mnie... !! Jaka jestem ?? Inna, bo inna od innych ... Jaka jestem, wiedzą Ci co powinni ...
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

wysłany na emaila
Obrazek
SaHaL
Posty: 50
Rejestracja: 2007-06-18 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Zdw

Post autor: SaHaL »

pomocy rozebralem wszystko bo radio nie chcialo wejsc do konca i zle podlaczylem zegarek i jest taka sprawa on ma 3 kable czerwony niebieski i czarny i niewiem ktory jest do czego pomocy...
Ford Probe 2.2GT
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Umieściłeś to pytanie tutaj tylko dlatego, że stało się to podczas wyjmowania radia?
Wpisz w wyszukiwarce zegar* kolor*, zaznacz wyszukiwanie wszystkich słów, to znajdziesz odpowiedź w wątku Zegarek pod radyjkiem.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
K4mil
Posty: 357
Rejestracja: 2008-12-13 11:10
Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
Galeria: viewtopic.php?t=15213
Lokalizacja: Legnica/Głogów

Re: Pomocy Kłopoty z zamontowaniem radia !!!

Post autor: K4mil »

z tylu bodajze 5x7 a z przodu 16 chociaz 16,5 podobno wchodza
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED :wink:
Awatar użytkownika
zuku19
Posty: 117
Rejestracja: 2008-12-03 15:06
Galeria: viewtopic.php?t=14932
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pomocy Kłopoty z zamontowaniem radia !!!

Post autor: zuku19 »

k4mil pisze:z tylu bodajze 5x7 a z przodu 16 chociaz 16,5 podobno wchodza
Nie obraż się , ale podając wartości powinieneś być pewien, bodaj czy na pewno, a te 16-stki to oryginalnie czy 10-tki :) sam jestem zainteresowany tym tematem , dlatego tak dociekam prawdy :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”