Strona 1 z 1
no i zaczelo sie:P male problemy z elektryka...
: 2006-07-01 23:43
autor: pytlar
a mianowicie jest taka sprawa: wczoraj bylem na przegladzie jeszcze i wszystko oczywiscie cacy z autkiem:P zadnych luzow ani stukow!! ale mniejsza o to...
dzisiaj odkrylem ze mi przestalo dzialac podswietlanie licznikow i wszystkich pokretel( wszystko inne dziala) i tylne swiatla pozycyjne...
czo moze byc potencjalna przyczyną?? a i bezbiecznik nowy wsadzilem to odrazu po wlaczeniu swiatel z impetentem wystrzelil:] czy to moze byc winna zwykla glupia spalona zarowka od podswietlania (tzn. czy moze robic zwarcie spalona zarowka??)??
o regulacji twardosci zawieszenia juz czytalem, wiec jutro poszukam usterki:P a i zauwazylem ze nie dzialaja mi diody podswietlajace "normal" i "soft"!! idzie je wymienic?? od Sport sie swieci:]
ale zastanawia mnie jedna rzecz: jak mam wlaczone swiatla mijania wszystko normalnie. Ale jak przelacze na pozycyjne tym malym pokretlem od siwatel to slychac ze silnik zaczyna jakos inaczej troszke chodzic i na wskazniku od ladowania wskazowka idzie lekko w dol!!:/ ale swiatla swiecą! co to moze byc??
a i czy silnik u was tez tak mocno sie grzeje?? tzn. wskazowka od temp niby jest na normal ale wentylator zaraz sie wlacza a silnik caly goracy ze nic nie idzie dotknac pod maska!! nawet drut od podtrzymywania maski cholernie sie nagrzewa!!
Re: no i zaczelo sie:P male problemy z elektryka...
: 2006-07-02 00:23
autor: Sqad
pytlar pisze:
o regulacji twardosci zawieszenia juz czytalem, wiec jutro poszukam usterki:P a i zauwazylem ze nie dzialaja mi diody podswietlajace "normal" i "soft"!! idzie je wymienic?? od Sport sie swieci:]
To nie są diody tylko żarówki, cena około 50gr, ja kupiłem na giełdzie elektronicznej.
pytlar pisze:
a i czy silnik u was tez tak mocno sie grzeje?? tzn. wskazowka od temp niby jest na normal ale wentylator zaraz sie wlacza a silnik caly goracy ze nic nie idzie dotknac pod maska!! nawet drut od podtrzymywania maski cholernie sie nagrzewa!!
W normie czyli gdzie?? było na forum już sporo razy, ale i tak napisze. Generalnie temperatura maksymalnie powinna iść do połowy skali i nie wyżej. A to że masz wszystko gorące pod maską to nic dziwnego to jest silnik

, obejżyj sobie kolektor wydechowy po jeździ w nocy, świeci się jak świetlik

: 2006-07-03 00:19
autor: pytlar
no to sie uporalem ze swiatlami!!

okazalo sie ze jakis debil juz grzebal przy kabelkach i chyba czyms goracym przylozyl do wiazki kabli i sie stopily dwa kalbe i sie zlaczyly...:/ no i odrazu okazalo sie ze te male pokretlo nie wlacza pozycyjnych tylko halogeny
tylko odkrylem ze mi samochod cos bardzo duzo pali... tzn. nawet 20/100..

i wcale az tak nie szaleje!! przewaznie starm sie zmieniac biegi przy 2-2,5tys obrotow:] od czego moze zalezec takie spalanie??
a i probowalem sprawdzic bledy wg. wskazowek i wyszlo ze kontrolka "chek engine" zgasla i juz nie chciala mrygac... nie ma bledow?? czy co??
: 2006-07-03 00:44
autor: Pelot
tak, to znaczy że nie masz błędów.
spalanie rzeczywiście spore...wymień może świece na początek,podejrzewam że długo mogły być nie wymieniane.
P.S.zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza
: 2006-07-03 01:03
autor: pytlar
ten filtr powietrza to juz od wczoraj zabieram sie obejrzec ale zawsze albo zapomne albo musze gdzies isc:[ swiece tez watpie czy gosciu wymienial... kupilem od goscia ktory mial radio za poltora tys., eleganckie glosniki pozakladane, piekne felgi 16", a nie wymianil nawet paska rozrzadu (dobrze, ze przynajmniej mi powiedzial zebym wymienil!!) ani nawet uszczelki pod pokrywa zaworow (byla na sylikon:evil: )!! i caly silnik az zalalo olejem od gory do dolu...
a i mam jeszcze jeden problem!! wyczytalem, ze silnik powinien zgasnac jak sie odkreci korek od oleju!! a u mnie nie ma najmniejszej roznicy!! czy odkrecony czy zakrecony silnik chodzi tak samo!! co to moze byc??
: 2006-07-03 09:45
autor: Pelot
z tym korkiem jest wiele opini, u mnie jest tak samo nic się nie dzieje-ani nie chlapie olejem i mnie się wydaje że tak powinno być.
Niech się wypowiedzą ludzie którzy twierdzą inaczej
: 2006-07-03 09:51
autor: pytlar
no wlasnie u mnie tez nic nie pluje, nie dmucha ani nic takiego!! silniczek chodzi pieknie, cichutko i rowniutko!!:D w escorcie to mi ciagle plulo spod tego korka!! a jak go zdjelem to mi spaliny uciekaly z korka
a filtr powietrza faktycznie masakra... pelno piachu i piur w srodku...:/ chyba trzeba zalozyc stozek:D:D:D
a do tego silnika trzeba koniecznie duzo wiekszy stozek??

: 2006-07-03 10:38
autor: Bogdan9999
Z korkiem oleju u mnie było tak samo chłopaki tak powinno byc moim zdaniem.
: 2006-07-03 14:28
autor: Pelot
a do tego silnika trzeba koniecznie duzo wiekszy stozek??
może nie tyle duży,co z odpowiednim dolotem zimnego powietrza,
: 2006-07-03 14:43
autor: pytlar
ze zrobic porzadny dolot i najlepiej odseperowac od silnika to wiem

tylko teraz nazbierac kaske na stozek... chyba bedzie trzeba na rowerze pojezdzic..

: 2006-07-03 17:00
autor: Sqad
Co to za mit z tym korkiem od oleju, czytać dokładnie jest cały temat w FAQ. To V6 gaśnie. Co do plucia olejem to zależy gdzie są koła zaębate i ogólna konstrukcja pod deklem.
Nietypowe diody
: 2010-06-10 13:17
autor: kosmita
Witam orientuje sie moze ktos jaki symbol maja diody zamontowane w przełączniku regulacji zawieszenia w GT1 92r lub jakas strone www gdzie takie mozna zamowic
Dzieki
Re: Nietypowe diody
: 2010-06-10 14:27
autor: Bogdan9999
tam nie ma diód tylko są małe żaróweczki o średnicy 3mm. Pozdro
Re: Nietypowe diody
: 2010-06-16 21:48
autor: Jedrek
Bogdan9999 pisze:tam nie ma diód tylko są małe żaróweczki o średnicy 3mm. Pozdro
i to na dodatek 3V albo 6V
Zamówisz np. w
TME