Jest paliwo nie ma iskry
Jest paliwo nie ma iskry
Witam
Proszę o pomoc , od kilku dni chcę zreanimować auto ale cały czas nie mam iskry , wymieniłem aparat zapłonowy na inny nie wiem czy dobry i dalej nie ma iskry , elektryk pomierzył cewkę i powiedział , że jest dobra !
Usterki rozpoczęły sie przy porannym odpalaniu , jak odpalił to było ok.
auto jeździło cały dzień i to szybko bez awarii , ale na drugi dzień rano znów nie odpaliło , dopiero po godzinnej męczarni pyknęło ale jak ostygło to znów było martwe !
Elektryk rozebrał aparat zapłonowy złożył i auto ożyło ale jak tylko wróciłem do domu i odstawiłem na godzinkę to już więcej nie odpaliło .
Wniosek jak był ciepły (rozchodzony) to palił .
Immobilaizer wymontowany , bark błędów
Co robić , za wszelkie sugestie będe wdzięczny.
Aparat zapłonowy typ S1 , silnik 2.0 r. 94
Proszę o pomoc , od kilku dni chcę zreanimować auto ale cały czas nie mam iskry , wymieniłem aparat zapłonowy na inny nie wiem czy dobry i dalej nie ma iskry , elektryk pomierzył cewkę i powiedział , że jest dobra !
Usterki rozpoczęły sie przy porannym odpalaniu , jak odpalił to było ok.
auto jeździło cały dzień i to szybko bez awarii , ale na drugi dzień rano znów nie odpaliło , dopiero po godzinnej męczarni pyknęło ale jak ostygło to znów było martwe !
Elektryk rozebrał aparat zapłonowy złożył i auto ożyło ale jak tylko wróciłem do domu i odstawiłem na godzinkę to już więcej nie odpaliło .
Wniosek jak był ciepły (rozchodzony) to palił .
Immobilaizer wymontowany , bark błędów
Co robić , za wszelkie sugestie będe wdzięczny.
Aparat zapłonowy typ S1 , silnik 2.0 r. 94
Ostatnio zmieniony 2006-03-05 21:06 przez Franc, łącznie zmieniany 1 raz.
polecam ten temat:
http://www.ford-probe.net/forum/viewtopic.php?t=573
http://www.ford-probe.net/forum/viewtopic.php?t=573
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
miałem to samo ale w innym aucie i winowajcą był rozrusznik a konkretniej przerwa na wirniku. 160zł kosztowała naprawa czyli polutowanie uzwojenia. kreci do dziś
jedna ważna uwaga: jeśli moduł jest walnięty a cewka dobra to napięcie będzie tyle że ono powinno się zmieniać w momencie kręcenia a przez uwalony moduł jest stałe
własnie dzisiaj się tym zajmowałem z Rickiem i jeśli masz kogoś pod ręką z takim samym probem (ta sama poj. silnika) to spróbujcie zamienić cały aparat. będzie iskra to podmieńcie moduły. jeśli dalej będzie iskra tzn że walnięta jest cewka, jeśli nie będzie iskry czyli padł moduł.
możesz też spróbować podmienić cewkę z innego auta o pojemności powyżej 1,6 (chociaz z mniejszego też by mogło być "tymczasowo") nie wiem jak to zrobić ale da się jak ktoś ma pojęcie (ja nie mam)
pozdro
jedna ważna uwaga: jeśli moduł jest walnięty a cewka dobra to napięcie będzie tyle że ono powinno się zmieniać w momencie kręcenia a przez uwalony moduł jest stałe
własnie dzisiaj się tym zajmowałem z Rickiem i jeśli masz kogoś pod ręką z takim samym probem (ta sama poj. silnika) to spróbujcie zamienić cały aparat. będzie iskra to podmieńcie moduły. jeśli dalej będzie iskra tzn że walnięta jest cewka, jeśli nie będzie iskry czyli padł moduł.
możesz też spróbować podmienić cewkę z innego auta o pojemności powyżej 1,6 (chociaz z mniejszego też by mogło być "tymczasowo") nie wiem jak to zrobić ale da się jak ktoś ma pojęcie (ja nie mam)
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław