Strona 1 z 2
					
				Wolne obroty
				: 2006-02-19 18:44
				autor: PIOTR WROCLAW
				Wolne obroty ,,plywaja"  od  momentu odpalenia ma  2 tys obrotow potem spada  na  1500 i spadaja do 1000 i znow   do 1500!!! Po wylaczenia silnika po kilku minutach po ponownym uruchomieniu wszystko jest OK ma wtedy ok 850 i stabilne.
			 
			
					
				
				: 2006-02-19 20:03
				autor: Maciucha
				Lenistwo... ehhhh
po:
pierwsze primo: Witaj, witam, witamy - wypadałoby nie?  
 
 
drugie primo: funkcja 
szukaj
trzecie primo: przykładowe wyniki: 
pierwszy i 
drugi, wynikający z pierwszego
 
			
					
				
				: 2006-02-19 21:35
				autor: ZENiTH
				No właśnie, no właśnie 

 
			
					
				
				: 2006-02-19 23:31
				autor: Bogdan9999
				No chłopaki ostro i z grubej rury cie pojechali  

 Ale naprawdę ten temat był już mnóstwo razy wałkowany więc poszukaj. I może przywitać to by wypadało to nie obora.  

 A i w oborze się witają.
 
			
					
				
				: 2006-02-20 08:58
				autor: Sqad
				Chłopakowi pojechaliście a na tym forum i tak odpowiedzi nie znajdzie, zresztą na forum mazdy też nie ma.
			 
			
					
				
				: 2006-02-20 09:00
				autor: ZENiTH
				I w związku z tym trzeba powiedzieć że masz kapryśny silnik.
			 
			
					
				Chłopcy!!!
				: 2006-02-20 11:07
				autor: PIOTR WROCLAW
				Nie piszcie głupot!!! Nie macie nic ciekawego do napisania wiec poprostu nie piszcie!To jest forum  techniczne, a nie czat z panienkami.Gdzie piszą ,,czesc ,witam Cie chcesz poznac kogoś?".A  Ty ,,maciucha" rusz glowa zanim cos napiszesz  najlepiej wejdż na  jakis czat!!!Ale sa tu normalni ludzie jak np:MISIEK ktoremu bardz dziekuje!!!
			 
			
					
				
				: 2006-02-20 11:17
				autor: Tomo
				Siema i na początek dobra rada : bądź grzeczny bo długo nie zabawią Twoje tematy i posty 
 
  
 Lepiej posłuchaj "starszych" forumowiczów
Pozdro
 
			
					
				Re: Chłopcy!!!
				: 2006-02-20 11:47
				autor: Robert
				PIOTR WROCLAW pisze:Ale sa tu normalni ludzie jak np:MISIEK ktoremu bardz dziekuje!!!
Ja 
też (jak Misiek) nie odezwałem się aż do tej chwili - czyli też jestem "normalny"? 
 
 
To już nie będę 

 : wpisałeś we wspomnianej wyszukiwarce "wolne obroty" i nie znalazłeś wśród 51 wyników ani odpowiedzi na swój problem, ani wątku, do którego mógłbyś się podpiąć? 
 
 
Więc dryf wątku - czata jest 
wyłącznie Twoją zasługą!
Też witamy i szczęśliwi jesteśmy mogąc zgadywać czym jeździsz 
 
  
 
			
					
				
				: 2006-02-20 12:38
				autor: MISIEK
				Robert: ja opisalem koledze rozwiazanie problemu... niestety opisalem go dla 2.5 v6 a okazalo sie ze ma 1 gen GL 

:D:D
jak ktos umie pomoc ot niech pomaga
 
			
					
				
				: 2006-02-20 12:49
				autor: Robert
				Gdzie? Priorytetem, bo na forum nie widać?
Miałem nawet napisać co nieźle musiałeś mu robić (d.l. 

 ), żeś się zasłużył 
 
Wracając - czy któryś z moderatorów 
odważy się zrobić porządek z wątkiem 

 
			
					
				Re: Chłopcy!!!
				: 2006-02-20 16:44
				autor: Sqad
				Robert pisze:
To już nie będę 

 : wpisałeś we wspomnianej wyszukiwarce "wolne obroty" i nie znalazłeś wśród 51 wyników ani odpowiedzi na swój problem, ani wątku, do którego mógłbyś się podpiąć? 
 
  
W tych wynikach nie ma rozwiązania na problem uwierz mi. I nie ma się co podpinać bo żaden topic nie pasuje do tego problemu.
 
			
					
				
				: 2006-02-20 17:44
				autor: Robert
				A mi jako lajkonikowi ten np. opis wydawał się całkiem podobny: 
 Falowanie wolnych obrotów
 Falowanie wolnych obrotów
Diagnoza Maciuchy też mogła być trafna, co potwierdza kilka innych przypadków z forum 
(nie chce mi się szukać, ale jak się ktoś uprze to znajdę przynajmniej 3 wątki, w których tak było).
Brakuje jakichkolwiek informacji o aucie (a może ma gaz?)
A może załączająca się i wyłączająca klima?
A może walnięty regulator napięcia, zatkany filtr powietrza, padająca pompa paliwa, lewe powietrze, syf lub woda w baku, ...?
A w dodatku czemu się narzucacie?
Czy autor prosił o radę, pomoc, cokolwiek?
NIE - poinformował cały świat (znaczy forum), że obroty falują i należy to przyjąć do wiadomości, zamiast pisać głupoty.
PIOTR WROCŁAW pisze:Nie piszcie głupot!!! Nie macie nic ciekawego do napisania wiec poprostu nie piszcie!
 
 
			
					
				
				: 2006-02-20 17:50
				autor: Sqad
				Uwierz mi przerobiłem wszystkie przypadki i rady podane na forum i żadna nie jest trafna. Znam objawy znam problem i nie jest go łatwo rozwiązać.
			 
			
					
				Re: Chłopcy!!!
				: 2006-02-20 20:01
				autor: Maciucha
				PIOTR WROCLAW pisze:Nie piszcie głupot!!! Nie macie nic ciekawego do napisania wiec poprostu nie piszcie!To jest forum  techniczne, a nie czat z panienkami.Gdzie piszą ,,czesc ,witam Cie chcesz poznac kogoś?".A  Ty ,,maciucha" rusz glowa zanim cos napiszesz  najlepiej wejdż na  jakis czat!!!Ale sa tu normalni ludzie jak np:MISIEK ktoremu bardz dziekuje!!!
Misiu wyskoczyłeś jak Filip z konopi i masz jakieś wąty. Tak, w tym dziale to jest forum techniczne i jak pewnie mogłeś zauważyć staram Ci się pomóc. Trochę kultury by Ci się przydało. Mam nadzieję, że dorośniesz i docenisz to, co ktoś chce dla  Ciebie zrobić. Życzył bym sobie 
Piotrku żebyś i język polski poznał lepiej i z szacunkiem odnosił się do mojej osoby. Nie jestem Twoim kolegą z piaskownicy po którym mółbyś próbować sobie pojeździć. Ani po Tobie nie "pojechałem" ani do Ciebie się zle nie odniosłem. Twoja reakcja jest co najmniej nie na miejscu w tym wypadku. Bez urazy
Pzdr
 
			
					
				
				: 2006-02-21 00:06
				autor: Alexs
				Oczywiście, że na forum odpowiedzi nie ma na ww. problem, dlatego kolega zalożył nowy temat, mógł go owszem podpiąć ale do czego, jak w temacie o obrotach zeszła gadka  na sprzęgło itp. 
   A co do jego samochodu kolegi to wystarczy poczytać forum i wiadomo w jakim modelu występuje problem, ja np od razu wiedzialam,ze ma I gen. bo tu sie dzieją takie usterki...
			 
			
					
				
				: 2006-02-21 01:38
				autor: Sh(.)(.)ters
				Robert pisze:Wracając - czy któryś z moderatorów 
odważy się zrobić porządek z wątkiem 

 
I tu jest mały problem. Wątek jest niepoprawnie zatytułowany, więc traktuję go jako informację 
również o tym że koledze Piotrkowi silnik pracuje podobnie do Stacji MIR po 35 latach służby. 
Również, bo Maciucha i kilku innych forumowiczów usłyszało kilka "ciepłych słów" od nowego użytkownika, w odpowiedzi na zwróconą uwagę. A może 
również, gdyż kolega Piotrek pięknie się nam przedstawił na antenie, przez milionami słuchaczy...
 
			
					
				
				: 2006-02-21 03:19
				autor: wojo
				hej!
PIOTR WROCLAW, ja mialem podobny problem i rozwiazanie w moim przypadku okazalo sie banalne: nie dokrecona linka od gazu przy przepustnicy!
Najpierw mialem 1500, jak sie wylaczylo ssanie, to wracal do 750 a potem nagle np znowu 1500;))
			 
			
					
				
				: 2006-02-21 07:29
				autor: wingerman
				Sqad
Uwierz mi przerobiłem wszystkie przypadki i rady podane na forum i żadna nie jest trafna. Znam objawy znam problem i nie jest go łatwo rozwiązać.
Co nie znaczy ze dotyczy to rowniez PIOTR'a problemu.
Sqad   
   
 
Oczywiście, że na forum odpowiedzi nie ma na ww. problem, dlatego kolega zalożył nowy temat, mógł go owszem podpiąć ale do czego, jak w temacie o obrotach zeszła gadka na sprzęgło
Zeszla gadka... bo nie rozwija istniejacych tematow tylko zalozyl kolejnego klona.
Sqad
 ja np od razu wiedzialam,ze ma I gen. bo tu sie dzieją takie usterki...
czyzby tylko w Igen? Kamil sam z ciekawosci na forum znalazlem podobne problemy z II gen. 
 
 
Robert
Wracając - czy któryś z moderatorów odważy się zrobić porządek z wątkiem
A po co? Przeciez ludzie uznali ze nie podoba im sie kasowanie postow, tematow... Niech sobie zyje swoim zyciem. Ja osobiscie witam 
kolejny temat ktory bedzie syfil po kliknieciu w 
tego linka
Oby 
"wiecej takich".
 
			 
			
					
				
				: 2006-02-21 08:53
				autor: Robert
				Alexs pisze:A co do jego samochodu kolegi to wystarczy poczytać forum i wiadomo w jakim modelu występuje problem, ja np od razu wiedzialam,ze ma I gen. bo tu sie dzieją takie usterki...
A ja nie byłem aż takim detektywem i się domyśliłem z działu, w którym założył 
 
 
wingerman pisze:Sqad
...
Sqad   
   
 
...
Sqad
...
 
Masz widzę większą wiedzę, ale pisanie z tego samego IP nie musi oznaczać tej samej osoby 
 
  
 
			
					
				
				: 2006-02-21 09:02
				autor: PIOTR WROCLAW
				Naprawiłem!!!Odpowietrzyłem układ chłodzenia pod kolektorem na głowicy jest kwadratowa śruba to jest odpowietrzenie ukladu chłodzenia.Wyczyściłem  tłoczek ssania.I działa!, ale myśle ze głowną przyczyną było zapowietrzenie układu chłodzenia!!! Dziekuje za pomoc!!!
			 
			
					
				
				: 2006-02-21 09:13
				autor: ZENiTH
				
			 
			
					
				
				: 2006-02-21 09:15
				autor: Robert
				I chyba jakieś "przepraszam" dla Maciuchy, który od razu podał właściwe rozwiązanie 

 
			
					
				
				: 2006-02-21 09:24
				autor: PIOTR WROCLAW
				WIELKIE DZIĘKI DLA <<MIŚKA'' Z WAŁBRZYCHA!!!
			 
			
					
				
				: 2006-02-21 09:37
				autor: Sh(.)(.)ters
				Nie usuwamy tego topiku. Będzie żywą wizytówką nowego klubowicza - pana PIOTRA WROCŁAW - witamy w naszych skromnych progach O WIELKI...