przy jakiej predkosci zmienic bieg w 2.0 16V
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
przy jakiej predkosci zmienic bieg w 2.0 16V
witam. przy jakiej predkosci zmieniacie z 1-2 i z 2-3 przy sprintach spod swiatel ?? zauwarzylem ze na dwojce do 80km/h bardzo szybko sie wkreca, ale po 80km/h dzieje sie to bardzo wolno. zmieniac przy 80 ? czy przeciagac go na dwojce do 90km/h ??? kiedy wy zmieniacie biegi ???
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Co znowu za sebek ? Nie dotyczy - nie odpowiadaj. Tyle na temat OT.
Biegi w 2,0 zmienia się maksymalnie przy 5k obr. Ja jak się ścigam to 4500 - 4800. Były gdzieś wykresy z hamowni ale nie chce mi się ich szukać. Oczywiście każde autko jest inne, ale przy takiej zmianie biegów miałem najszybszy czas na 1/4 mili. 17,9. Jeżdżąc w ten sposób auto wchodzi na następny bieg na pełnej parze.
Biegi w 2,0 zmienia się maksymalnie przy 5k obr. Ja jak się ścigam to 4500 - 4800. Były gdzieś wykresy z hamowni ale nie chce mi się ich szukać. Oczywiście każde autko jest inne, ale przy takiej zmianie biegów miałem najszybszy czas na 1/4 mili. 17,9. Jeżdżąc w ten sposób auto wchodzi na następny bieg na pełnej parze.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
nie będe zakładał nowego topicu, pytanie to samo ale tyczy się do silnika 2,5 V6
z góry dzięki za odpowiedź
to mój 100 post
z góry dzięki za odpowiedź
to mój 100 post
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Nie wiem jak wygląda przebieg krzywych mocy i momentu w V6. Wiem, że max moment jest przy 4800 a moc 5600, jak chcę poszaleć to zmieniam przy 6000, 6500. Fajna rzecz, bo pycisz na max momencie, zmieniasz bieg, obroty spadają do 4500 i zabawa od nowa, dlatego kocham V-łkę. A i nie pytajcie kiedy zmieniać, nie ma reguły, co z tego,że np. V-ka bez problemu kręci do 7000 obr./min ale po co ją tak piłować(podejrzewam, że przy 6000 tyś krzywa mocy leci już w dół?) jak przy 5600 jest max, podciągnąć do 6000 i zmiana, bo potem to już jest katorga dla tłoków, panewek itp. Sami powinniście "wyczuwać" silnik.Kamil_01 pisze:tyczy się do silnika 2,5 V6
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Od '94 rocznika, bo GT z 1993 ma przy 6000.Ronin pisze:Nie wiem jak wygląda przebieg krzywych mocy i momentu w V6. Wiem, że max moment jest przy 4800 a moc 5600
http://www.fordprobe.pl/performanceprob ... ystyki.htm
Ford Probe II gen. 2.5 '93
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
Thax pisze:Od '94 rocznika, bo GT z 1993 ma przy 6000.Ronin pisze:Nie wiem jak wygląda przebieg krzywych mocy i momentu w V6. Wiem, że max moment jest przy 4800 a moc 5600
http://www.fordprobe.pl/performanceprob ... ystyki.htm
przy 6000 moc czy moment ??
dobra ok już wiem nie zobaczyłem linku
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Hehe, musiałby mieć coś wspólnego z Integra Type-R, żeby mieć moment przy 6000 tyśKamil_01 pisze:Thax pisze:Od '94 rocznika, bo GT z 1993 ma przy 6000.Ronin pisze:Nie wiem jak wygląda przebieg krzywych mocy i momentu w V6. Wiem, że max moment jest przy 4800 a moc 5600
http://www.fordprobe.pl/performanceprob ... ystyki.htm
przy 6000 moc czy moment ??
dobra ok już wiem nie zobaczyłem linku
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
[/quote]
Hehe, musiałby mieć coś wspólnego z Integra Type-R, żeby mieć moment przy 6000 tyś [/quote]
nie moment tylko moc, moment ma przy 4000 (patrz link wyżej)
Hehe, musiałby mieć coś wspólnego z Integra Type-R, żeby mieć moment przy 6000 tyś [/quote]
nie moment tylko moc, moment ma przy 4000 (patrz link wyżej)
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Hehe, musiałby mieć coś wspólnego z Integra Type-R, żeby mieć moment przy 6000 tyś [/quote]Kamil_01 pisze:
nie moment tylko moc, moment ma przy 4000 (patrz link wyżej)[/quote]
Celowo napisałem moment i przyrównałem do Hondziawki, bo w odkurzaczach typu Integra moment jest bodajże przy 6500, czy 6000 tyś, nie pamiętam dokładnie w każdym razie b. wysoko położony.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
hehe no fakt mogłem się zorientować
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
jak sobie startuje sam dla siebie to przy 6000 zmiana,jesli z kims to 7200.
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Poniekąd masz rację Misiek ale jak np wyprzedzam ciąg tirów to nie patrzę się na zużycie paliwa tylko też podciągam do 7000 tyś., co by na czołówkę nie polecieć Ale dziwna sprawa, ja mam odcięcie dokładnie przy 7000, skąd więc u Sebka 7200(na gazie? ).
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Zgadza się nie wszystkie moja jedyneczka GT nie wie co to odcięcie tam kręcisz ile chcesz ale szkoda silnika.pimpo pisze:nie wszystkie probki mają odcięcie
lepiej zmienić bieg niż ciągnąć do 7k bo dopiero po zmianie szybciej pojedziesz unikając czołówki
pozdro
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93