Roznice silnika 2.2 GL/LX i GT
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Roznice silnika 2.2 GL/LX i GT
Mam pytanie.
Czym rozni sie slnik I gen 2.2 LX od silnika 2,2 GT.
Wiem ze GT ma turbo i do tego sprowadza sie moje pytanie.
Czy mozna do silnika LX wstawic Turbo czy moze lepiej nie ryzykowac??
Czym rozni sie slnik I gen 2.2 LX od silnika 2,2 GT.
Wiem ze GT ma turbo i do tego sprowadza sie moje pytanie.
Czy mozna do silnika LX wstawic Turbo czy moze lepiej nie ryzykowac??
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Re: Turbo w I gen.
2.2 GT ma inny, niższy współczynnik kompresji niż 2.2 LX. Z tego co pamiętam to chyba są inne tłoki oraz niektóre podzespoły łącznie z uszczelką pod głowice (kwestia materiałów).wingerman pisze: Czy mozna do silnika LX wstawic Turbo czy moze lepiej nie ryzykowac??
Założyć możesz, a jak nie przegniesz z ciśnieniem to powinno działać
krotko:
Silnik GT mam glowice, tloki i pare innych elementow z lepszych materialow. Stad czesty problem w LX z uszczelka glowicy, ktory wystepuje rowniez w wersji GT, jesli byla zmieniona na nowa, ale slabszej jakosci. Szczegoly bede mogl podac za okolo 2-3 tygodnie. U Neo bedzie robiona cala glowica.
Silnik GT mam glowice, tloki i pare innych elementow z lepszych materialow. Stad czesty problem w LX z uszczelka glowicy, ktory wystepuje rowniez w wersji GT, jesli byla zmieniona na nowa, ale slabszej jakosci. Szczegoly bede mogl podac za okolo 2-3 tygodnie. U Neo bedzie robiona cala glowica.
Nowy pyta speców...
Nowy, zarejestrowany użytkownik proboszcza wita się serdecznie i ma parę wątpliwości
Pytanka będą dotyczyły Probe I generacji z 1989.
1. Mam silnik 2.2 Fuel Injection, 12 Valve - jaki to model? Gl, Lx, Gt? nie mam żadnych innych oznaczeń. Jestem ciekawy czy można do niego wrzucić te modyfikacje silnikowe opisane w dziale "zrób to sam" na performanceprobe.pl. Najważniejsze, czy nie zajeździ mi to silnika?
2. Białe tarcze zegarów i Ford Probe "Śpioch" - czy już ktoś to robił? Ciężko czy łatwo?
3. Może znacie jakiś warsztat w Warszawie, który się tym zajmuje i są dobrzy? Tzn. daje im wydruki, mówię robic, a oni robią? (i to nie drogo)
4. Felgi - chciałbym kupić sobie nowe i aluminiowe. Do teraz mam 15"" i pytanko czy jest możliwość założenia do niego większych? Gdzie kupić felgi i czym się kierować przy wyborze? (poza wyglądem oczywiście)
Pytanka będą dotyczyły Probe I generacji z 1989.
1. Mam silnik 2.2 Fuel Injection, 12 Valve - jaki to model? Gl, Lx, Gt? nie mam żadnych innych oznaczeń. Jestem ciekawy czy można do niego wrzucić te modyfikacje silnikowe opisane w dziale "zrób to sam" na performanceprobe.pl. Najważniejsze, czy nie zajeździ mi to silnika?
2. Białe tarcze zegarów i Ford Probe "Śpioch" - czy już ktoś to robił? Ciężko czy łatwo?
3. Może znacie jakiś warsztat w Warszawie, który się tym zajmuje i są dobrzy? Tzn. daje im wydruki, mówię robic, a oni robią? (i to nie drogo)
4. Felgi - chciałbym kupić sobie nowe i aluminiowe. Do teraz mam 15"" i pytanko czy jest możliwość założenia do niego większych? Gdzie kupić felgi i czym się kierować przy wyborze? (poza wyglądem oczywiście)
Sex, drugs 'n' rock&roll!
Apropo Twojego silnika.
1. Pewno masz GT. Sprawdź czy masz wskaźnik turbinki pod obrotomierzem to będziesz wiedział. No i turbinka z intercoolerem pod maską też jest. Wiec jeśli masz te rzeczy to masz GT. A jak nie to w 89 zazwyczaj były LX. Zależy od wyposażenia.
2. Białe tarcze ktoś oferowała ale nie pamiętam kto. Skorzystaj z funkcji szukaj . Śpiocha sam robiłem. Prosta sprawa. Zresztą widać na moim emblemacie.
3. Nie jestem z Wawy wiec nie mam pojęcia
4. Felgi Cynki ma 17, flanker jeździł na 17 i nie było problemów. W wyborze też nie ma. To zależy ile chcesz wydać kasy na felgi
A poza tym to witamy nowego użytkownika i gratulujemy
Pozdrawiam
1. Pewno masz GT. Sprawdź czy masz wskaźnik turbinki pod obrotomierzem to będziesz wiedział. No i turbinka z intercoolerem pod maską też jest. Wiec jeśli masz te rzeczy to masz GT. A jak nie to w 89 zazwyczaj były LX. Zależy od wyposażenia.
2. Białe tarcze ktoś oferowała ale nie pamiętam kto. Skorzystaj z funkcji szukaj . Śpiocha sam robiłem. Prosta sprawa. Zresztą widać na moim emblemacie.
3. Nie jestem z Wawy wiec nie mam pojęcia
4. Felgi Cynki ma 17, flanker jeździł na 17 i nie było problemów. W wyborze też nie ma. To zależy ile chcesz wydać kasy na felgi
A poza tym to witamy nowego użytkownika i gratulujemy
Pozdrawiam
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
W Wawie z serwisami jest klopot ale wlasnie odkrywamy taki jeden :-)Exela juz ich testowal... w tym tygodniu ja ich jeszcze sprawdze... jak chcesz to moge Ci dac namiary na priva... odezwij sie na maila albo na gadulca, to cos poradzimy
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
No tak warsztat jest moim zdaniem dobry (jakość/cena) - tylko, że zajmują sie mechaniką a nie pierdołami w stylu zegarów i śpiochów .Wojtecki pisze:W Wawie z serwisami jest klopot ale wlasnie odkrywamy taki jeden :-)Exel juz ich testowal... w tym tygodniu ja ich jeszcze sprawdze... jak chcesz to moge Ci dac namiary na priva... odezwij sie na maila albo na gadulca, to cos poradzimy
BTW: Wojtecki - kiedy robimy mini zlocik na browarek tudzież coś bez voltarzu
Pzdrv
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
Czekam tylko na datę zlotu!!! Powiedzcie kiedy i gdzie, apstaram się zjawić!Cynki pisze:No to jak Kollek tutaj pokazał ci śpiocha w emblemacie, ja pokażę ci 17" w moim logo...
a tak ogólnie to witamy, fajnie jakbyś wpadł na któryś z najbliższych zlotów. Z browarkiem na łonie natury wszystko z Probe staje się jasne i pełne...
Sex, drugs 'n' rock&roll!
Czekam tylko na datę zlotu!!! Powiedzcie kiedy i gdzie, apstaram się zjawić!Cynki pisze:No to jak Kollek tutaj pokazał ci śpiocha w emblemacie, ja pokażę ci 17" w moim logo...
a tak ogólnie to witamy, fajnie jakbyś wpadł na któryś z najbliższych zlotów. Z browarkiem na łonie natury wszystko z Probe staje się jasne i pełne...
Sex, drugs 'n' rock&roll!
Re: Nowy pyta speców...
Moim zdaniem masz GL. GT to wersja z turbiną, LX z automatyczną skrzynią.Cermit69 pisze: 1. Mam silnik 2.2 Fuel Injection, 12 Valve - jaki to model? Gl, Lx, Gt?
Namiar na mechanika mamy. Podamy jak Wojtecki będzie równie zadowolony jak ja - dzisiaj jedzie na robotę.Cermit69 pisze: 3. Może znacie jakiś warsztat w Warszawie, który się tym zajmuje i są dobrzy? Tzn. daje im wydruki, mówię robic, a oni robią? (i to nie drogo)
Jak będziesz sprzedawał swoje 15" daj znać. Jest możliwość - Cynki jest klinicznym przykładem .Cermit69 pisze: 4. Felgi - chciałbym kupić sobie nowe i aluminiowe. Do teraz mam 15"" i pytanko czy jest możliwość założenia do niego większych? Gdzie kupić felgi i czym się kierować przy wyborze? (poza wyglądem oczywiście)
Pzdrv
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
To ja byłem - cosik mnie nie zalogowało .
I jeszcze jedno: www.performanceprobe.com - kopalnia wiedzy teoretycznej .
Ups - nie przylookałem wcześniej - jak masz oryginalne fele 15" - to masz GT - tylko w GT z tych roczników były 15.
Pzdrv
I jeszcze jedno: www.performanceprobe.com - kopalnia wiedzy teoretycznej .
Ups - nie przylookałem wcześniej - jak masz oryginalne fele 15" - to masz GT - tylko w GT z tych roczników były 15.
Pzdrv
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
GL tez sa na automacie a LX tez na manualu... Nie ma zaleznosci... Proponuje poczytac na www.performanceprobe.pl (jest po Polsku! ) w dziale informacje
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Re: Nowy pyta speców...
nieprawda. LX to nie tylko automatyczna skrzynia. Ja mam manuala i to wcale nie jest reguła.Anonymous pisze:Moim zdaniem masz GL. GT to wersja z turbiną, LX z automatyczną skrzynią.Cermit69 pisze: 1. Mam silnik 2.2 Fuel Injection, 12 Valve - jaki to model? Gl, Lx, Gt?
Samo to że ma felgi 15 calowe to wskazuje że ma GT (jeśli są oryginalne i nikt ich nie zmianiał). Ale po kołach to auta raczej się nie poznaje
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
A 08 - 09.05 jest zlot wszystkich fordow w fajnej miejscowosci Kurozweki /k. Staszowa. Bedzie sporo fajnych autek kilka unikatowych Mustangow i innych fordow... trudno coby zabaraklo tam Probe .
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
Różnice w budowie silników pomiędzy GT i GL '89r.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są różnice w budowie silnika 89 GT a GL? Oczywiście poza turbinką.