Re: biały dym rano
: 2010-04-28 13:30
dodam jeszcze od siebie bo to bardzo wazne gdy masz zamiar zmienic pierscienie i planujesz glowice lepiej dolozyc te 120 zl i wymienic panewki na wale bo po wymianie pierscieni zwiekszy sie cisnienie w cylindrach i gdy bedziesz mial luzy na panewkach moze ja zlapac i obrocic, skutki oczywiste, wal do szlifu koszty naprawy bardzo duze, cisnienie oleju masz na wskazniku, pamietaj ze byly 2 rodzaje czujnikow, 1 ktory ciagle jest w polowie na napisie normal a 2 co pokazuja chwilowe cisnienie i na postoju gdy silnik jest cieply wskazowka bedzie nisko na dole pod napisem normal wazne zeby nie przekraczala pierwszej kreski dolnej, podczas jazdy napewno idzie wskaznik w gore prawie do polowy, jezeli tak masz to wszystko jest ok, popychacze moga stukac gdy maja luz w glowicy a też gdy walek jest wytarty, jezeli miales robiona glowice to raczej beda to popychacze albo walek.