Strona 1 z 2
Uszczelniacze
: 2005-09-06 22:46
autor: el_talerzos
Jak już wcześniej pisałem rano przy odpaleniu daje dość pokaźną jasną zasłonę ale po chwili już jest ok - w warsztacie mi powiedzieli że najprawdopodobniej mam uszczelniacze do wymiany i tu pojawia się moje pytanie - czy przy wymianie uszczelniaczy trzeba wymienić uszczelke pod głowicą i jeżeli tak to jaka jest orientacyjna kwota jaką na trzeba wyłozyć za tą uszczelke
Pozdrawiam
IIgen, 2.0, 16V, 94r.
: 2005-09-07 06:48
autor: tofil
Większość części znajdziesz na
http://www.moto.sklep.pl. Szukaj zawsze Mazda 626 GE, silnik FS. Uszczelka kosztuje u nich 150 zł jednak nie wiem czy koniecznie trzeba ją wymienić. To powinien wiedzieć mechanik.
: 2005-09-07 07:48
autor: Voodoo
tofil pisze:Uszczelka kosztuje u nich 150 zł jednak nie wiem czy koniecznie trzeba ją wymienić. To powinien wiedzieć mechanik.
Jak nie wiesz, to nie wypisuj takich rzeczy.
Każdorazowe zdjęcie głowicy obowiązkowo powinno wiązać się z wymianą uszczelki pod nią. Ona nie jest wykonana z gumy żeby za każdym razem szczelnie układała się do elementów. Raz skręcona głowica miażdży uszczelkę i powoduje jej nieodwracalne odkształcenie.
: 2005-09-07 08:14
autor: Jedrek
Dodatkowo kontrola płaszczyzny głowicy i ewentualne planowanie.
Oczywiście dotyczy głowic z aluminium.
Pozdro
: 2005-09-07 09:44
autor: arturo
witam. można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
potrzebny będzie sznurek o grubości 5mm,i długości około 2 m
-odkręcasz świecę , ustawiasz tłok w dolnym położeniu
-przez otwór od świecy wkładasz sznurek, tak żeby
zostało go ze 20-30 cm na zewnątrz odkręcasz dekiel zaworowy, rozpinasz rozrząd ,zdejmujesz wałki.
-zakładasz klucz na koło pasowe, i obracasz wałem korbowym, do chwili
, aż poczujesz opór,tak trzymasz,a kolega:
-rozpina zawory, wymienia uszczelniacze.
-spina zawory, i tak każdy cylinder po kolei.
pozdrawiam arturo
: 2005-09-08 12:26
autor: tofil
Voodoo zrobiłem ci coś??
Nie napisałem "nie musisz wymieniać uszczelki" tylko "jednak nie wiem czy koniecznie trzeba ją wymienić. To powinien wiedzieć mechanik." Czytać nie umiesz czy opuszczałeś lekcje zrozumienia treści języka polskiego
Zastanów się co piszesz
Poza tym to ty brednie wypisujesz
Twoj post o centralnym zamku. Chyba nigdy nie widziales schematu elektrycznego Probe.
: 2005-09-08 12:58
autor: Voodoo
: 2005-09-08 14:13
autor: tofil
Tylko łopatkę zostaw bo jest moja
Nie lubię jak ktoś mi coś wytyka a nie ma racji
I pamiętaj o łopatce
: 2005-09-08 15:24
autor: Voodoo
: 2005-09-08 16:05
autor: MiH
spokój bo zamknę temat
: 2005-09-08 16:20
autor: Robert
O!
To legendarni moderatorzy naprawdę istnieją!
To może są też smoki i bociany...
: 2005-09-08 23:29
autor: Tomasz S
Uszczelniacze zaworów - wymiana
: 2006-06-11 16:13
autor: Zolak
TAk jak w temacie musze wreszcie wymienic uszczelniacze zaworów w Probe 2.0 lecz nie mam narzedzi... Wiec moje pytania brzmia: Czy moze ktos z Warszawy wymienial juz uszczelniacze w jakims warsztacie i moze go polecic?? Chodzi mi o jak najmniejsza cene:) i zeby mechanicy nie urzadzali sobie jazd probnych... A drugie pytanie to czy moze ktos z Warszawy moglby porzyczyc "za browca":D lub sprzedac urzadzenie do zdejmowania sprezyn zaworowych...(nie wiem jak to sie fachowo nazywa)
: 2006-06-11 17:01
autor: Sqad
Kalii
: 2006-06-13 17:48
autor: Sebastian
a ile kostuje tak wymiana w 2.5l ??
: 2006-06-13 20:42
autor: wingerman
j/w KALII
Urzadzenie do zdejmowania zabezpieczen sprezyn zaworowych = mlotek i kawalek rurki stalowej tak robi wiekszosc warsztatow (bo pewnie i szybko)
: 2006-06-13 21:44
autor: Zolak
Gdzie mozna dostac narzedzie do monatrzu/demontarzu sprezyn zaworowych??
: 2006-06-17 20:01
autor: artix
ja robilem bez sciagania glowic , uzywalem sprezonego powietrza aby podtrzymac zawory
: 2006-06-17 20:31
autor: arturo
arturo pisze:witam. można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
potrzebny będzie sznurek o grubości 5mm,i długości około 2 m
-odkręcasz świecę , ustawiasz tłok w dolnym położeniu
-przez otwór od świecy wkładasz sznurek, tak żeby
zostało go ze 20-30 cm na zewnątrz odkręcasz dekiel zaworowy, rozpinasz rozrząd ,zdejmujesz wałki.
-zakładasz klucz na koło pasowe, i obracasz wałem korbowym, do chwili
, aż poczujesz opór,tak trzymasz,a kolega:
-rozpina zawory, wymienia uszczelniacze.
-spina zawory, i tak każdy cylinder po kolei.
pozdrawiam arturo
: 2006-06-17 20:49
autor: tofil
Racja. Mi wymienili bez ściągania głowicy ale to i tak g....o dało
Jak kopcił tak kopci
Chyba trzeba robić zarówno uszczelniacze jak i pierścionki
Uszczelniacze zaworowe silnik FS
: 2013-04-03 14:06
autor: Steffi
Witam Was pięknie, jestem nowa na forum. Musiałam wyjąć silnik i zrobić kapitalkę, pierścienie olejowe zamurowane były w tłoku. Mam problem z uszczelniaczami zaworowymi, a mianowicie gdzie je po taniości kupić. W motor już wsadzone zostało sporo kasy. W intercars'ie cena jednego uszczelniacza to 10,60pln, może ktoś pomoże ze znalezieniem tańszych.
Z góry dzięki
Steffi
Re: Odp: Uszczelniacze zaworowe silnik FS
: 2013-04-03 14:28
autor: Kocureq
To daje ci 160 zl, nie tak duzo. Nie oszczedzaj na uszczelniaczach, moze brac olej.
Re: Uszczelniacze zaworowe silnik FS
: 2013-04-03 16:18
autor: Steffi
U Świątka dostałam za 52pln komplet
Dziękuje za pomoc
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
: 2013-04-04 21:13
autor: cewnik
Jak i uszczelniacze to i pierścienie - lepiej wymień to i to, bo szkoda płacić drugi raz za robociznę, jak wymienisz tylko uszczelniacze, a dalej bedzie kopcić
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
: 2013-04-04 22:21
autor: Romas
Steffi pisze:U Świątka dostałam za 52pln komplet
To ciekawe ile one pochodzą
Co do pierścieni to racja, lepiej wymień, a zwłaszcza olejowe jeśli kompresja jest w granicach 13bar na cylindrach
W silnikach 2.0 dość szybko sie one wycierają, a swoją drogą ile oleju Ci brał na powiedzmy 1kkm ?