Strona 1 z 4
					
				Rozpórki 1 GT - Drzymek
				: 2006-09-23 21:22
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2006-09-23 22:32
				autor: Drzymek
				Boguś, jak by to powiedzieć...
Są pikne i jestem pełen podziwu i uznania dla Twojej roboty 
 
 
(zasłużona wazelina) 

 
			
					
				
				: 2006-09-24 02:12
				autor: Robert
				Czemu te zdjęcia mają takie brzydkie nazwy? 
 
 
 
			
					
				
				: 2006-09-24 09:31
				autor: waluś
				ta rurka to 3/4 czy 1/2 cala ??
			 
			
					
				
				: 2006-09-24 15:41
				autor: Bogdan9999
				3/4
			 
			
					
				
				: 2006-10-05 12:27
				autor: ADTOM
				Gogdan robota perfekcyjna. Jaki koszt na przód ???? i juz masz chetnego 

 
			
					
				
				: 2006-10-05 13:42
				autor: Drzymek
				
			 
			
					
				
				: 2006-10-05 14:03
				autor: ADTOM
				kurde człowiek się pomyli i juz sie śmieją !!! 
 
 
Bogdan oczywiście pytanie skierowane jest do Ciebie 

 
			
					
				
				: 2006-10-05 19:17
				autor: Bogdan9999
				Fotki tyłu w pierwszym poście tego tematu.
			 
			
					
				
				: 2006-10-05 19:19
				autor: Pelot
				
			 
			
					
				Re: Rozpórki 1 GT - Drzymek :)
				: 2006-10-05 21:18
				autor: Robert
				Bogdan9999 pisze:Jutro drugiej tylnej.
Dzięki ruchowi w temacie po 2 tygodniach nastało w końcu wyczekiwane "jutro".
 
			
					
				
				: 2006-10-06 00:17
				autor: Bogdan9999
				Ba widzisz Robert tak to jest jak sie nie ma czasu nawet wyspać a przez te dwa tygodnie wiele sie działo. 

 
			
					
				
				: 2006-10-06 00:38
				autor: Robert
				Masz rację - miał miejsce zlot w Skorzęcinie, ... 

 
			
					
				
				: 2006-10-06 21:54
				autor: Drzymek
				Godzio, ta tylna roz.pierdółka wygląda rewelacyjnie 
 
   
   
 
SUPER ROBOTA!!!
Wielkie dzięki!!!
 
			
					
				
				: 2006-10-06 22:05
				autor: waluś
				ładnie 

ale jeśli chodzi o tylną to można by ori poszukać 

U mnie jest fabryczna 

 
			
					
				
				: 2006-10-06 22:55
				autor: Bogdan9999
				Ja wam zaraz skończę te wygłupy i przestańcie przekręcać moje imie ja waszych nie przekręcam więc wymagam tego samego szacunku  

 
			
					
				
				: 2006-10-07 12:45
				autor: Pelot
				Bodzio ma trudne dni 

  to są zdrobnienia anie przekręcenia 

 
			
					
				
				: 2006-10-07 21:38
				autor: Robert
				Drzymek pisze:Godzio...
Bogdan9999 pisze:Ja wam zaraz skończę te wygłupy i przestańcie przekręcać moje imie ja waszych nie przekręcam więc wymagam tego samego szacunku  

 
  
 Bogdan9999 pisze:Rober masz jakieś fotki jak to przerobiliście ?? Bo ja mam mały plan ale nie wiem który lepszy  

 
Dobra - zejdźcie z przejęzyczenia Adtoma. Ta ksywka pisze się przez 
B, samo 
B i tylko 
B. 
Jak nie przymierzając 
Bodzilla! 

Albo 
 
  
I sam sobie wymierzam gaty 

 - wróć - baty 
 
 
  
   
  
 
			
					
				
				: 2006-10-14 14:15
				autor: Drzymek
				OK, rozpórki zamontowane. Teraz mam pytanie, jak je wyregulować???
Zacząłem przekręcać śruby z przodu do momentu, gdzie poczułem wyraźny opór i dalej już musiałbym używać sporo siły żeby jeszcze przekręcić śrubę.
A na tył użyłem dużo mniej siły bo w pewnym momencie słyszałem takie cichutkie skrzypnięcia (tak jak się metal rozwiera). 
Boję się dalej cokolwiek robić bo grozi to rozwaleniem szyby przedniej i pogięciem błotników z tyłu (pogięciem blach).
Poradźcie co robić: zostawić, czy jeszcze coś kombinować?
P.S. OGROMNE podziękowania dla Bogdana za na prawdę wspaniałą robotę!
			 
			
					
				
				: 2006-10-14 14:25
				autor: TYKWA
				Z tego co ja sie orientuje to rozpórka jesli ma regulacje , to rozkrécamy , badz skrécamy ja do takiego miejsca , pozycji aby weszla na sruby bez zadnych oporów i bez zadnego naciágania. Jesli tak nie jest to rozpórka jest do bani.
Jesli masz w tej chwili zalozoná rozpórke "na silé" to prédziutko odkréc i ustaw ja tak zeby swobodnie na sruby weszla.
Poza tym jesli te rozpórki wygládajá tak jak na zdjéciach , to proponowalbym je wypolerowac lub pomalowac ladnym lakierem , w takim stanie jak na fotkach troche hydgraulikiem zalatujá (bez umniejszania trudu ich wykonania)
			 
			
					
				
				: 2006-10-14 15:20
				autor: Drzymek
				Ale ja już mam założoną. Nie chce mi się od nowa wszystkiego odkręcać i jej ściągać. Nie mam założonej na siłę, tylko takiej energii użyłem że dalsze kręcenie wymaga użycia dużej siły a to wtedy by było zakładanie na siłę. 
Powiedzcie z jaką siłą mam kręcić śrubą rozwierającą auto i to wszystko.
P.S. zastanawiam się czy aby nie za mocno "rozparłem" auto...  
 
  
 
			
					
				
				: 2006-10-14 16:04
				autor: TYKWA
				No wlasnie chodzi mi o to ze nie kreci sie sruba jak juz jest rozpórka zalozona tylko przed jej zalozeniem, a jesli nie chce Ci sie odkrécac wszystkich nakrétek , to moze bédzie Ci sie chcialo wymieniac szybé  

 jak Ci wyleci w czasie jazdy. 
Powtarzam Tobie raz jeszcze odkréc rozpórke , wyreguluj já bez przykréconych nakrétek , tak by rozpórka sobie swobodnie lezala i dopiero pózniej já przykréc.
Nie bádz uparty jak Góral 

 zrób jak Ci piszé.
 
			
					
				
				: 2006-10-15 10:29
				autor: Robert
				To samo uzyskasz bez zdejmowania kręcąc śrubą do oporu (delikatnego) w jedną, potem w drugą stronę, a następnie wracając do pozycji pośredniej. 

 
			
					
				
				: 2006-10-16 09:39
				autor: Drzymek
				OK! 
Zdjąłem rozpórkę, założyłem ją ponownie i rękami wkręciłem śruby do oporu, a potem założyłem klucz i jednym palcem (wskazującym) jeszcze delikatnie wkręcałem śruby do małego oporu. To samo zrobiłem z tyłem. Suma sumarum, są lekko naszpanowane, ale w żadnym stopniu nie napinają auta. I tak ma chyba być 
 
 
A oto piękne fotki, czyli co nam w duszy gra:
 
Jeszcze raz dziękuję Bogdanowi 

 
			
					
				
				: 2006-10-21 18:35
				autor: Eli