Strona 1 z 4

Rozpórki 1 GT - Drzymek

: 2006-09-23 21:22
autor: Bogdan9999
Wstawiam za Drzymka (mam nadzieję ze nie będzie miał mi tego za złe ;) ) fotki narazie przedniej rozpórki. Jutro drugiej tylnej. Pozdr.

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

: 2006-09-23 22:32
autor: Drzymek
Boguś, jak by to powiedzieć...
Są pikne i jestem pełen podziwu i uznania dla Twojej roboty :!:

(zasłużona wazelina) :D

: 2006-09-24 02:12
autor: Robert
Czemu te zdjęcia mają takie brzydkie nazwy? :lol: :wink:

: 2006-09-24 09:31
autor: waluś
ta rurka to 3/4 czy 1/2 cala ??

: 2006-09-24 15:41
autor: Bogdan9999
3/4

: 2006-10-05 12:27
autor: ADTOM
Gogdan robota perfekcyjna. Jaki koszt na przód ???? i juz masz chetnego :)

: 2006-10-05 13:42
autor: Drzymek
ADTOM pisze:Gogdan
:lol: :lol: :lol:

: 2006-10-05 14:03
autor: ADTOM
kurde człowiek się pomyli i juz sie śmieją !!! ;)

Bogdan oczywiście pytanie skierowane jest do Ciebie :)

: 2006-10-05 19:17
autor: Bogdan9999
Fotki tyłu w pierwszym poście tego tematu.

: 2006-10-05 19:19
autor: Pelot
Drzymek pisze:
ADTOM pisze:Gogdan
:lol: :lol: :lol:
Godzio :lol: :lol: :lol:

Re: Rozpórki 1 GT - Drzymek :)

: 2006-10-05 21:18
autor: Robert
Bogdan9999 pisze:Jutro drugiej tylnej.
Dzięki ruchowi w temacie po 2 tygodniach nastało w końcu wyczekiwane "jutro".

: 2006-10-06 00:17
autor: Bogdan9999
Ba widzisz Robert tak to jest jak sie nie ma czasu nawet wyspać a przez te dwa tygodnie wiele sie działo. :(

: 2006-10-06 00:38
autor: Robert
Masz rację - miał miejsce zlot w Skorzęcinie, ... 8)

: 2006-10-06 21:54
autor: Drzymek
Godzio, ta tylna roz.pierdółka wygląda rewelacyjnie :shock: :shock: :shock:

SUPER ROBOTA!!!

Wielkie dzięki!!!

: 2006-10-06 22:05
autor: waluś
ładnie :)
ale jeśli chodzi o tylną to można by ori poszukać :)
U mnie jest fabryczna :)

: 2006-10-06 22:55
autor: Bogdan9999
Ja wam zaraz skończę te wygłupy i przestańcie przekręcać moje imie ja waszych nie przekręcam więc wymagam tego samego szacunku :evil:

: 2006-10-07 12:45
autor: Pelot
Bodzio ma trudne dni :lol: to są zdrobnienia anie przekręcenia :lol:

: 2006-10-07 21:38
autor: Robert
Drzymek pisze:Godzio...
Bogdan9999 pisze:Ja wam zaraz skończę te wygłupy i przestańcie przekręcać moje imie ja waszych nie przekręcam więc wymagam tego samego szacunku :evil:
:---)
Bogdan9999 pisze:Rober masz jakieś fotki jak to przerobiliście ?? Bo ja mam mały plan ale nie wiem który lepszy :?
Dobra - zejdźcie z przejęzyczenia Adtoma. Ta ksywka pisze się przez B, samo B i tylko B.
Jak nie przymierzając Bodzilla! :wink:
Albo Obrazek :roll:

I sam sobie wymierzam gaty :1111_bicz: - wróć - baty :oops:
:wink: :wink: :wink:

: 2006-10-14 14:15
autor: Drzymek
OK, rozpórki zamontowane. Teraz mam pytanie, jak je wyregulować???
Zacząłem przekręcać śruby z przodu do momentu, gdzie poczułem wyraźny opór i dalej już musiałbym używać sporo siły żeby jeszcze przekręcić śrubę.

A na tył użyłem dużo mniej siły bo w pewnym momencie słyszałem takie cichutkie skrzypnięcia (tak jak się metal rozwiera).

Boję się dalej cokolwiek robić bo grozi to rozwaleniem szyby przedniej i pogięciem błotników z tyłu (pogięciem blach).

Poradźcie co robić: zostawić, czy jeszcze coś kombinować?

P.S. OGROMNE podziękowania dla Bogdana za na prawdę wspaniałą robotę!

: 2006-10-14 14:25
autor: TYKWA
Z tego co ja sie orientuje to rozpórka jesli ma regulacje , to rozkrécamy , badz skrécamy ja do takiego miejsca , pozycji aby weszla na sruby bez zadnych oporów i bez zadnego naciágania. Jesli tak nie jest to rozpórka jest do bani.

Jesli masz w tej chwili zalozoná rozpórke "na silé" to prédziutko odkréc i ustaw ja tak zeby swobodnie na sruby weszla.


Poza tym jesli te rozpórki wygládajá tak jak na zdjéciach , to proponowalbym je wypolerowac lub pomalowac ladnym lakierem , w takim stanie jak na fotkach troche hydgraulikiem zalatujá (bez umniejszania trudu ich wykonania)

: 2006-10-14 15:20
autor: Drzymek
Ale ja już mam założoną. Nie chce mi się od nowa wszystkiego odkręcać i jej ściągać. Nie mam założonej na siłę, tylko takiej energii użyłem że dalsze kręcenie wymaga użycia dużej siły a to wtedy by było zakładanie na siłę.

Powiedzcie z jaką siłą mam kręcić śrubą rozwierającą auto i to wszystko.

P.S. zastanawiam się czy aby nie za mocno "rozparłem" auto... :roll: :?

: 2006-10-14 16:04
autor: TYKWA
No wlasnie chodzi mi o to ze nie kreci sie sruba jak juz jest rozpórka zalozona tylko przed jej zalozeniem, a jesli nie chce Ci sie odkrécac wszystkich nakrétek , to moze bédzie Ci sie chcialo wymieniac szybé :lol: jak Ci wyleci w czasie jazdy.

Powtarzam Tobie raz jeszcze odkréc rozpórke , wyreguluj já bez przykréconych nakrétek , tak by rozpórka sobie swobodnie lezala i dopiero pózniej já przykréc.



Nie bádz uparty jak Góral :D zrób jak Ci piszé.

: 2006-10-15 10:29
autor: Robert
To samo uzyskasz bez zdejmowania kręcąc śrubą do oporu (delikatnego) w jedną, potem w drugą stronę, a następnie wracając do pozycji pośredniej. :idea:

: 2006-10-16 09:39
autor: Drzymek
OK!

Zdjąłem rozpórkę, założyłem ją ponownie i rękami wkręciłem śruby do oporu, a potem założyłem klucz i jednym palcem (wskazującym) jeszcze delikatnie wkręcałem śruby do małego oporu. To samo zrobiłem z tyłem. Suma sumarum, są lekko naszpanowane, ale w żadnym stopniu nie napinają auta. I tak ma chyba być 8)

A oto piękne fotki, czyli co nam w duszy gra:

Obrazek

Jeszcze raz dziękuję Bogdanowi :D

: 2006-10-21 18:35
autor: Eli
Podepne sie pod temat i pokaze swoja, ukonczona juz 3 tyg temu :lol:

Obrazek

Obrazek