Strona 2 z 2

: 2006-04-12 15:53
autor: raven
Sqad pisze:Zapomniałeś o ABSie w wersji Beta czyli to co mamy w I generacji, tam jest Anti-Lock to taki raczkujący ABS 8)
Ale pojechałeś Kamil.... chamówa.
Raczkujący... no wiesz? :cry: :cry:

: 2006-04-12 16:09
autor: Sqad
Ej no nie chmówa bez przesady, sam miałem jedynke to to coś miałem odłączone.

: 2006-04-12 21:19
autor: Kamil_01
Robert pisze:Obrazek
:1111_ok:
:lol: :lol: :lol: :lol: lol ale polewka nie mogłem wytrzymać :lol:

: 2006-04-12 21:27
autor: Probiacz2000
oj tam dziewczyna chciala sie poprostu dowiedziec :) hehe

: 2006-04-12 22:26
autor: tofil
Sqad pisze:Zapomniałeś o ABSie w wersji Beta czyli to co mamy w I generacji, tam jest Anti-Lock to taki raczkujący ABS 8)
Napiszesz coś więcej bo nigdy o tym nie słyszałem.

: 2006-04-13 08:00
autor: Kamil_01
Dzisiaj wymieniam cała piaste, jeszcze nigdy tego nie robiłem :? macie może jakieś porady dla mnie. Co trzeba najpierw zrobić etc. na co mam się przygotować :wink:

z góry dzięki

: 2006-04-13 08:55
autor: Ronin
Kamil_01 pisze:Dzisiaj wymieniam cała piaste, jeszcze nigdy tego nie robiłem :? macie może jakieś porady dla mnie. Co trzeba najpierw zrobić etc. na co mam się przygotować :wink:

z góry dzięki
Do piasty z tyłu nigdy się jeszcze nie dobierałem. Wymieniałem tylko łożysko z przodu więc na pewno zaopatrz się w WD-40! Skrajnie nie korzystne warunki tam panują do odkręcania jakichkolwiek śrub :wink:

: 2006-04-13 09:21
autor: tofil
I jakiś duży młotek i łom żeby sworzeń wahacza wybić. Uważaj też na sprężynę McPhersona bo jak za mocno ją przegniesz to pęknie. Wiem to z doświadczenia :) Pomocne będzie jak drugie tylne koło też uniesiesz, wtedy stabilizator nie będzie ci wymienianej piasty pchał do góry. I koniecznie podłóż jakieś np. klocki drewniane a nie rób tego na lewarku (bynajmniej fabrycznym).

: 2006-04-13 11:21
autor: Kamil_01
nie wiem chyba mam znowu problem z tylnim zawieszeniem :? a mianowicie dzisiaj wyjechałem się przejechać i sunełem się po asfalcie z prędkością 10 km/h i usłyszałem dziwne stuki, wydobywały się z tylnego zawieszenia były to takie rytmiczne stuki w odstępie 2 - 3 sekundowym. miał ktoś z was taki problem, myśle że to może być drążek stabilizatora ale czekam na wasze sugestie.

Kurde oddałem samochód jakimś partaczą a teraz mam problemy z tylnim zawieszeniem, ale mam nerwa :evil:

: 2006-04-13 11:36
autor: tofil
Stabilizator hałasuje na nierównościach. Wygląda na łożysko.

: 2006-04-13 11:47
autor: Kamil_01
tofil pisze:Stabilizator hałasuje na nierównościach. Wygląda na łożysko.
to jak rozumiem wymienie wkońcu tą piaste z łożyskiem hałas powinien ustać tak??

ps. jeszcze zastanawiam z której strony łożysko jest uwalone, jak wcześniej pisałem kiedy skręcam w prawo te wkur... buczenie ustaje :P

: 2006-04-13 12:19
autor: Maro
Jak jest z tymi generacjami ABS'u :?:
Jaki ABS jest w Probe I Gen, a jaki w II :?:

Jak jest naprawdę z tą skutecznością "raczkującego ABS'u" w jedynkach :?:

Pozdr,

: 2006-04-13 22:28
autor: Ronin
tofil pisze:I jakiś duży młotek i łom żeby sworzeń wahacza wybić
Fakt! :P
Kamil, zanim wymienisz łożysko, właściwie to piastę z tyłu to przejedz się z kimś kto ma dobry słuch :D Nadwozie samonośne ma to do siebie, że skutecznie przenosi chałas po całej budzie. A szkoda płacić dwa razy.

: 2006-04-13 22:28
autor: tofil
Maro pisze: Jaki ABS jest w Probe I Gen, a jaki w II :?:
W II jest 4-kanałowy :D

: 2006-04-14 00:42
autor: Kamil_01
Ronin pisze:
tofil pisze:I jakiś duży młotek i łom żeby sworzeń wahacza wybić
Fakt! :P
Kamil, zanim wymienisz łożysko, właściwie to piastę z tyłu to przejedz się z kimś kto ma dobry słuch :D Nadwozie samonośne ma to do siebie, że skutecznie przenosi chałas po całej budzie. A szkoda płacić dwa razy.
szczera prawda hałas roznosi się po całej budzie raz słysze z lewego koła to raz z prawego :lol: sam już nie wiem, będe musiał dokładnie obadać te dwa łożyska. Ale jestem już prawie pewien że to prawe, bo jak wchodze w ostrzejszy zakręt słysze tylko V6 :twisted: czyli tak jak powinno być, bo każdy wie że jeżeli wchodzimy w zakręt działa siła odśrodkowa która to powoduje odciążenie samochodu, w moim wypadku jest to prawa strona, ona się odciąża i łożyska nie słychać :wink:

ps. w pasacie kumpel miał uwalone łożysko i wymieniał każde pokolei, wymienił trzy dobre :lol: a te czwarte co zostawił na koniec było uwalone :lol: :lol: ja nie chciałbym popełnić takiego błędu :P

: 2006-04-14 00:44
autor: KITT
Maro pisze:Jaki ABS jest w [...] II :?:
Było napisane na poprzedniej stronie. :wink:

: 2006-04-14 15:53
autor: Kamil_01
hehe dzisiaj wymieniłem piaste razem z łożyskiem, i problem znikł 8) 1 godz. roboty i po sprawie :wink:

: 2006-04-14 23:54
autor: tofil
I co z tym ABS'em I gen.? Jak on działa? No na pewno ktoś wie :D

: 2006-04-15 02:27
autor: Kamil_01
no niby jest 3. kanałowy, tz. przednie koła hamują niezależnie a tylne razem, ale moge się mylić :wink: