Jak prosto zwiekszyc moc silnika
Jak prosto zwiekszyc moc silnika
Witam.
Mam probe II generacji rocznik 1995 z motorem 2,0.
1.Chcialbym sie dowiedziec jak mozna w miare prosty i tani sposób zwiekszyc moc tego silnika.
2.Gdzie i za ile mozna zmienic wyglad zderzakow poprzez dokladki lub zmiane zderzaka.
Za wszelkie informacje z gory dzieki.
Mam probe II generacji rocznik 1995 z motorem 2,0.
1.Chcialbym sie dowiedziec jak mozna w miare prosty i tani sposób zwiekszyc moc tego silnika.
2.Gdzie i za ile mozna zmienic wyglad zderzakow poprzez dokladki lub zmiane zderzaka.
Za wszelkie informacje z gory dzieki.
AD 1
1. Filtr stożek
2. Barany i przebudowa wydechu.
To za niskie pieniądze.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1921
Potem sie zaczyna inna półka cenowa:
1. Soft turbo
2. Turbo
3. NOS
AD 2
Body Car Kit - ale to kosztyyyyyyy (ze 1500$ najmniej)
albo rzemiosło
a pooooza tym użyj opcji szukaj
1. Filtr stożek
2. Barany i przebudowa wydechu.
To za niskie pieniądze.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1921
Potem sie zaczyna inna półka cenowa:
1. Soft turbo
2. Turbo
3. NOS
AD 2
Body Car Kit - ale to kosztyyyyyyy (ze 1500$ najmniej)
albo rzemiosło
a pooooza tym użyj opcji szukaj
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Najprościej to było sobie kupić Igen.
No ale jeśli masz IIgen to takie opszonsy jak stożek i wydech dadzą Ci 5 w
mksie 10 koni no i moment obrotowy podniosą na niskich obrotach.
A później to sie robią takie koszta że nie mam pytań.
Sporo daje wymina sprzęgła na jakieś lepsze, mocy może nie podnosi
ale same osiągi podnosi i to w niezły sposób, ale niestety to też koszty.
Tak pi razy drzwi stożek 150-200 zł
wydech - 100 struminica (nie wiem jak spraedza się w 2.0)
Przelotowy tłumik między 200 a 400zł.
Stożek możesz spbie założyć ale przelotu nie polecam bo dużo nie da,
a będzie głośno!!! a 2,0 potrafią chałasować z przelotem ale moge sie tu mylić
No ale jeśli masz IIgen to takie opszonsy jak stożek i wydech dadzą Ci 5 w
mksie 10 koni no i moment obrotowy podniosą na niskich obrotach.
A później to sie robią takie koszta że nie mam pytań.
Sporo daje wymina sprzęgła na jakieś lepsze, mocy może nie podnosi
ale same osiągi podnosi i to w niezły sposób, ale niestety to też koszty.
Tak pi razy drzwi stożek 150-200 zł
wydech - 100 struminica (nie wiem jak spraedza się w 2.0)
Przelotowy tłumik między 200 a 400zł.
Stożek możesz spbie założyć ale przelotu nie polecam bo dużo nie da,
a będzie głośno!!! a 2,0 potrafią chałasować z przelotem ale moge sie tu mylić
Stożek
Dzieki za podpowiedzi, ale w zwiazku tym rodza mi sie nastepne pytania:
-Jak dobrac stożek, jakiej firmy, co z dolotem zimnego powietrza i z kad najlepiej poprowadzic to powietrze?
-Co z chipem, czy to ma sens i czy duzo daje?
-Jaki jest koszt baranów?
-Jak dobrac stożek, jakiej firmy, co z dolotem zimnego powietrza i z kad najlepiej poprowadzic to powietrze?
-Co z chipem, czy to ma sens i czy duzo daje?
-Jaki jest koszt baranów?
Re: Stożek
Stożek jak największy. Jaka K&N jej można być pewnym, jakość wykonaniaGalat pisze:-Jak dobrac stożek, jakiej firmy, co z dolotem zimnego powietrza i z kad najlepiej poprowadzic to powietrze?
itp. Ja osobiąście mogę polecić Spoona z wirowym podajnikiem (sam taki
mam). Widziałem na fotkach że jest prowadzony ze zderzaka. Tam jest
umieszczony filtr, a powitrze jest doprowadzane rurą np. z kwasówki.
Nie ma to sensy w benzynie no chyba że miała by turbo-Co z chipem, czy to ma sens i czy duzo daje?
-Jaki jest koszt baranów
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
akurat na naklejki....Galat pisze:Chcialbym wydac kwote rzedu 700 - 800zł
Stary! Zamiast kombinować to za tą kasę wymień filtry, zrób diagnostykę autka, wymień olej na lepszy, ponaprawiaj to co stuka i puka, wymień opony za zimówki (dobre), wypierz siedzenia, zakonserwuj podwozie, powymieniaj rurki gumowe jak sparciały, dolej destylowanej do aku na zimę a na końcu umyj go porządnie i wypoleruj coby się błyszczał jak psu jajca a będziesz o niebo bardziej zadowolony. I gwarantuje Ci że każdy nieślepy będzie musiał na auto spojżeć z podziwem, a nie ze zdziwieniem, że jeżdzi głośniej niż szybciej.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Dobrze gada!!MiH pisze: akurat na naklejki....
Stary! Zamiast kombinować to za tą kasę wymień filtry, zrób diagnostykę autka, wymień olej na lepszy, ponaprawiaj to co stuka i puka, wymień opony za zimówki (dobre), wypierz siedzenia, zakonserwuj podwozie, powymieniaj rurki gumowe jak sparciały, dolej destylowanej do aku na zimę a na końcu umyj go porządnie i wypoleruj coby się błyszczał jak psu jajca a będziesz o niebo bardziej zadowolony. I gwarantuje Ci że każdy nieślepy będzie musiał na auto spojżeć z podziwem, a nie ze zdziwieniem, że jeżdzi głośniej niż szybciej.
Bo nie uwieże że wszystko masz zrobione
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
MiH dobrze prawi z takimi pieniedzmi to sobie mozesz max wymienic filtr i wydech koncowy (na jakis badziew typu tani przelot ) wzrost mocy raczej oszalamijacy nie bedzie jakies 5-10kM (max i to przy sprzyjajacych wiatrach)
pozdrawiam
ps. jakies sensowne wzrosty mocy to od jakichs 2000zl za instalacje nitro pozniej to juz tylko drozej moze byc
pozdrawiam
ps. jakies sensowne wzrosty mocy to od jakichs 2000zl za instalacje nitro pozniej to juz tylko drozej moze byc
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Mocy, mocy....
Probe 2.0 zbudowany został aby cieszyć wzrok, komfortem jazdy, nieproblematyczną obsługą i serwisem a nie mocą. Jeśli moc to 2.5 a najlepiej to nie probe tylko jakieś inne auto.
Galat - masz auto z duszą, które nie wymaga od Ciebie prawie żadnego wysiłku. Wierz mi że 2,5 jest o wiele bardziej wymagające. Zamiast myśleć o mocy nastaw się lepiej na stronę wizualną. Tak jak mówiłem, polerka, ładne światełka, ciemne szyby...może jakiś pomysł na 2 kolory... może kameleon... wnętrze też daje dużo możliwosci... mocy z 2.0 zbyt wiele nie wykrzesasz... ale za to możesz zrobić ze swojego Probka cudo, na widok którego klękają najtwardsi.
I powiem Ci że np. dla mnie największa frajda to jazda prędkością 30-40 na godzinę po mieście i obserwowanie ludzi... jak patrzą... jak faceci odwracają głowy od oczu swoich pań by popatrzeć... jak dziewczyny gdy stoją na światłach próbują dostrzec przez ciemne szyby kto siedzi w środku...
a moc? po co? żeby Cie łoś w TDI 2.5 nie brał? po co? jak chce się ścigać to niech szuka dawcy nerek. Ty jedziesz Probe. Nie musisz nikomu nic udowadniać. A już tym bardziej takiemu co siedzi w TDI i piana mu cieknie z zazdrości, bo Ty siedzisz w Probe...
Probe 2.0 zbudowany został aby cieszyć wzrok, komfortem jazdy, nieproblematyczną obsługą i serwisem a nie mocą. Jeśli moc to 2.5 a najlepiej to nie probe tylko jakieś inne auto.
Galat - masz auto z duszą, które nie wymaga od Ciebie prawie żadnego wysiłku. Wierz mi że 2,5 jest o wiele bardziej wymagające. Zamiast myśleć o mocy nastaw się lepiej na stronę wizualną. Tak jak mówiłem, polerka, ładne światełka, ciemne szyby...może jakiś pomysł na 2 kolory... może kameleon... wnętrze też daje dużo możliwosci... mocy z 2.0 zbyt wiele nie wykrzesasz... ale za to możesz zrobić ze swojego Probka cudo, na widok którego klękają najtwardsi.
I powiem Ci że np. dla mnie największa frajda to jazda prędkością 30-40 na godzinę po mieście i obserwowanie ludzi... jak patrzą... jak faceci odwracają głowy od oczu swoich pań by popatrzeć... jak dziewczyny gdy stoją na światłach próbują dostrzec przez ciemne szyby kto siedzi w środku...
a moc? po co? żeby Cie łoś w TDI 2.5 nie brał? po co? jak chce się ścigać to niech szuka dawcy nerek. Ty jedziesz Probe. Nie musisz nikomu nic udowadniać. A już tym bardziej takiemu co siedzi w TDI i piana mu cieknie z zazdrości, bo Ty siedzisz w Probe...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Święte słowa!!!MiH pisze:a moc? po co? żeby Cie łoś w TDI 2.5 nie brał? po co? jak chce się ścigać to niech szuka dawcy nerek. Ty jedziesz Probe. Nie musisz nikomu nic udowadniać. A już tym bardziej takiemu co siedzi w TDI i piana mu cieknie z zazdrości, bo Ty siedzisz w Probe...
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
no wlasnie Probkami dres nie jezdzi aby sie scigac...
Dobrze prawisz MiH. Ja tam nie kombinuje z moca zreszta sam widziales. a zarowki juz sa i swieca niebo lepiej od tamtych... pozdro
/Roofio Probe II 1995 USA
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
no oczywiscie to jest jedna z opcji moga byc tez dywaniki z ryflowanej blachy to daje przyrost oko 8 KM na kolo....czyli razem 16 KM !!!!!!
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
opowiedź jasna jak przez mgłe.kawaleria szatana 666 pisze:krótko mówiąc - .... MiH alias Moderator - proszę nie nadużywaj czyichś postów tylko zasłoń się swoimimi wiadomościami. Autor tych postów nie będzie zachwycony tym że cytujesz jego posty jak równiez zapodajesz jego foty. Daruj sobie. I tak jestes max burakiem a robisz z siebie w oczach innych jeszcze większego
jeśli oczekujesz odpowiedzi ze strony MiHa to Cię zmartwie. MiHu wyjechał!!!
- szpagat
- Posty: 205
- Rejestracja: 2007-02-03 14:34
- Galeria: viewtopic.php?t=11166
- Lokalizacja: Piła
hej koledzy a co z pozbyciem się katalizatora? słyszałem że to daje z 5 KM więcej. Czy to prawda?
Ja akurat się pozbyłem ale nie dla mocy tylko ze względów ekonomicznych(rozsypał się i taniej było się go pozbyć niż kupować nowy-oryginał mi zaproponowali w serwisie za kilka tysięcy hehe, wiem że można wstawić uniwersalny który kosztuje 200-300 złotych ale i tak taniej się go pozbyć po prostu)
Ja akurat się pozbyłem ale nie dla mocy tylko ze względów ekonomicznych(rozsypał się i taniej było się go pozbyć niż kupować nowy-oryginał mi zaproponowali w serwisie za kilka tysięcy hehe, wiem że można wstawić uniwersalny który kosztuje 200-300 złotych ale i tak taniej się go pozbyć po prostu)
Fight like a man!!!