Strona 1 z 1

To mi gra - czyli co mówi głowica...

: 2003-11-25 21:40
autor: BiZoN
Tak.
Dzisiaj "niezmiernie zadowolony" utrfaliłem za pomcą przenośnego urządzenia telekomunikacyjnego (telefonu) prace mojej głowicy.
2 nagrania wrzuciłem do strefu zrzutu do odsłuchu i oceny.

Acha proszę się dokładnie wsłuchać - to nie diesel na 100% :cry:
I znów trzeba będzie jechać do mechanika opier...., krzyczeć grozić - ech..

Dla leniwych linki:
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=318
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=319

Normalnie tragedia panowie - chyba czeka mnie wymiana głowicy i przy okazji mechanika.

: 2003-11-26 09:30
autor: flanker
Fajny Probe TDi :) a moze TDCi ?

: 2003-11-26 09:33
autor: BiZoN
No przecież pisałem - PROSZE SIĘ WSŁUCHAĆ :!:

W sumie jak bym sam nie nagrywał to bym powiedział, że to zwykły Diesel one wtedy tak ładnie terkotały.

: 2003-11-26 09:59
autor: wingerman
Stary Twoj Ford Probe zapatrzyl sie na Forda Transita....., szkoda że w Dieslu ;)

: 2003-11-26 10:41
autor: Gość
zawory Ci klepia "super" :D

Dla pocieszenia dodam, ze mam ten sam problem - zrobilem dol silnika, a zapomnialem o gorze.

: 2003-11-26 13:37
autor: BiZoN
Teraz to kurcze wstyd jeździć :!:

Wiara sie zaraz patrzy - obciach na maxa.

Rozważam wymiane całej głowicy - na pewno będzie taniej tylko nie wiem czy aby skuteczniej.
Chyba że znacie inne wyjście z tej sytuacji.

Acha rozumiem, że to popychacze hydrauliczne tak napierdzielają :shock:

: 2003-11-26 13:52
autor: Gość
sam sobie odpowiedziales - na 100% taniej

liczac ze komplet zaworow i czesci na jeden cylinder kosztuje okolo 500zl, to raczej lepiej wymienic glowice

: 2003-11-26 15:39
autor: Raf
Wydaje mi się że b. głośno słychać tylko jeden zawór, jeśli to w ogóle zawór.
Stuka na zimnym,ciepłym czy stale ? który to rocznik ?
Przednia czy tylna głowica ?

: 2003-11-26 18:10
autor: Gość
Jutro chyba rozbiore swoj i napisze - wlasnie silnik mi padl, a objaw mialem taki sam. Podejrzewam, ze niezle go zajezdzilem, ale nie mialem wyjscia - jechalem do zony, gdyz miala wypadek i mialem gdzies czy padnie silnik.

Radze Ci nie jezdzic teraz autem - mozesz tylko spowodowac wieksze uszkodzenia.

: 2003-11-27 00:25
autor: Gość
To sa popychacze tak zwane szklanki tylko to musisz wymienci.

: 2003-11-27 00:50
autor: BiZoN
No widze, że ktoś tu po swojsku gada :)

Teraz należy zadać jedno zasadnicze pytanie :shock: :

ILE KOSZTUJE KOMPLET SZKLANEK :!:

I jaka jest gwarancja, że wymieniając tylko popychacze wszystko dojdzie do normy !?

: 2003-11-27 00:58
autor: Gość
Popychacze zaworow AJUSA mam po 95zl, ale moze na www.moto-sklep.pl bedziesz mial taniej. Sprowadze je na lokalny magazyn i zrobie foto, bo cos mi nie pasuje z cena i opisem. W razie czego nr czesci AJUSA 85002800 - ten nr ulatwi Ci zakup i da pewnosc, ze pasuje.

: 2003-11-27 09:12
autor: Raf
BiZoN pisze:I jaka jest gwarancja, że wymieniając tylko popychacze wszystko dojdzie do normy !?
Jeżeli to jeden z popychaczy jest przyczyną hałasu to jeśli wszystkie wymienisz to masz 100% pewności że pomoże :lol: :lol: :lol: , a jeśli przyczyna leży gdzie indziej to możesz nawet dwa razy te popychacze wymienić i nie pomoże :lol: :lol: :lol:

Ja doskonale wiedziałem co trzeba wymienić zanim w ogóle zacząłem silnik rozbierać...

: 2003-11-27 19:12
autor: Zbyszek 626 2.5
Witam przeglądam czasami wasze forum i właśnie trafiłem na ten temat.
W tym przypadku może jeszcze być inny problem a mianowicie uszkodzeniu mógł ulec chydrauliczny napinacz paska rozrządu lub tak chałasować mogą tryba wałków rozrządu z powodu nadmiernego luzu które z tego co wiem da się regulować specjalnymi podkładkami .
Jeżeli myślicie podobnie mogę jutro podesłać numerki podkładek z EPC MAZDY .
W moim przypadku pomogła wymiana napinacza a chodził silnik jeszcze głośniej.
Pozdrówka ZBYSZEK
GG 2231037

: 2003-11-27 21:50
autor: Raf
Witaj !
Ja u siebie właśnie te podkładki spręrzynujące wymieniłem :twisted:
W rocznikach 1993 ..94 są one źle zaprojektowane i przekładnie wałków rozrządu z czasem zaczynają stukać. Po prostu trzeba wymienić podkładki (talerzyki) i nakrętki na nowe - przeprojektowane.

Pozdrawiam Rafał

P.S.
Ciekawe czy wady konstrukcyjne w Probe i w Mazdzie 626 2.5V6 pokrywają się rocznikami ...

: 2003-11-27 22:09
autor: Vicky
Oooo... widze, że nie tylko mnie klapią zaworki :D U mnie klapie jeden i wszyscy się ze mnie śmieją... :cry:
Raz klepie, raz nie... zależy jak mu sie podoba... brzydal jeden! już mnie denerwuje pakowanie siana w to autko!!!! ile można :evil: ????
Najpierw sprzęgło, potem turbina, a teraz to głupie klepotanie i jeszcze mnie czeka naprawa układy wydechowego. Bo oczywiście tylko w moim wspaniałym aucie spaliny nie wydostają sie rurą wydechową z tyłu tak jak być powinno, tylko spod samochodu. Czasem wygląda jakby sie palił, albo unosił na małej chmurce!!!!
Ale jestem wściekła... musiałam sie wyżalić!!! :cry:

Pozdro!

: 2003-11-27 22:34
autor: Patee
Vicky radze przyzwyczajaj sie... Probe to mistrz fochow :?
Autko niestety wymaga opieki (czyt. kasy)

: 2003-11-27 22:47
autor: Gość
dla krotkiego wyjasnienia - probe jest malo awarjnym autem

zadbajcie najpier o podstawowe spawy, a nie czekacie az cos sie spier....

nawet przeglad jest bardzo istotny - aby bardzo dokladny

: 2003-11-27 23:14
autor: artix
jak sluchalem tego to tez pomyslalem o napinaczu na pasku rozrzadu

w moim pierwszym probie to mialem

a zrobilem tak

zalozylem na ten napinacz dwie nakretki tak aby niedalo sie go wcisnac glebiej niz okolo jeden milimetr :lol:

tanio i pomoglo bo napinacz do tanich nienalezy :wink:

: 2003-12-01 07:25
autor: amra
u mnie tez ostatnio cos tak jakby klekocze a czasem gwizdze. mialem wymieniany pasek rozrzadu jakies 1,5 miesiaca temu. musze sie temu przyjrzec, moze to wlasnie to?