Cieszę się, że podoba Wam się mój Probek, chociaż teraz już nie ma wiele wspólnego ze zdjęciami, ale fotek nie chce na razie dawać - dopiero jak skończę.
A do Sącza zapraszam zawsze i o każdej porze. Ugoszczę wszystkim co mam
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Za niski, tył obciera - trzeba zastanowić się po co to się robi. To nie ma być jakieś kazanie, ale nie widzę sensu. Super cool - do momentu. Wlot jak Subaru jak dla mnie odpada. Powinieneś pomyśleć bardziej o czymś takim jak ma teraz Pelot. Przyciema - szyb? Trumna? Czemu? Ja miałem przyciemniać, ale odpadłem - za dużo problemów z policją, a nie daję więcej koni - szkoda kasy bo dobra folia kosztuje tyle co...Drzymek pisze:Gleby już większej nie będzie, przód jest obniżony, a tył mi obciera jak mocniej zabuja autem. Polerka alusów będzie + malowanie ich. Z wyglądu planuje jeszcze wlot taki jak ma Subaru Impreza, ale waham się żeby nie zepsuć wyglądu samochodu. I zastanawiam się nad przyciemą, ale to by była jeżdżąca trumna (TFU!!!).
Nie czuj się teraz jakoś atakowany, ale z tego co wymieniłeś jedyne co może dać jakieś osiągi na plus (myśląc sensownie) to wydech.Drzymek pisze: Do tego: stożek, BOV, kable NGK, świece iridiumy, przelotowy wydech 2,5 cala i kapcie 235 (co by przyczepność była) i myślę że 6,5 jest do zrobienia.
Zmien na węższe kapcie a odczujesz różnice, niech Ci Tomo powie jak jest różnica (kolosalna)Drzymek pisze:A w/g mnie wszystko wpływa na pracę silnika. Zgodzę się że pozostałe rzeczy prawie nic nie dadzą, ale na pewno nie zaszkodzą (a może urwą ze 0,3sekundy). Zresztą, pożyjemy - zobaczymy. Ale ja nie ustąpię, dopóki nie będę mieć 6,5 do setki (ot, takie zboczenie)