Strona 1 z 4
					
				KL-ZE
				: 2006-04-16 20:28
				autor: Sebastian
				Chcialem napisac ten temat w FAQ ale tam moga tylko moderatorzy pisac tematy wiec umieszczam go tu, jakis moderator moze go potem przenies do FAQ.
chodzi o silniki KL-ZE. znalazlem duzo materialow o tej maszynie i pomyslalem ze zamieszcze to na forum bo ten temat bardzo czesto powraca.
informacje znajdojace sie na tych stronach powinny odpowiadac na wszystkie wasze pytania zwiazane z tym silnikien az do zakupu.
gdzie kupie KL-ZE
http://www.probeaddiction.com/klze.htm
http://www.jazzproparts.com/ProductDeta ... tCode=KLZE
http://www.tokyomotorimports.com/engine/40/KLZE.html
http://www.naganojapanese.com/jdm_klze.html
dlaczego potrzebuje ten silnik?-dane techniczne jak i male porownania.
http://www.geocities.com/viv95pgt/klze.html
pare wykresikow pokazojacym nam ruznice pomiedzy naszymi a tamtymi maszynami.
http://www.geocities.com/motorcity/5335/zevs03.htm
http://www.geocities.com/motorcity/5335/ze9397.htm
http://www.geocities.com/motorcity/5335/klvsstk.htm
miejsca gdzie mozna zamowic czesci do ZE, albo 
zmodernizowac nasze.
http://www.corksport.com/store/category ... train.html
http://www.corksport.com/store/category ... ngine.html
http://www.corksport.com/store/category/5pjf/turbo.html
na koncu dadam strone, gdzie kazdy moze wpisac jaki ma silnik, fele i opony a potem obliczyc sobie predkosc na kazdym biegu jak i predkosc maksymalna.
http://www.ford-probe-driver.de/set_tec ... chung.html
mam nadzieje ze sie to wielu z was przyda.
pozdr
Sebastian
 
			
					
				
				: 2006-04-17 01:59
				autor: Tomasz S
				Sebastian !
Dobra robota !
Stronki powinny trafić do FAQ !!!
Tomek
ps. Ostatnia jest po niemiecku ...
- Ty potrafisz ją przetłumaczyć , inni mogą mieć kłopot  
 
 
Nara
 
			
					
				
				: 2006-04-17 03:10
				autor: wingerman
				Nie robmy misz-maszu w FAQ  
 
   
 
Proponuje jakiegos chetnego by przetlumaczyl to i napisal gotowego posta, ktorego sie tam umiesci.
 
			
					
				
				: 2006-04-17 07:54
				autor: Sebastian
				co do tej ostatniej strony.
Reifengrößen-rozmiar opon,felg
erster, zweiter itd. w tabeli pod spodem to poszczegolne biegi.(jakie przelozenie na nich jest, tam nie trzeba nic wpisywac,sam oblicza na podstawie jaka marka i silnik)
anzeige in.-w km/h albo w milach(licznik)
oder:typ auswählen wybor silnika.
potem wciskacie na berechnen. i w tabeli pod spodem widac bedzie wyniki.
mam mozliwosc przetlumaczenia, lecz niestety tylko na niemiecki.
pozdr
			 
			
					
				
				: 2006-04-17 18:40
				autor: Gturbo
				Pytanie: 
Na tych wykresach są uwzględnione opory toczenia? 
Bo KL-ZE mają 200ps, a na wykresach wykazało 171ps 
A zwykłe KL 133ps. 
Co jest nie tak?
 To sa tak zwane moce do kol. Na przyklad moc 164 konie to sam silnik na tasmie produkcyjnej bez skrzyni polosi i kol. Auta na 4na 4 maja jeszcze wieksze ubytki mocy jakies 15% o wiencje mocy.
			 
			
					
				
				: 2006-05-11 10:06
				autor: Kędziorek
				Oto te Chipy do KLZE:
[url=ttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Probe-Mazda-MX6-626-KLZE-Performance-Chip-Eprom-GT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33597QQitemZ8063175435QQrdZ1]Chip do KLZE[/url]
Chip dp KLZE 
			
					
				
				: 2006-06-09 17:53
				autor: Sebastian
				
			 
			
					
				Re: KL-ZE
				: 2006-06-16 00:34
				autor: york
				Sebastian pisze:na koncu dadam strone, gdzie kazdy moze wpisac jaki ma silnik, fele i opony a potem obliczyc sobie predkosc na kazdym biegu jak i predkosc maksymalna.
http://www.ford-probe-driver.de/set_tec ... chung.html
mam nadzieje ze sie to wielu z was przyda.
pozdr
Sebastian
 
no ladnie z tej tabelki wynika ze moje auto na 5-tym biegu poleci 317,7 km/h 

  jesssu musze sprobowac 

 
			
					
				
				: 2006-06-16 18:55
				autor: Sebastian
				jestem ciekaw co tam wpisales...ale ponad 260 to ci nigdy niepowinno pokazac....no chyba ze masz 3000 GT albo cos w tym stylu.
przypominam:
Reifengrößen: wielkosc opon/felg
oder: typ auswählen: wybor silnika
erster Gang:	biegi od 1 do 5,  liczby ktore sie pokazuja to                                            przelozenie skrzyni
zweiter Gang:		
dritter Gang:		
vierter Gang:		
fünfter Gang:		
finale Übersetzung:  przelozenie przy predkosci maxymalnej/finalowe
Berechnen: oblicz
pozdr
			 
			
					
				
				: 2006-06-17 22:42
				autor: york
				no wpisalem oponki 195/60/15 i silnik 2.2 turbo z reczna skrzynia 

 
			
					
				
				: 2006-06-18 19:42
				autor: maciej
				na koncu dadam strone, gdzie kazdy moze wpisac jaki ma silnik, fele i opony a potem obliczyc sobie predkosc na kazdym biegu jak i predkosc maksymalna. 
http://www.ford-probe-driver.de/set_tec ... chung.html 
mam nadzieje ze sie to wielu z was przyda. 
Dzięki Seba  ,dobra strona u mnie się sprawdza 
pozdrawiam
 
			
					
				
				: 2006-06-19 09:16
				autor: Raf
				Przeniosłem wątek, bo jeśli macie ochotę podyskutować, to nie w F.A.Q.
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 09:21
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2006-06-19 22:15
				autor: Raf
				To ja też włączę się do dyskusji i na końcu dadam stronę, gdzie ... ble, ble, ble...
To samo co wcześniej, ale tym razem po angielsku ...
http://www.performanceprobe.com/misc/in ... =gearspeed
I pewnie żadnemu się to nie przyda  

 
			
					
				
				: 2006-06-20 17:06
				autor: Sebastian
				juz jest, tylko ze po niemiecku 
 
  
 
			
					
				
				: 2006-06-20 17:24
				autor: Robert
				Nawet wiele razy 

 
			
					
				
				: 2006-06-20 18:30
				autor: Gturbo
				Juz niedlugo bedziecie miec nastepnego klubowicza z KLZE 

 
			
					
				
				: 2006-06-22 16:43
				autor: Kristofer
				No Goncia 

  zazdroszczę 

  i gratuluję 
 
 
Opisuj wszystko na bieżąco jak już...dopłynie 

 
			
					
				
				: 2006-06-22 16:46
				autor: Kędziorek
				Goncia ja wiem, że dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają, ale jaki wyszedł koszt całkowity przytargania tego silnika do Polski ze wszystkimi opłatami?? Bardzo jestem ciekaw.
Opowiedz możesz podesłać na PW, jeżeli nie chcesz pisać na forum.
Pozdrawiam
			 
			
					
				czy to klze?
				: 2006-06-30 23:13
				autor: maanu
				mam takie pytanko: czy silniki klze mają różne kolektory dolotowe?
w pierwszym poście są linki i w pierwszych dwóch kolektor na klze jest inny niż w dwóch następnych. te dwa końcowe mają kolektory jak w mazdzie 626 2.5 V6 , albo tylko mi się wydaje. Czy po numerze silnika można sprawdzić czy to klze lub w jaki sposób to sprawdzić? 
znawcom dziękuje za odpowiedź.
			 
			
					
				
				: 2006-07-29 20:32
				autor: Sebastian
				pomyslalem ze nie bede zakladal nowego tematu wiec....
poznalem kolesia ktory handluje czesciami do probka(urzywane) i ma w ....uj!  ma tez silnik KL-ZE, uszkodzony 

  za 450 euro. silnik jest kompletny z wszystkim( czy aparat jest to niewiem) ale cala reszta jest.
jesli by byl ktos zainteresowany to prosze na gg albo pw pisac. 
 
 
pozdr
 
			
					
				jak odroznic klze od kl?:P
				: 2007-07-21 15:24
				autor: tomek7
				jak w temacie 

 
			
					
				
				: 2007-07-21 15:49
				autor: Ada
				Było wałkowane Panie kolego..
Ale zanim wyleci ten post odpowiem ci pokrótce.
Z najbardziej widocznych różnic to :
kolektor dolotowy, z wyglądu jest bardziej płaski, oraz brak EGR.
na przepustnicy masz wybite Kl31, oraz na głowicy przynajmniej u mnie wybite KLZE.
 
Po za tym inna moc 200 KM ale tylko do uzyskania jak zmienisz ECU i przepływomierz.
Z budowy wewnętrznej z tego co zauważyłem, inne wałki rozrządu, inne tłoki.
Pzdr.
 
			
					
				
				: 2007-07-21 17:06
				autor: tomek7
				dziekuje, zaraz sie zjawi robuś heheh
Byłem, zamknąłem (skoro było), poszukałem i nie znalazłem, więc odblokowałem.
Robert
			 
			
					
				
				: 2008-04-05 23:17
				autor: bartek521
				no własnie mnie etz ciekawi ten KL-ZE co to jest?mocniejszy silnik?cięzko go znalesc w probku?