BRAK ISKRY

kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: kocurro »

jeżeli to będzie aparat zapłonowy to może ktoś pożyczy???????????????? a jeżeli nie? w sobotę będę wiedział bo do mojego auta mam 200km.
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: wujeksex »

Napisz jaki masz aparat zapłonowy, a ja postaram się wytłumaczyć Ci jak co sprawdzić i jak rozwiązać problem.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: kocurro »

ok napiszę ale dopiero jutro bo teraz jestem w gdańsku a auto stoi w bartoszycach. dzisiaj w nocy będę jechał pociągiem do domu więc jutro dam znać. może podaj mi twój nr. tel. to będzie łatwiej
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: wujeksex »

661739282 Do 11 będę w domu więc dzwoń.
Już poprawiłem. Sorki za pomyłkę
Ostatnio zmieniony 2009-08-21 16:53 przez wujeksex, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: kocurro »

czy w numerze nie brakuje jednej cyfry??? a jeżeli to stacjonarny to podaj jeszcze kierunkowy
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Sam »

Witam odświeżam temat chociaz mój problem jest troszkę inny - samochód mi szarpie pśtyka kicha,strzela filtr nie wchodzi na obroty i gaśnie ;/ no wiec wymieniłem świece kable nic nie dało wymieniłem kopułkę i palec dalej to samo. Naczytałem się o modułach wadliwych wiec zrobiłem moduł według schematu po przejechaniu 20 km znów zaczął czarować. i teraz najśmieszniejsze = kupiłem cewkę zapłonową nową bo była popękana. i teraz wcale nie ma iskry ;/ i nie gada - powiedzcie mi ktoś jak sprawdzić cewkę - no dostałem nową w folii i nie pali na niej ;/ już nic nie kumam. pomocy pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2009-10-10 11:46 przez Sam, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Xp »

.
Ostatnio zmieniony 2009-10-11 17:45 przez Xp, łącznie zmieniany 1 raz.
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: wujeksex »

Sam pisze:samochód mi szarpie pśtyka kicha,sczela w filtr nie wchodzi na obroty i gaśnie[...]
W czarnym też tak miałem. Obstawiam, że to przepływomierz (u mnie był uwalony), lub niewłaściwy kąt zapłonu (chyba za duży).
Uszkodzony przepływomierz powoduje, że PCM nie wie ile powietrza wpada do silnika i podaje niewłaściwe ilości paliwa.
Jednak obstawiam opcję drugą: zbyt duży kąt zapłonu. Wnioskuję po strzałach w filtr powietrza, a i zgadzało by się z moim przypadkiem: na LPG śmiga wypas, na benzynce zdycha.
LPG jest mniej kaloryczne, więc kąt zapłonu powinien być troszeczkę większy (poprawić proszę jak źle prawię). Widocznie u mnie ktoś przesadził.
Sam pisze:[...]kupiłem cewkę zapłonową nową bo była popękana. i teraz wcale nie ma iskry ;/ i nie gada - powiedzcie mi ktoś jak sprawdzić cewkę - no dostałem nową w folii i nie pali na niej ;/ już nic nie kumam. pomocy pozdrawiam
Rezystancja uzwojenia pierwotnego powinna być na poziomie paru omów (chyba 2), rezystancja wtórnego kilka kilo omów(nie mam pojęcia ile dokładnie).
A najprościej będzie sprawdzić ją w praktyce.
Sposób 1: Bezpośrednio z aku podłączasz + do cewki, palcem dotykasz pinu, z którego idzie HV na świece, minusem z aku dotykasz drugiego końca uzwojenia pierwotnego cewki i w chwili jak odłączysz minus od cewki powinno bardzo mocno "kopnąć" (nie polecam tego sposobu :twisted: ).
Sposób 2: To samo co wyżej, tylko zamiast palca podłącz świecę na przewodzie, która będzie leżeć gdzieś na silniku.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Sam »

Dzięki za odpowiedz troszeczkę już za późno bo rozwiązałem problem aczkolwiek trochę racji miałeś mianowicie na pewno był kąt wyprzedzenia zapłonu źle. Ale co do cewki przewertowałem wszystkie schematy jakie miałem i znalazłem coś takiego.
Obrazek
Zgodnie z tym schematem w cewce jest jakiś rezystor nie mam pojęcia po co :D ale jest :)
Zacząłem mierzyć miernikiem stara i nową cewkę
Obrazek
Jak widać i jak wiadomo są w niej 3 piny i wyjście do kopułki, miedzy dwoma jest uzwojenie pierwotne oba uzwojenia połączone są ze sobą. Więc jeden pin jest wspólny dla obu uzwojeń uzwojenie wtórne wiec jest miedzy wspólnym pinem a wyjściem do kopułki. Jak widać na schemacie rezystor jest podłączony do uzwojenia pierwotnego. Tak jak pisałem pomierzyłem miernikiem co się dało i tak wyszło mi mniej więcej:
Nowa Stara
pierwotne 1ohm 1ohm
wtórne 23kohm 15kohm
rezystor 0ohm 1kohm ( a tak na marginesie dodam że mimo iż cewka będzie miała dobre rezystancje nie znaczy to wcale że jest dobra mimo wszystko może mieć przebicia tak jak moja. )
No cóż próbowałem dojść do czego jest ten rezystor ale dalej nie wiem ;/ (jak ktoś wie to chętnie bym się dowiedział) Wyczytałem gdzieś jedynie że uzwojenie wtórne z czasem zmniejsza swoją oporność. Co za tym idzie iskra jest słabsza i takie tam. Na wszelki wypadek sprawdziłem właśnie takim sposobem jak pisałeś podłączyłem pod prostownik i zamiast świecy czy palca użyłem neonówki. obie działały :)
No wiec jako że cewka nowa musiała by jechać do wawy ;/ pocztą a potem do mnie wracać i czekałbym zaś z miesiąc podłączyłem na krótko rezystor 1kohm i do od tamtej pory zaczął palić.
Po wymianie cewki silnik zaczął normalnie pracować wkręcał się na obroty nie przerywał nie wariował. No może nie do końca bo spalał stukowo wiec tak jak dobrze zauważyłeś ustawiłem kont wyprzedzenia zapłonu i wszystko jest ok.

Przypuszczam że powodem była właśnie cewka była popękana no i stara po prostu miała gdzieś przebicia i żeby jako tako chodził ktoś przestawił zapłon.
Napisałem to wszystko dla potomnych bo w sumie nie ma na temat cewki nigdzie dokładnych informacji a przynajmniej nie widziałem takich. POzdro
Ostatnio zmieniony 2009-10-10 17:54 przez Sam, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
wazir
Posty: 71
Rejestracja: 2009-01-15 15:38
Samochód: Probe USA 2.5 V6 GT
Lokalizacja: Białystok

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: wazir »

O taka podpowiedz to robota! :D Może nie do końca zwięźle ale zrozumiale... ja mam ze swoim PROBE problem i to może mi dużo pomóc co napisałeś. :idea: Z mojej strony wielkie dzieki i pozdrawiam :!:
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Sam »

Nie ma za co ja zanim do tego doszedłem to tak jak pisałem kilka postów wyżej :D wymieniłem pół zapłonu a on dalej nie chciał chodzić ;) do tego wszystkiego na początku miałem zatkany egr ;D i zasyfiona przepustnice ;) po wyczyszczeniu obu naprawiłem zapłon no i da się jeździć. Jeszcze chyba mam źle wyregulowany tps ale kiedyś dam rade ;)
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: wujeksex »

Nie dam sobie ręki uciąć, ale wydaje mi się, że ten rezystor jest na pinie, który idzie na obrotomierz.
Jedno jest pewne: ma on ograniczać prąd :D
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Sam »

no to nie wiem ale bez niego nie zapala ;/ z tego co na schematach znalazłem to faktycznie obrotomierz ale do pcm tez wchodzi .
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Xp »

Witam.
Pisze w imieniu mojego znajomego.Mianowice ma problem z iskra w swoim probku V6 . mial zamontowany modul zewnetrzny ,ale sie stopil bo byl w zlym miejscu ulokowany. kupil uzywany modul,ale dalej brak iskry ,pewnie jest ten modul zepsuty.nie ma od kogo zrbic podmianki zeby go sprawdzic. powiedzcie mi jak ktos wie, czy jak taki modul zewnetrzny sie stopil to mogl cos innego uszkodzic? cewka jest dobra bo sprawdzal ja elektromechanik jakims urzadzeniem. szkoda kupowac kolejnego modulu oryginalnego czy tez zewnetrznego. a czy jak modul(aparat) jest uszkodzony to po podlaczeniu modulu zewnetrznego bedzie iskra?

pozdrawiam/Rafal
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Sam »

Po pierwsze co to był za moduł ? ten co się stopił. Po drugie co do modułów najlepiej jest zrobić zewnętrzny samemu koszt 15-20zł i trochę cierpliwości, może z tą różnicą że na probe.net piszą żeby wszystkie elementy zalać klejem na gorąco - ja tak zrobiłem i też mi się rozpuścił ten klej. Teraz zastosowałem poxipol i nie ma z nim problemów. Jeśli podłączysz zewnętrzny moduł ale jest coś jeszcze zepsute to nie będzie iskry. Proponowałbym od sprawdzenia czy dochodzą napięcia na wtyczki (nie chce mi się szukać ale pamiętam ze w którymś temacie pisali gdzie powinny być napięciowe przewody i w ogolę opisy wszystkich przewodów co wchodzą do aparatu wiec musisz szukać)
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
tajwan
Posty: 1
Rejestracja: 2009-11-01 11:15

Re: POMOCY...poważny problem

Post autor: tajwan »

mam podobny problem z iskra zrobiłem ten zastępczy moduł ale nic nie dało sprawdziłem uzwojenie wtórne i pokazuje mi ze jest przerwa to znaczy ze cewka jest do wymiany??
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: POMOCY...poważny problem

Post autor: Maciucha »

Jeżeli na którymkolwiek uzwojeniu masz przerwę to cewka jest do wymiany. Tylko sprawdź dokładnie, bo wtórne ma b.dużą rezystancję.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: POMOCY...poważny problem

Post autor: Sam »

Masz tutaj jest dokładnie opisane co i jak z cewką ;) jak pomierzyć co powinno być itd
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 50#p248950
pozdro
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Xp »

daleje ten sam problem...

Panowie (i Panie:) iskra na cewce jest a na swiecach nie ma . jakies sugestie?
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Mardok
Posty: 138
Rejestracja: 2009-05-30 18:33
Samochód: Ford Probe II EURO - 93, 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=18604
Lokalizacja: Czerwieńczyce, taka wieś niedaleko Kłodzka xDD

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Mardok »

Ja dałem do regeneracji swój aparat bo już sił nie miałem na ten cały cyrk a jeszcze jakbym miał zrobić sobie moduł zewnętrzny to bym się chyba popłakał xD na allegro się ogłaszają 2 ekipy, płacisz 200 zł i masz "sprawny" aparat i do tego 2 lata gwarancji na te elementy, które robili, tak więc czy jest sens męczyć się i zamartwiać? Inna sprawa, że odebrałem wczoraj aparat i dzisiaj mi znowu się z...dupił ale oddałem do reklamacji i mam nadzieję, że tym razem nie spartolą sprawy ^^
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Xp »

tylko ze w tym problem ze te probe mialo aparat zwenetrzny ale sie stopil. kolega kupil oryginalna uzywke ,po zalozeniu nie dzialal. jego elektromechanik poprzestawial kąt zaplonu ( jaki ma byc ten kąt?) i jak ten kąt zaplonu jest w dowolnum ustawieniu to powinien dawac chocby jak najmniejsza iskre? bo jego mechanik twierdzi ze tak.
i kolejne pytanie. czy jak sie stopil te modul zewnetrzny to mogły powstac jakies inne ,poboczne usterki ? (typu ze np cos sie zjaralo:))
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: wujeksex »

Xp pisze:daleje ten sam problem...

Panowie (i Panie:) iskra na cewce jest a na swiecach nie ma . jakies sugestie?
Jak iskra jest na cewce a na świecach nie to powód może być tylko jeden: coś nie halo z rozdzielaczem(paluch lub styki zaśniedziałe).
Chyba, że aparat jest tak przekręcony, że w momencie kiedy iskra jest na paluchu, ten akurat znajduje się w położeniu między stykami.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: Xp »

czyli kopulka i palec do wymiany ??
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
wujeksex
Posty: 1391
Rejestracja: 2008-09-08 21:09
Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Galeria: viewtopic.php?t=14440
Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: wujeksex »

Bardzo możliwe. Rozkręć i sprawdź w jakim są stanie. Jak zaśniedziałe to przeczyść papierem ściernym 400 i sprawdź czy jest jakiś efekt.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but :)
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady

Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
mikesznowaruda
Posty: 2
Rejestracja: 2009-10-15 09:35
Samochód: PROBE II 1995 2,5 V6

Re: POMOCY !!! BRAK ISKRY

Post autor: mikesznowaruda »

Witam,
jak wiekszosc osób mam problemik z iskra. Otuz zamontowalem sekwencje w moim 2,5 V6 zatankowalem do pelna przejechalem na gazie jakies 3 km i samochodzik zgasł. myslalem ze gaz odciol dopływ paliwa zarowno gazu jak i benzyny ale nie paliwo idzie iskry niema zaciaglkem probka do gazownika mordercy okazalo sie ze gaz nic nie popsul wiec co? sprawdzil czy jest prad w cewce i jest wiec cewka odpada samochud kreci iskry niema??? wie ktos co to moze byc, uslyszalem podpowiedz od mechanika amatora ze moze byc to czujnik polozenia walu, jak mam to sprawdzic zeby miec pewnosc co to moze byc w gre nie wchodza ania swiece ani przewody samochud zgasł nagle podczas jazdy.
Moje pytania brzmią??

1. co sprawdzic aby zdiagnozowac czy czujnik polozeniawału faktycznie ma wpływ na iskre w swiecach?
2. co moze byc przyczyna braku iskry wykluczajac swiece przewody i cewke?
3 czy podłaczenie do komputera postawi diagnoze braku iskry na swiecach?

Prosze o jakiekolwiek wskazówki, bo nie mam juz sil do modelow z pod hasła "probe" najpier gen. I dala mi popalic a teraz gen. II zaczyna bawic sie ze mna w dokuczanie,
dziekuje za wszelkie informacje Pozdrawiam :1111_bye:
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”