Strona 2 z 2

: 2006-11-27 21:14
autor: Przemo
Obrazek

: 2006-11-27 21:34
autor: Bogdan9999
Ja nie obstawiał bym winy tego zaworka. A co do lokalizacji to jak zdejmiesz misę olejowa to będziesz widział po stronie rozrządu pompę olejowa, od spodu przy wejściu ślimaka będzie taki otwór w którym znajdował będzie sie sie seger(czy jakoś tak sie to nazywa). Jak go wyciągniesz to cały zaworek wyjdzie na zewnątrz (uwaga jest tam dość mocna sprężynka i uwaga na twarz ;) ) Osobiście przerabiałem ten zaworek aby puszczał olej przy większym ciśnieniu bo jak nie którzy wiedzą w FE3 po uturbieniu z ciśnieniem krucho. Ale i tak to g dało :cry:

stukanie

: 2006-11-28 00:09
autor: sebastianznak
Dzieki panowie sprawdzę jutro ciśnienie oleju w jakimś warsztacie ,powiedzcie mi tylko jakie prawidłowe ciśnienie powinien mieć silnik GT

: 2007-03-25 22:25
autor: pytlar
z tymi popychaczami to nie jest do konca tak jak piszecie:] jak ktorys jest bardzo twardy i nie macie sily go scisnac to od spodu jest taka mala kulka w popychaczu! jezeli ja wcisniecie jakims szpikulcem alba igla i jednoczesnie scisniecie popychaczto wyleci z niego olej i popychacz bedzie bardzo miekki :twisted: i wtedy uznacie ze jest niedobry??:>

: 2007-03-26 08:44
autor: Jaapko
Nie lejcie żadnych ceramizerów! Ja mam probka od Simonesa i musiałem wymienić silnik. Mówił że oleju bierze trochę, miał zalane ceramizery i olej Valvoline półsyntetyk. Olej szybko wypłukał ceramizery i silnik zaczął brać olej jak szalony. Zapewne zalał ceramizery żeby zmniejszyć pobór oleju przez silnik ale to jest bardzo chwilowe rozwiązanie. Osobiście odradzam takie dodatki.

: 2007-03-26 08:55
autor: MISIEK
Jaapko a jaki Ty olej zalales ze on wyplukal ceramizery ? :)

Bo o ceramizerach napewno wiedziales ?

: 2007-03-26 09:09
autor: Jaapko
Jak kupiłem to był zalany przez Simonesa półsyntetyk Valvoline. Na początku było jeszcze ok ale po jakimś czasie silnik zaczął brać ostro olej i mechanicy stwierdzili że Valvoline wypłukał ceramizery. Kompresja też wróciła do stanu przed wlaniem ceramizerów.

: 2007-03-26 09:16
autor: MISIEK
Poczytaj o ceramizerach....

Skoro Simones zalal ceramizery wraz z nowym olejem to jak ten sam olej mogl je wyplukac ? ;-)

: 2007-03-27 10:27
autor: Jaapko
A co ty tak bronisz tych ceramizerów, zalałeś sobie? Ja pisze z własnych doświadczeń i nie jestem zadowolony. Simones miał rozwalony silnik, zalał ceramizery, było chwilę dobrze, jak kupiłem samochód to prawie nie brał oleju a ciśnienia w cylindrach były w miarę dobre, pojeździłem ok 1500km i zaczął brać olej jak szalony a ciśnienia wróciły do stanu sprzed zalania ceramizerów. Dlatego też uważam że ceramizery które zalał Simones są do du.. ale jeśli ty uważasz inaczej to twoja sprawa.

: 2007-03-27 18:32
autor: Bogdan9999
Moim zdaniem to pierścienie 160 zł uszczelki 200 zł planowanie głowicy 40 zł i do kupy wszystko i nie ma brania oleju czyli razem jakies max 500 zł i po problemie a te ceramizery to ile kosztowały ?? najmarniej 100 zł tak dalej to koszt bedzie znacznie wiekszy to porządnego zrobienia. Pozdro

: 2007-03-28 17:38
autor: max626
przejrzyjcie ten temat powinno pomoc :D

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=24197

: 2008-01-07 22:43
autor: pytlar
a ja mam od niedawna nowy problem... od poczatku borykalem sie z wyciekiem oleju z pod dekla zaworow!! 3 uszczelki wymienialem i z kazdej po miesiacu zaczynala cieknac!! a kazda innej firmy :roll: az w koncu sie wkurzylem i dalem na sylikon... troche mialem spokoj:] az pewnego dnia podczas dlugiego postoju i pyrkania sobie silnika na wolnych obrotach zobaczylem czerwona kontrolne LOW OIL i malo zawalu nie dostalem :evil: w domu okazalo sie ze olej zszedl minimalnie ponizej kreseczki min. na bagnecie i widocznie dlugo postal i zapalila sie kontrolka (wystatczylo ze lekko sie dodalo gazu i zgasla)... i spokoj przez pare miesiecy. Od tej pory co pewien czas sprawdzam stan oleju, i tak tez zrobilem pare dni temu: wyni tak na 2/3 wysokosci miedzy min a max woec ok. Ale przed wystawilem samochod i kawalek sie przejechalem po miescie po czym zaparkowalem przed domem. Zimno jak cholera i pelno sniegu, ale musialem mame do sklepu zawiesc. Wiec wychodze na dwor, odpalam samochod i ide skrobac szyby. W pewnym momencie zaczelo cos klepac spod maski, pomyslalem ze gaz sie wlaczyl juz i te wtryski tak klepia... ale odziwo po chwili przestalo klepac... wiec skrobie dalej i jak skonczylem to wsiadam do samochodu a tu znowu ta nieszczesna czerwona kontrolka!! :shock: :evil: tylko musnelem gaz a ta gadzina zgasla i spokoj od tej pory...
ale zastanawia mnie dlaczego tak sie stalo!! :roll: poziom oleju w normnie, olej pelen syntetyk 5W30, zalany niecale 7tys km temu... nie mam pojecia dlaczego teraz tak sie stalo :roll:

: 2008-01-08 16:43
autor: Maxxum
wprawdzie mam małe pojęcie o mechanice, ale może to pompa oleju nie daje wystarczająco dużego ciśnienia...

: 2008-01-08 22:14
autor: Sqad
pytlar pisze: ale zastanawia mnie dlaczego tak sie stalo!! :roll: poziom oleju w normnie, olej pelen syntetyk 5W30, zalany niecale 7tys km temu... nie mam pojecia dlaczego teraz tak sie stalo :roll:
Straszną rzadzizne do turbo zalałeś

: 2008-01-08 22:48
autor: pytlar
taka sama jak poprzedni wlasciciel... ale teraz zmieniam na polsyntetyk:] za duzo tego co mam ucieka bokami :P

: 2008-01-08 23:21
autor: Sqad
Nie neguje czył pół czy pełen tylko dlaczego 5w30 toć turbina z tego już w ogóle siki robi

: 2008-01-11 19:14
autor: kosmita
Ja mam tak samo jak sa mocne przymrozki odpalam auto stukaja zawory przgazuje delikatnie do 3 tys i juz jest ok tej zimy zdazlo mi sie tak 3 razy jezdze na 5w40 shell