Jak się siedzi w Probe?

Awatar użytkownika
Frycek
Posty: 247
Rejestracja: 2005-01-29 23:43
Car: brak
Lokalizacja: Racibórz Gliwice
Kontakt:

Jak się siedzi w Probe?

Post autor: Frycek » 2005-03-12 13:00

Zakładam ten topic, zby się dowiedzieć czy wygodne podróżuje się Probe'm.
Bardzo proszę aby każdy posiadacz tego cudeńka (podliżę się :P ) napisał ile ma wzrostu, czy jest mu dobrze( :P ) za kierownicą. A jeżeli nie to co denerwuje np. zbyt blisku umieszczone pedały obok siebie(dla przykładu jak w seicento, przez co narobiłem sobie nielada obciachu :oops: ). Nie miałem okazji siedzieć za kierownicą, więc proszę opiszcie mi wrażenia ;).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2005-03-12 13:36 przez Frycek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2005-03-12 13:22

Toś teraz stary dopalił. :D :D :D
Sorki,ale jakie seicento,co Ty tu porównujesz???
Jasne,że wygodnie.Przecież nikt tu nie napisze,że się męczy jeżdżąc probe.
Pozdrówka.
Ps.Dopóki nie wsiądziesz i się nie przejedziesz to się nie przekonasz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Gallery: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek » 2005-03-12 13:34

Coż mogę powiedzieć? Chyba tylko prawdę. W Probe siedzi i jeżdzi się cudownie, a mam około 190cm. Do czasu nabycia Czerwonej Strzały jeżdziłem Fordem Scorpio 1986r. ( a myśle że kojarzysz ile on mam miejsca, można wyciągnąc nogi nawet na przednich fotelach, nie tylko na tylnej kanapie), ale do jazdy Probe sie nie umywa. W życiu nie siedziałem w tak wygodnych fotelach, wszystko jest idealne pod rękę. Robie wszystko żeby każda chwilę spędzić za kółkiem, czasmi bywa,że zrobi się nawet 700 km i zero zmeczenia, a w te wakacje chcę zrobić małe turne po Europie, max 5000km :twisted: . Mam nadzieję,że moja odp. Cie satysfakcjonuje. Tylo nie wiem na ile jest obiektywna, w końcu jestem w nim zakochany.Chyba jak wszyscy tutaj. :twisted: :twisted:
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Gallery: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek » 2005-03-12 13:36

Kurde chciałem odp. jako pierwszy ale za dużo się rozpisałem :oops: :oops:
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Frycek
Posty: 247
Rejestracja: 2005-01-29 23:43
Car: brak
Lokalizacja: Racibórz Gliwice
Kontakt:

Post autor: Frycek » 2005-03-12 13:41

OLEY pisze: Sorki,ale jakie seicento,co Ty tu porównujesz???
Nie porównuję tutaj SC do Proba. Przytoczyłem to tylko dla przykładu, co mnie akurat w tym włoskim wynalazku denerwuje (w ogóle całe to auto mnie denerwuje: mam 188 cm wzrostu więc podróż nie wygląda zbyt interesująco, gołe blachy, brak zamka w klapie bagażnika i dużo takich, ale nie o to mi chodzi) i czy np. nie wystepuje coś takiego w Fordziku, np. masz problemy z zajęciem pozycji za kierownicą, nie możesz ułożyć wygodnie lewej stopy w czasie dłuższej jazdy itp.

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha » 2005-03-12 13:51

Jeździ się za...ście :) Jak nie masz 210cm to narzekał nie będziesz. Mój kumpel ma 210 i nie narzekał, bardzo mu się spodobało i wysiadać nie chciał :evil: :twisted: :evil:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2005-03-12 14:02

Ja mam 172 cm i dla mnie jest idealne.
Czasami wkurza mnie,że wysiadając,uderzam głową w zaczep od pasa,
ale to tylko przy szybkim wysiadaniu,jak pas jeszcze nie zdąży się całkiem odsunąć. :)
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-03-12 16:59

Maciucha. pisze:Jeździ się za...ście :) Jak nie masz 210cm to narzekał nie będziesz. Mój kumpel ma 210 i nie narzekał, bardzo mu się spodobało i wysiadać nie chciał :evil: :twisted: :evil:
Jak się ma 210 to jeździ się super ale pewnie gorzej z wsiadaniem / wysiadaniem. Z obu powodów (z przewagą pierwszego) kumpel nie chciał wysiadać :twisted:
W jedynce można nawet wyjąć szyber (i do bagażnika) i wtedy żaden wzrost nie jest przeszkodą w jeździe.
Z wad - nawet przy rozłożonych siedzeniach tylnych nie sięgam (nie dostaję) w czasie jazdy ręką do końca w głąb bagażnika :lol: :lol: :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Car: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś » 2005-03-12 18:26

Czasami wkurza mnie,że wysiadając,uderzam głową w zaczep od pasa
No szczególnie na początku. Zanim nauczyłem sie że pas zawsze musi być pierwszy to kilka guzów sobie nabiłe, hehe.
Raz chciałem być tak szybki że jak pociągnołem w zaczep z bańki to wsiadłem spowrotem do auta i trzymałem sie za główke chyba z 5 minut. :evil:
Ale oprócz pasów to cała reszta w wozach hamerykańskich jest pierwsza liga :)
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91

Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Car: Probe II 2.5V6, AUDI A6 C6 3.0 TDI
Gallery: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel » 2005-03-12 19:49

Do niedwana robiłem dość spore trasy i muszę powiedzieć, że nawet jak przejechałem ok 500 km bez zprzerwy to nie poczułem tego na plecach czy na dupie :lol: A tak nawiasem mówiąc pompowany fotel to jest naprawdę niezły wynalazek i znakomicie się sprawdza 8)
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C6 3.0 TDI

Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2915
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Gallery: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G » 2005-03-12 20:12

Ja mam 187 i jestem duzym facetem 8) 8) 8)
Ale jazda i siedzenie w Probku to jest jedna z przyjemniejszych rzeczy.
Fotele sa bardzo wygodne, dobrze mnie "obejmuja" mohe się jeszcze scisnąć wiec jest bosko.Jak jak moi poprzednicy napisali wszystko jest pod ręka:)
W wakację sporo jezdziłem na połnoc polski i po długich adleglosciach nie czuć zmecznia a najważniejsze jest to ze plecy i krzyż nie boli:)
Heneralnie podsumują jazda tym samochodem jest boska:)
Mówiłem o II generacji GT -----dla tych co nie wiedzą
Pozdro
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)

Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Car: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK » 2005-03-12 20:33

Jak sie siedzi ? :)

FANTASTYCZNIE !

(mam 190 cm wzrostu)

plecy nie bola nawet jak ma sie garba...

jezdzilem juz wieloma samochodami (nie duzo ale wieloma;>)

laguna 2 - po jakims czasie boli mnie w krzyzu... , jeszcze troche poczekam i cale plecy mnie bola... dziwny kat siedzenia...

seicento - boze.... :/ 2 pedaly naciskane na raz to norma;>

golf 1 , 4 - z pedalami juz lepiej ale i tak niewygodne...

PROBE jest po prostu idealne :) kochana rakieta :)

Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 778
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Gallery: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos » 2005-03-12 21:29

Właśnie jak w rakiecie.
Wszystko idealnie dopasowane,wygodnie jak w żadnym innym.
Wcześniej miałem scorpio'89 (tak jak kolega wyżej) i wydaje mi
się, że w Probe jest więcej miejsca (przynajmniej na przednich siedzeniach)


WADA: Gdy wygodnie usiądę nie mogę dotknąć prawego kolana dziewczyny :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Pozdrowienia
GG:9377317 white GT1 90'

Awatar użytkownika
Frycek
Posty: 247
Rejestracja: 2005-01-29 23:43
Car: brak
Lokalizacja: Racibórz Gliwice
Kontakt:

Post autor: Frycek » 2005-03-12 21:34

Acha czyli rozumiem, że obsługa pedałów w Probem nawet w zimowym obuwiu nie sprawia kłopotów.
W Seicento rzeczywiście tragedia :?

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot » 2005-03-12 23:16

To ja chyba w całym teście jestem najmniejszy jakieś 168cm :oops: ale za to 77kg wagi :twisted:
dla mnie jeżdzi sie bombowo :P wrota mają bardzo duży kąt otwarcia,z przyzwyczajenia przy wsiadaniu do innych pojazdów jakos tak dziwnie sie czuje :roll:
Jak narazie wygodniej mi się jezdziło Chryslerem Voyagerem ale to inna bajka i inny styl

Pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. » 2005-03-13 09:03

przejechałem ponad 600km z tylko jednym postojem na siku bo gdyby nie natura to wogóle bym się nie zatrzymywał :) zero zmęczenia a do tego jak już byłem na miejscu to chwilkę jeszcze posiedziałem tak mi dobrze było :D mam 186cm. narzekać mogą jedynie pasażerowie siedzący z tyłu i to w II gen bo w jedynkach jest sporo miejsca :)

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Car: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck » 2005-03-13 10:06

ja mam jakies 193 rano 191 wieczorem ;p

siedzi się wygodnie chociaż nisko - taki matiz to przy probe cieżarówka :twisted:

mnie to akurat nie przeszkadza ale jesli nie lubisz szorować tyłkiem po asfalcie to będziesz się musiał przyzwyczaić...

Nie mówiąc o wysiadaniu i wsiadaniu - mniej sprawne osoby mają z tym cholerny kłopot...

Szerokie drzwi są fajne póki ktoś nie stanie 40 cm od Ciebie na parkingu pod supermarketem - zgroza !!!! mam na to sposób - zawsze zajmuje 2 miejsca i po problemie...

no i dramat ostateczny - jak na dość duże auto - kompletny brak miejsca z tyłu - nawet jeśli masz jakies 180cm to za Tobą nikt w miare wygodnie nie pojedzie...

No i fotele - w obecnej wersji mam skóre i jest okej, ale wczesniej miałem wersje bez skór i pamiętam, że obicia foteli w wersji standardowej to jakaś koszmarna kapa o strukturze szmaty do podłogi - przydałby sie jakiś welur...
<(k)night rider>

miałem probe :)

Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Gallery: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos » 2005-03-13 11:14

Yaneeck pisze:obicia foteli w wersji standardowej to jakaś koszmarna kapa o strukturze szmaty do podłogi..
:D Az tak zle chyba nie jest :twisted: A co do podrozowania - mam 191 i jedzie mi sie ok. A nawet raz jechalem w czworke na wakacje z masa bagazy i nawet za mna jakos sie ludzie pomiescili :D ale juz nie wnikam w to jak im sie jechalo :twisted:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman » 2005-03-13 12:37

Yaneeck napisal
No i fotele - w obecnej wersji mam skóre i jest okej, ale wczesniej miałem wersje bez skór i pamiętam, że obicia foteli w wersji standardowej to jakaś koszmarna kapa o strukturze szmaty do podłogi - przydałby sie jakiś welur...
I tu nalezy sie uklan do I gen. z jej najlepszego rocznika tj. 89. Moja jedyneczka kipi cala welurem.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-03-13 13:55

Marcos pisze:WADA: Gdy wygodnie usiądę nie mogę dotknąć prawego kolana dziewczyny :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted:
CZYM nie możesz? Ja tam bez problemu sięgam i do kolanka...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. » 2005-03-13 14:00

hehe Robert! jak to robisz? do prawego kolanka sięgasz? ja wiem że małpki mają długie ręce ale aż tak? :wink: :P

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Car: none
Gallery: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober » 2005-03-13 14:10

Siedzi i prowadzi się bosko, jak to już koledzy wcześniej wspomnieli :!:
Do Yaneeck :arrow: Ja nie mam skóry na fotelach i wcalę nie mam takich traumatycznych przeżyć jak Ty z tapicerką materiałową w Probku :!: Uważam że jest estetyczna,miła w dotyku i osobiście wolę ja od skóry z wielu względów!p.s.Widziałem raz w Probku z '93 tapicerkę i była ona faktycznie trochę zbyt szorstka w dotyku ale myśle że porównanie jej do szmaty to WIELKA przesada :!: :evil:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Car: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck » 2005-03-13 16:08

Do Yaneeck :arrow: Ja nie mam skóry na fotelach i wcalę nie mam takich traumatycznych przeżyć jak Ty z tapicerką materiałową w Probku :!:
Uważam że jest estetyczna,miła w dotyku i osobiście wolę ja od skóry z wielu względów!p.s.Widziałem raz w Probku z '93 tapicerkę i była ona faktycznie trochę zbyt szorstka w dotyku ale myśle że porównanie jej do szmaty to WIELKA przesada :!: :evil:
coż - no właśnie o estetyce mówie - fatalne kolory (nieczarna czerń i zszarzała szarość), faktura ściery do podłogi i "przyjemność" w dotyku równa pumeksowi - miałem taką w poprzednich autach więc wiem...

teksty w stylu "wole ją od skóry z wielu względów" są conajmniej zabawne... Gdyby były lepszy materiał od skóry na pokrycie siedzeń to wierz mi - używanoby go w luksusowych autach... Choć przyznam, że jasny welur w omedze C jest boski i wiele skórzanych tapicerek w tym ta z probe się do niego nieumywa...
<(k)night rider>

miałem probe :)

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Car: none
Gallery: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober » 2005-03-13 20:58

Yaneeck pisze:
Do Yaneeck :arrow: Ja nie mam skóry na fotelach i wcalę nie mam takich traumatycznych przeżyć jak Ty z tapicerką materiałową w Probku :!:
Uważam że jest estetyczna,miła w dotyku i osobiście wolę ja od skóry z wielu względów!p.s.Widziałem raz w Probku z '93 tapicerkę i była ona faktycznie trochę zbyt szorstka w dotyku ale myśle że porównanie jej do szmaty to WIELKA przesada :!: :evil:
coż - no właśnie o estetyce mówie - fatalne kolory (nieczarna czerń i zszarzała szarość), faktura ściery do podłogi i "przyjemność" w dotyku równa pumeksowi - miałem taką w poprzednich autach więc wiem...

teksty w stylu "wole ją od skóry z wielu względów" są conajmniej zabawne... Gdyby były lepszy materiał od skóry na pokrycie siedzeń to wierz mi - używanoby go w luksusowych autach... Choć przyznam, że jasny welur w omedze C jest boski i wiele skórzanych tapicerek w tym ta z probe się do niego nieumywa...
I to właśnie nazywam traumatycznymi przeżyciami :!: Grunt to być trendi i mieć skórkę :!: Nieee :?: :!: Ty masz taką ładną skórkę co tak ładnie przylega :lol: i jest cool!Tylko że fotele z tyłu masz ze skaju :!: :lol:
Mój tekst w stylu"wole ją od skóry z wielu względów" :arrow: jest moim osobistym odczuciem kolego, a śmieszne jest to co prezentujesz swoją postawą :!:
No comments :!:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6

Awatar użytkownika
lajman
Posty: 93
Rejestracja: 2003-10-07 18:21
Car: brak
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: lajman » 2005-03-13 22:14

Yaneeck pisze:
Do Yaneeck :arrow: Ja nie mam skóry na fotelach i wcalę nie mam takich traumatycznych przeżyć jak Ty z tapicerką materiałową w Probku :!:
Uważam że jest estetyczna,miła w dotyku i osobiście wolę ja od skóry z wielu względów!p.s.Widziałem raz w Probku z '93 tapicerkę i była ona faktycznie trochę zbyt szorstka w dotyku ale myśle że porównanie jej do szmaty to WIELKA przesada :!: :evil:
coż - no właśnie o estetyce mówie - fatalne kolory (nieczarna czerń i zszarzała szarość), faktura ściery do podłogi i "przyjemność" w dotyku równa pumeksowi - miałem taką w poprzednich autach więc wiem...

teksty w stylu "wole ją od skóry z wielu względów" są conajmniej zabawne... Gdyby były lepszy materiał od skóry na pokrycie siedzeń to wierz mi - używanoby go w luksusowych autach... Choć przyznam, że jasny welur w omedze C jest boski i wiele skórzanych tapicerek w tym ta z probe się do niego nieumywa...

a widzisz, z tymi kolorami to ja mam np niebieska tapicerke i jest calkiem ladna
gg: 1549665
2,5 GT - poszło w ręce brata

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”