Tarcze i klocki przód + przegub i drążki kierownicze
Tarcze i klocki przód + przegub i drążki kierownicze
Siemka,
Usiłuję dostać tarczę i klocki do mojego bolidu, nigdzie w moim wsiowym miasteczku nie mogę dostać, więc powiedziałem gościowi że od mazdy 626 GE powinny być takie same. Poszukaliśmy znalazł mazdę 626 GE 2.0i DOHC i według tej tabeli były produkowane od połowy 91r. czy te tarcze i klocki będą pasowały? może ktoś zna rozmiary, co mam mu powiedzieć żeby kasy nie wywalić w błoto? dziękuję za pomoc
Usiłuję dostać tarczę i klocki do mojego bolidu, nigdzie w moim wsiowym miasteczku nie mogę dostać, więc powiedziałem gościowi że od mazdy 626 GE powinny być takie same. Poszukaliśmy znalazł mazdę 626 GE 2.0i DOHC i według tej tabeli były produkowane od połowy 91r. czy te tarcze i klocki będą pasowały? może ktoś zna rozmiary, co mam mu powiedzieć żeby kasy nie wywalić w błoto? dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony 2006-03-22 15:08 przez Wito, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 16v 1993r
USA
USA
Proszę wymiary. Od tej mazdy powinny pasować, proponuję poszukać np na http://sklep.intercars.com.pl/ do Probe lub na http://moto.sklep.pl/ do Mazdy 626 GE. Ja zakładałem z JC ale nie pamiętam numeru.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Na przód nie kupuj przypadkiem jakiegoś najtańszego wynalazku bo przy pierwszym ostrym hamowaniu masz po tarczach. W Probkach hamulce niestety nie są najwyższych lotów chociażby z uwagi na stosunkowo małą średnicę tarcz. Słyszałem, że godne polecenia są tarcze ATE PowerDisc z nacięciami. Są niezłe a cena też nie jest jakaś super kosmiczna.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
Zadzwoń, zamów i po sprawie
http://www.ebcbrakes.pl
Nie jestem pewien czy osobom fizycznym sprzedają. Jeśli nie to ściągnij sobie chociaż katalogii, tam masz numery katalogowe.
http://www.ebcbrakes.pl
Nie jestem pewien czy osobom fizycznym sprzedają. Jeśli nie to ściągnij sobie chociaż katalogii, tam masz numery katalogowe.
Pozdrawiam
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
standard tarcze 340/kplRuCiK pisze:Zadzwoń, zamów i po sprawie
http://www.ebcbrakes.pl
Nie jestem pewien czy osobom fizycznym sprzedają. Jeśli nie to ściągnij sobie chociaż katalogii, tam masz numery katalogowe.
klocki standard 175
klocki green stuff 220
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
Mam tarcze JC od 4 m-cy i jakoś nie narzekam, a wolno nie jeżdżę i hamulca też nie żałuję.darel pisze:Na przód nie kupuj przypadkiem jakiegoś najtańszego wynalazku bo przy pierwszym ostrym hamowaniu masz po tarczach. W Probkach hamulce niestety nie są najwyższych lotów chociażby z uwagi na stosunkowo małą średnicę tarcz. Słyszałem, że godne polecenia są tarcze ATE PowerDisc z nacięciami. Są niezłe a cena też nie jest jakaś super kosmiczna.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No to super Jak kiedyś jechałem z Cynkim to miałem okazję zobaczyć jak zachowały się seryjne tarcze przy ostrym hamowaniu z ponad 200 km/h prawie do zera bo wyjechał nam żuk. Po takim hamowanku niestety tarcze się chyba lekko powyginały Sam kiedyś jadąc swoim Probkiem przeżyłem chwilę grozy jak hamowałem przy 150km/h i nagle po kilku sekundach miałem wrażenie jakby ktoś mi tarcze posmarował masłem. Deptałem na maksa a wózek jechał dalej. Niestety odprowadzanie ciepła jest gówniane i bardzo szybko rozgrzały się do temperatury, która spowodowała, że hamowanie było nieskuteczne. Tak więc nadal uważam, że w Probe seryjne hamulce nie nadają się do bardzo ostrego hamowania no ale przecież nie chodzi o to, żeby się licytować. Wito już zamówił i ma problem z bańki
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
Tak, również od MazdyWito pisze:Żeby nie otwierać nowego tematu, ponieważ jestem na etapie wymieniania chcę się upewnić czy przeguby i drążki też od madzi mam kupować? o przegubach znalazłem tematy i większość z nich podaje że od mazdy 626 GE przeguby będą dobre, a co z drążkami, też od madzi zamawiać? dzięki
Rafał 2.0 16V
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
czy te klocki bedą pasować do 2.5 V6 (tylnie klocki) ?? http://moto.sklep.pl/index.php?modules= ... how&o=2299
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 2006-08-22 16:44
- Galeria: viewtopic.php?t=9300
mam teraz takie objawy:
jak jade wolno to cos piszczy ( nie cały czas , tylko "cyklicznie" cos jakby pół obrotu koła piszczało, a poł nie)
piszczy bardziej jak jest zimny i przy skreconych kołach, po rozgrzaniu raczej juz nie (czasem piśnie )
piszczy z przodu wiec mysle ze bede robił przednie hamulce?!
jakiej firmy kupić, ile kosztują, i do czego kupic? Mazda 626 2.5 V6?
i jeszcze jedna sprawa:
reczny prawie wcale nie działa, wiec:
z przodu i z tyłu mam hamulce tarczowe, wiec w takim razie bede robił wszystkie hamulce...
i mam kolejne pytanie:
czy z tyłu mam po prostu tarcze czy tarczo-bebny?
Ford Probe II 2.5 V6 GT 1993 USA
jak jade wolno to cos piszczy ( nie cały czas , tylko "cyklicznie" cos jakby pół obrotu koła piszczało, a poł nie)
piszczy bardziej jak jest zimny i przy skreconych kołach, po rozgrzaniu raczej juz nie (czasem piśnie )
piszczy z przodu wiec mysle ze bede robił przednie hamulce?!
jakiej firmy kupić, ile kosztują, i do czego kupic? Mazda 626 2.5 V6?
i jeszcze jedna sprawa:
reczny prawie wcale nie działa, wiec:
z przodu i z tyłu mam hamulce tarczowe, wiec w takim razie bede robił wszystkie hamulce...
i mam kolejne pytanie:
czy z tyłu mam po prostu tarcze czy tarczo-bebny?
Ford Probe II 2.5 V6 GT 1993 USA
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
piszczy ci ogranicznik klocków hamulcowych, jest taka blaszka i kiedy klocki sie zużyją to blaszka ociera o tarcze informując swoim piskiem ze klocki sie kończąKrzycho pisze:mam teraz takie objawy:
jak jade wolno to cos piszczy ( nie cały czas , tylko "cyklicznie" cos jakby pół obrotu koła piszczało, a poł nie)
piszczy bardziej jak jest zimny i przy skreconych kołach, po rozgrzaniu raczej juz nie (czasem piśnie )
piszczy z przodu wiec mysle ze bede robił przednie hamulce?!
jakiej firmy kupić, ile kosztują, i do czego kupic? Mazda 626 2.5 V6?
i jeszcze jedna sprawa:
reczny prawie wcale nie działa, wiec:
z przodu i z tyłu mam hamulce tarczowe, wiec w takim razie bede robił wszystkie hamulce...
i mam kolejne pytanie:
czy z tyłu mam po prostu tarcze czy tarczo-bebny?
Ford Probe II 2.5 V6 GT 1993 USA
tył to same tarcze, i reczny zapewne masz odpięty dlatego ten układzik przy cylinderkach masz zapieczony i kiedy reczny sie zaciągło to koła hamowały wiec pewnie ktos odpiął linke od recznego, wystarczy pszeczyscić mechanizm i załozyć linke
lub masz po prostu zerwaną linke
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 2006-08-22 16:44
- Galeria: viewtopic.php?t=9300
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 2006-08-22 16:44
- Galeria: viewtopic.php?t=9300
co będę dużo pisał: miałeś racjegonciu1 pisze: piszczy ci ogranicznik klocków hamulcowych, jest taka blaszka i kiedy klocki sie zużyją to blaszka ociera o tarcze informując swoim piskiem ze klocki sie kończą
tył to same tarcze, i reczny zapewne masz odpięty dlatego ten układzik przy cylinderkach masz zapieczony i kiedy reczny sie zaciągło to koła hamowały wiec pewnie ktos odpiął linke od recznego, wystarczy pszeczyscić mechanizm i załozyć linke
lub masz po prostu zerwaną linke
a konkretnie:
wymieniłem przednie hamulce i po kłopocie nic nie piszczy
ale żeby nie było tak miło...
odkreciłem koło z tyłu i porażka... klocek zewnetrzny prawie nie ruszony (jak nowy) a ten od srodka prawie całkiem starty...
linka od recznego sobie wisi ....
musze cos z tym zrobic...
tylko co?
co mozna z tym zrobic i czy bede musiał jakies czesci kupic? trzeba cos rozkrecic i oczyscic?
- Camel
- Posty: 256
- Rejestracja: 2005-09-14 15:37
- Galeria: viewtopic.php?t=6440
- Gotar Reinard
- Posty: 32
- Rejestracja: 2008-02-24 19:45
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa - Łódź
- Kontakt: