wyciecie katalizatora + zuzycie paliwa

Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 84
Rejestracja: 2005-06-23 11:32
Samochód: Ford Probe 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=10701
Lokalizacja: Rzeszow

wyciecie katalizatora + zuzycie paliwa

Post autor: sliwka »

witam :) mam Probe1- 2.2GL i jutro wycinam katalizator i dowiedzialem sie tutaj ze po jego wywaleniu wzrosnie zuzycie paliwa i chcialbym wiedziec czy bedzie ono tak duze ze je odczuje na kieszeni ??
Awatar użytkownika
Olaf
Posty: 89
Rejestracja: 2004-09-14 08:34
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

kat.

Post autor: Olaf »

Mam wywalonego kata i zużycie paliwa nic a nic nie wzrosło. Jest ładniejszy dźwięk 2.2GT
2.2GT I gen. 92r.
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

Wrośnie Ci strasznie ale to nie z powodu wywalenia Kata , a z zupełnie innego ...:
Mianowicie:
1) Znacznie ładniejsze brzmienie ( co powoduje że chętniej ciśniesz gaz)
2) Szybciej się wkręca , może nie ma wielkiej różnicy ale jest odczuwalna ( co powoduje że chętniej ciśniesz gaz)
3) Piękny - odgłos wypychanych spalin przez turbinę....syczy jak smok.... ( co powoduje że chętniej ciśniesz gaz)

a jak wiadomo im chętniej ciśniesz na gaz tym więcej pali :) :roll:
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 84
Rejestracja: 2005-06-23 11:32
Samochód: Ford Probe 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=10701
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: sliwka »

hehe dzieki za trafne informacje Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Wrośnie Ci strasznie ale to nie z powodu wywalenia Kata , a z zupełnie innego ...:
Mianowicie:
1) Znacznie ładniejsze brzmienie ( co powoduje że chętniej ciśniesz gaz)
2) Szybciej się wkręca , może nie ma wielkiej różnicy ale jest odczuwalna ( co powoduje że chętniej ciśniesz gaz)
3) Piękny - odgłos wypychanych spalin przez turbinę....syczy jak smok.... ( co powoduje że chętniej ciśniesz gaz)

a jak wiadomo im chętniej ciśniesz na gaz tym więcej pali
Z całą stanowczością potwierdzam :twisted: :twisted:
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 84
Rejestracja: 2005-06-23 11:32
Samochód: Ford Probe 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=10701
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: sliwka »

ja tez sie z tym zgadzam i nie protestuje tylko gorzej bedzie jak mnie przerosnie to spalanie przez to butowanie hehe :)
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Hmm może i ja pozbędę się drania. Jedno pytanko poza wycięciem samego katalizatora trzeba jeszcze robić jakieś przeróbki??
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
swider
Posty: 155
Rejestracja: 2005-09-17 19:11
Galeria: viewtopic.php?t=8393
Lokalizacja: Nowy Sącz Wielogłowy

Post autor: swider »

Tez teraz wywalam katalizator.Wystarcz wspawac na jego miejsce jakos rurke i wszstko jest ok.
Probe 2.2 GL & 2,5 V6 KLZE :D

obydwa RED:D
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Jak wywalasz całkiem i nie zostawiasz pustej obudowy z rurką to wspawaj sobie ten druciany elastyczny łacznik
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

Tylko pamiętajcie !!!
Po wywaleniu Katalizatora możecie zapomnieć o legalnym przeglądzie...a jak kiedyś trafi się wam kontrola na trasie ( taka co spaliny badają) to dowód rejestracyjny zatrzymany na bank...

Jeśli macie instalację LPG ..to mniejszy kłopot...
Czasami wcale nie badają .
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

waluś pisze:Jak wywalasz całkiem i nie zostawiasz pustej obudowy z rurką to wspawaj sobie ten druciany elastyczny łacznik
Co to daje?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

nie zgadzam się z tą opinią - mam wywalony od 5 lat conajmniej a zawsze robię legalnie przeglądy i nikt nigdy nie robi problemu - wskazania są ok
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

nic nie daje. Jak wspawasz rurę to masz sztywny układ (brak kołnierza redukującego drgania który zdaje się jest na tym kołnierzu przed katem - taki pierścionek) i będzie drgania na bude przenosić
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Gacek Wrocław pisze:nie zgadzam się z tą opinią - mam wywalony od 5 lat conajmniej a zawsze robię legalnie przeglądy i nikt nigdy nie robi problemu - wskazania są ok
ciekawe :? :?
A jak wchodzi pod samochód to nie widzi, że nie ma kata??

Ja mam wywalony katalizator i srodkowy tłumik i rzeczywiście ładny dzwiek, lecz spalanie wzrosło niestety.
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 84
Rejestracja: 2005-06-23 11:32
Samochód: Ford Probe 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=10701
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: sliwka »

ale o ile wzroslo spalanie ??
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

Może o 1; 2 litry, ale prawda jest taka, że faktycznie częsciej szybciej jezdzę :twisted: :twisted:

P.s. I jeszcze jak ostro ruszę to czuć na zewnatrz beznyne, (niedopalona mieszanka).
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

...znacznie lepsze osiągi, ja zamiast kata mam chyba właśnie ten łącznik chyba,ze łącznik jest seryjnnie w LX, bo podobno w mmiejsce kata mma rurkę, a tą plecionke równierz mam, nie pali dużo, gazu ok 12 w mieście, 9 w trasie to uważam dobrze...
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

Marcos nie musisz robić takiej miny ":?" bo ja tylko stwierdzam fakt :wink:- od lat jezdze na przeglady i nigdy nikt nie przyczepil sie do braku kata (dodam ze jezdze w rozne miejsca) a odczyty analizy spalin są w normie
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

U nas nie ma problemu z przeglądami hehe. Ja raz byłem rowerem :twisted: a poprzednio podsunołem dowód szefowi, a on pojechał swoim paskiem i podbił przegląd na 3 Żuki moją Mazde i Matiza kumpla hahaha . Mieszkanie na zadupiu ma czasem swoje zalety 8)
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Mój Tata jeździ bez kata (auto ryczu, jak by miało zaj***ć pół miasta) i jakoś od pięciu lat mu podbijają i życzą "szerokiej drogi" (znajomy) :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
szerszeń
Posty: 214
Rejestracja: 2005-12-03 10:04
Samochód: I gen. 2.2 GT/ Audi a6 c6 2.4 V6
Lokalizacja: Belchatow

Post autor: szerszeń »

Witam mam pytanie chce wywalić środkowy tłumik i kata również przy okazji i zamiast tego wstawić rurę , jakie będą efekty dżwiękowe tego zabiegu :?: bo nie chciałbym stracić dowodu przy pierwszym minięciu policji dzięki pozdrawiam 8)
czarny mat I 2.2 GT 92 r i 186 koników cudeńko
Audi a6 2.4 04' 177 KM i ten dźwięk V6 pięknie
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

bez przesady po usunięciu kata dźwięk zmienia się nieznacznie (oczywiście pod warunkiem sprawności układu tłumiena w reszcie auta)
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 84
Rejestracja: 2005-06-23 11:32
Samochód: Ford Probe 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=10701
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: sliwka »

witam dzisaj usunołem kata i wszystko chodzi tak jak ma super dzwiek i nie ma zbednego ciezaru pod autem same plusy i dzieki wszystkim za informacje :) Pozdrawiam
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Spalanie silnika też na plus??
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
sliwka
Posty: 84
Rejestracja: 2005-06-23 11:32
Samochód: Ford Probe 2.2 Turbo
Galeria: viewtopic.php?t=10701
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: sliwka »

spalanie u mnie sie nie zmienilo i wszystko jest oki :) spalanie moze tylko wzrosnac przez wciskanie gazu czesciej bo dzwiek jest super i az chce sie agresywniej jezdzic hehe :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”