PRZEGUBY???
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Cool!!! Ale postanowiłem jednak w tym miesiącu zagazować mojego Proba i z przegubem się jeszcze wstrzymam. W końcu byna ma już taką cenę, że niedługo bardziej będzie się opłacać wachadłowcem do pracy lecieć niż Probem!!!Mam nadzieję, że jak założę gaz to po 2 dniach mi przegub nie ....... Bo bym się wku.... Przegub na next month.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
czy przegub wew. może hałasować przy skręcie?
wydaje mi się to mało prawdopodobne, ale może ktoś już przerabiał temat i wie czy terkotanie przy skręcie definitywnie wskazuje na zewnętrzną stronę, czy też możliwe jest że to wewnętrzny strzela?
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Wewnętrzny też może terkotać. Nie pracuje pod tak dużymi kątami jak zewnętrzny, ale już miałem taki przypadek. Tylko, że on terkotał podczas jazdy prosto a przy skręcie trochę głośniej.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
jest prosty test na to
Lewarek, jedno koło do góry. Dobrze ręczny zaciągnąć hehe. Potem odpalasz auto, jedyna i puszczasz sprzęgło. Delikatnie przyhamowujesz (ale z wyczuciem, koła mają się kręcić hehe, można ciut przygazować) żeby koło oporu dostało. I jeśli jest uszkodzony to zaczyna terkotać, nawet bym powiedział dość głośno, zależnie od obciążenia hamulcem.
Potem pora na zewnętrzne - skręcasz koła i delikatnie przyhamowujesz. Jak terkocze, to zewnętrzny zdechł (ale jest jeden myk - jak masz wewnętzrny walnięty i terkocze to przy skręceonych kołach też będzie terkotał, wtedy żeby ocenić czy zewnętrzny jest padnięty trzeba niestety wejść pod spód i się wsłuchać) U mnie właśnie tak jest, mam do wymiany oba wewn. a zewnętrzne spoko, no może lewy cuś tam już popykuje.
Analogicznie dla drugiej strony.
Lewarek, jedno koło do góry. Dobrze ręczny zaciągnąć hehe. Potem odpalasz auto, jedyna i puszczasz sprzęgło. Delikatnie przyhamowujesz (ale z wyczuciem, koła mają się kręcić hehe, można ciut przygazować) żeby koło oporu dostało. I jeśli jest uszkodzony to zaczyna terkotać, nawet bym powiedział dość głośno, zależnie od obciążenia hamulcem.
Potem pora na zewnętrzne - skręcasz koła i delikatnie przyhamowujesz. Jak terkocze, to zewnętrzny zdechł (ale jest jeden myk - jak masz wewnętzrny walnięty i terkocze to przy skręceonych kołach też będzie terkotał, wtedy żeby ocenić czy zewnętrzny jest padnięty trzeba niestety wejść pod spód i się wsłuchać) U mnie właśnie tak jest, mam do wymiany oba wewn. a zewnętrzne spoko, no może lewy cuś tam już popykuje.
Analogicznie dla drugiej strony.
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
a teraz bądź człowieku mądry....jak miałem rozebrane to nie żeby pomierzyć i policzyć....a teraz w sklepie domagają się ode mnie tych informacji, ponieważ były montowane różne przeguby wewnętrzne ,
wymienią mi tamten, tylko muszą wiedzieć dokładnie na co!
wie ktoś może jaką średnicę ma półoś i ile jest zębów na wieloklinie w probku z 93 roku (bo podejrzewam że zmieniało się to w określonych rocznikach)?
wymienią mi tamten, tylko muszą wiedzieć dokładnie na co!
wie ktoś może jaką średnicę ma półoś i ile jest zębów na wieloklinie w probku z 93 roku (bo podejrzewam że zmieniało się to w określonych rocznikach)?
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
jaki przegub?
chodzi o wewnętrzny od strony kierowcy...czy ktoś wymieniał może? Nie potrafią mi dobrać w sklepie bo podobno były różne typy (różna ilość frezów) . Myślę ze zmiana była w którymś roczniku a po prostu tego katalogi nie ujmują? Jak ktoś ma stary przegub wewnętrzny z tego rocznika (skrzynia manual) to prosiłbym o zmierzenie średnic i policzenie zębów na wieloklinie. Browar gwarantowany
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
witam ja przed wczoraj wymieniałem przegub ale zewnetrzny z prawej strony, w sklepie wczesniej zamówiłem od mazdy 626 GE 94/95 i pasował jak ulał, kosztował 170zł,
posiadam II v6 z 93' eu
posiadam II v6 z 93' eu
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
Ja kupowałem ostatnio zewnętrzny i niby przysłali mi do Probe 2.0 a miał inną ilość frezów. Założyli mi od 626GE bez ABS gdyż był ponad 100 tańszy, a pierścień ABS ściągnęli ze starego, na nowy pasował jak ulał.romulus pisze:z zewnętrzym nie ma tego problemu, bo był tylko jeden typ (w zasadzie dwa z abs i bez abs ale sa kompatybilne), wewnętrzne natomiast występowały chyba ze trzy rodzaje
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie szybkie pytanko bo coś się doszukać nie mogę.
Ile ząbków na wieloklinie jest na półosiach od Gt i LX ?? (mowa o przegubach zewnętrznych) Bo u mnie na półosi mam 25 na zewnętrznym i 26 na wewnętrznym przegubie. Dzisiaj dostałem przegub zewnętrzny z 26 ząbkami i Zonk. Za duży i jeździ na frezie. Wobec tego szukam takiego z 25 ale nie widze nigdzie. Kuźwa mam półosie od ch... wie czego czy co ??
Druga sprawa to czy lewa strona (półoś) różni się od prawej ?? bo wizualnbie wyglądają podobnie ale skolei mam przegub wewnętrzny i tem na 28 sębów od strony skrzyni i 26 na półoś od strony koła. Powli głupieje. Czyli wychodzi na to że do skrzyni idzie 28 zębów, a z kolei w każdej ofercie jaką widze odnośnie przegubów wewnętrznych jest 26 zębów do skrzyni
No normalnie zgłupiałem
Ile ząbków na wieloklinie jest na półosiach od Gt i LX ?? (mowa o przegubach zewnętrznych) Bo u mnie na półosi mam 25 na zewnętrznym i 26 na wewnętrznym przegubie. Dzisiaj dostałem przegub zewnętrzny z 26 ząbkami i Zonk. Za duży i jeździ na frezie. Wobec tego szukam takiego z 25 ale nie widze nigdzie. Kuźwa mam półosie od ch... wie czego czy co ??
Druga sprawa to czy lewa strona (półoś) różni się od prawej ?? bo wizualnbie wyglądają podobnie ale skolei mam przegub wewnętrzny i tem na 28 sębów od strony skrzyni i 26 na półoś od strony koła. Powli głupieje. Czyli wychodzi na to że do skrzyni idzie 28 zębów, a z kolei w każdej ofercie jaką widze odnośnie przegubów wewnętrznych jest 26 zębów do skrzyni
No normalnie zgłupiałem
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
czyli najprawdopodobniej poskładałem poprawnie hehe
Ale pozostaje jeszcze coś :
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=20799
taka lektura i nie chcę pisać od nowa hehe
chodzi w takim razie o te wypiowanie frezu. jak patrze na ten rysunek to zdaje się że powinien iść w kierunku półosi, więc najprawdopodobniej założyłempoprawnie wszystko.
Więc czy rzeczywiście półośka może chodzić na boki podłużnie i czy to może stukać w czasie jazdy ??
Ale pozostaje jeszcze coś :
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=20799
taka lektura i nie chcę pisać od nowa hehe
chodzi w takim razie o te wypiowanie frezu. jak patrze na ten rysunek to zdaje się że powinien iść w kierunku półosi, więc najprawdopodobniej założyłempoprawnie wszystko.
Więc czy rzeczywiście półośka może chodzić na boki podłużnie i czy to może stukać w czasie jazdy ??
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91