Wyrzuca wode ze zbiorniczka wyrównawczego!
- swider
- Posty: 155
- Rejestracja: 2005-09-17 19:11
- Galeria: viewtopic.php?t=8393
- Lokalizacja: Nowy Sącz Wielogłowy
Wyrzuca wode ze zbiorniczka wyrównawczego!
Witam.
Pewnego słonecznego dnia jadąc sobie moim pięknym probkiem nagle zauważylem ze zostawiam za soba słady wody!!Wychodze patrze a mi tu nad prawym kolem czyli ze zbiorniczka wyrównawczego wyrzuca wrzącą wode!!Woda sie zagotowala w chłodnicy i w zbiorniczku!!Temperatura wody na wskazniku max i ciśnienie oleju spadło w dól!!Dolalem wody i pojechalem do domu i temp. troche wyzej niż zawsze ale dojechalem!Na drogi dzień zrobilem malo trase autkiem i to samo!!Pojechalem do mechanika gdyz myslalem ze mi moze chlodnica poszla albo jakiś kabelek i gubie wode ale on stwierdził ze to uszczelka pod glowica (wspomne ze wczesniej mialem też nie zawysokie ciśnienie na tlokach).Więc zabralem sie z nim za naprawe i wymieniłem uszczelke pod glowicą wraz z innymi uszczelkam które4 sie wymienia przy takim remoncie a jest ich troche!!ale co sie okazalo dalej mi sie to to dzieje!!Moze juz nie tak szybko ale po przejechaniu dalszej odleglości tzn jak jade szybko to temp w normie gorzej jak wjade na miasto i na swiatlach stoje to wtedy temp w gore i odrazu gotuje wode!!Mechanik stwierdzil ze to jednak jest glowica pęknięta i musze ja wymienic jak chce normalnie jezdzic!!Czy komuś sie już tak przytrafilo??Ile może kosztować glowica i jak kupić zeby byc pewnym ze jest dobra bo podobno nie da sie o tak sprawdzić czy glowica jest dobra!!Pozdrawiam
Pewnego słonecznego dnia jadąc sobie moim pięknym probkiem nagle zauważylem ze zostawiam za soba słady wody!!Wychodze patrze a mi tu nad prawym kolem czyli ze zbiorniczka wyrównawczego wyrzuca wrzącą wode!!Woda sie zagotowala w chłodnicy i w zbiorniczku!!Temperatura wody na wskazniku max i ciśnienie oleju spadło w dól!!Dolalem wody i pojechalem do domu i temp. troche wyzej niż zawsze ale dojechalem!Na drogi dzień zrobilem malo trase autkiem i to samo!!Pojechalem do mechanika gdyz myslalem ze mi moze chlodnica poszla albo jakiś kabelek i gubie wode ale on stwierdził ze to uszczelka pod glowica (wspomne ze wczesniej mialem też nie zawysokie ciśnienie na tlokach).Więc zabralem sie z nim za naprawe i wymieniłem uszczelke pod glowicą wraz z innymi uszczelkam które4 sie wymienia przy takim remoncie a jest ich troche!!ale co sie okazalo dalej mi sie to to dzieje!!Moze juz nie tak szybko ale po przejechaniu dalszej odleglości tzn jak jade szybko to temp w normie gorzej jak wjade na miasto i na swiatlach stoje to wtedy temp w gore i odrazu gotuje wode!!Mechanik stwierdzil ze to jednak jest glowica pęknięta i musze ja wymienic jak chce normalnie jezdzic!!Czy komuś sie już tak przytrafilo??Ile może kosztować glowica i jak kupić zeby byc pewnym ze jest dobra bo podobno nie da sie o tak sprawdzić czy glowica jest dobra!!Pozdrawiam
Probe 2.2 GL & 2,5 V6 KLZE
obydwa RED:D
obydwa RED:D
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Pierwsze co mi sie rzuca to fakt ze mechanik nie zlokalizowal w 100%(prawdopodobnie) miejsca peknietej uszczelki a jesli szukal i nie znalazl to glowica powinna pojechac na sprawdzenie (bezwarunkowo). Krotko mowiac jesli glowica okaze sie winna to tak na prawde wine ponosi ten pseudo mechanik!!
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
To fakt, ale ja proponuję sprawdzić, czy są bąbelki powietrza przy zimnym silniku, to wiele wyjaśni, bo to wcale nie musi być uszczelka, jeżeli przy normalnej jeździe temp jest w normie, a efekt gotowania występuje tylko wówczas, gdy autko nie ma chłodzenia przez pęd powietrza.wingerman pisze:Pierwsze co mi sie rzuca to fakt ze mechanik nie zlokalizowal w 100%(prawdopodobnie) miejsca peknietej uszczelki a jesli szukal i nie znalazl to glowica powinna pojechac na sprawdzenie (bezwarunkowo). Krotko mowiac jesli glowica okaze sie winna to tak na prawde wine ponosi ten pseudo mechanik!!
Mi też wyrzuci płyn jak nie włączy się wentylator i to jest normalne, zwłaszcza na światłach.
Pozdro!
P.S. Winger mógłbyś przynajmniej poprawić orty
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Chyba masz polskie znakiwingerman pisze:Pierwsze co mi sie rzuca to fakt ze mechanik nie zlokalizowal w 100%(prawdopodobnie) miejsca peknietej uszczelki a jesli szukal i nie znalazl to glowica powinna pojechac na sprawdzenie (bezwarunkowo). Krotko mowiac jesli glowica okaze sie winna to tak na prawde wine ponosi ten pseudo mechanik!!
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- swider
- Posty: 155
- Rejestracja: 2005-09-17 19:11
- Galeria: viewtopic.php?t=8393
- Lokalizacja: Nowy Sącz Wielogłowy
Korek od chłodnicy?? nie za banalne rozwiązanie wąz po zagrzaniu jest miękki.
Tak wentylator mi się załancza i normalnie funkcjonuje.
Przy jezdzie normalnen czyli przyn chłodzeniu przez powietrze mam normalną temperature jak staje to mi wyrzyca i sie gotuje w zbiorniczku!!A uszczelka miała prześwit!!
Tak wentylator mi się załancza i normalnie funkcjonuje.
Przy jezdzie normalnen czyli przyn chłodzeniu przez powietrze mam normalną temperature jak staje to mi wyrzyca i sie gotuje w zbiorniczku!!A uszczelka miała prześwit!!
Probe 2.2 GL & 2,5 V6 KLZE
obydwa RED:D
obydwa RED:D
A nie uważasz że po rozgrzaniu powinien mieć ciśnienie to znaczy wąż twardy
wymień korek chłodnicy albo zamień się z kimś korkami
po wymianie ciśnienie wzrośnie i wąż będzie twardy
przerabiane na 2 autkach
ciśnienie wywala poprzez nieszczelny korek do zbiornika wyrównawczego
i dlatego wąż miękki
ale można dumać nie widząć autka (jeszcze chyba nikt nie naprawił auta przez neta) spróbuj zawsze taniej wymienić korek niż głowice i śmiać się z mechaników
wymień korek chłodnicy albo zamień się z kimś korkami
po wymianie ciśnienie wzrośnie i wąż będzie twardy
przerabiane na 2 autkach
ciśnienie wywala poprzez nieszczelny korek do zbiornika wyrównawczego
i dlatego wąż miękki
ale można dumać nie widząć autka (jeszcze chyba nikt nie naprawił auta przez neta) spróbuj zawsze taniej wymienić korek niż głowice i śmiać się z mechaników
Ostatnio zmieniony 2006-06-21 22:11 przez piotrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Witam. Własnie dzisiaj spotkala mnie podobna niespodzianka. Wyrzuca mi wode ze zbiornika wyrownawczego, po odkreceniu korka od chlodnicy fontanna. Wentylator sie wlacza, waz natomiast twardnieje. Z tego co zauwazylem, brak tez jest ogrzewania w samochodzie. Podpowiedzcie mi prosze co moze byc tego przyczyna. Pozdrawiam serdecznie.
PROBE 3.0 V6 LX
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Piotrek
PS. arek73 jestes "z nami" od 2005-03-03 i tylko 4 posty, przyznam ze kiepskie zainteresowanie a dodatkowo wszystkie te posty dotycza wylacznie Twoich problemow
Znam odp. na Twoje pytanie, lecz tu przejawi sie moja wrednosc z uwagi na w/w.
Przeciez to normalne ze jesli odkrecisz korek na rozgrzanym silniku, to wywali fontanne wody i nie tylko w naszych 3.0L a w kazdym silniku. Woda podczas nagrzewania zwiesza swoja objetosc (czysta fizyka) a tym samym podnosi cisnienie w ukladzie co owocuje w/w.2005-03-03jeżeli z po odkręceniu korka wywala z chłodnicy i wąż twardy to chyba jedno głowica lub uszczelka
PS. arek73 jestes "z nami" od 2005-03-03 i tylko 4 posty, przyznam ze kiepskie zainteresowanie a dodatkowo wszystkie te posty dotycza wylacznie Twoich problemow
Znam odp. na Twoje pytanie, lecz tu przejawi sie moja wrednosc z uwagi na w/w.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Prawda Wingerman, tylko 4 posty. Zupelnie nie znam sie na samochodach, dlatego tez, o ile dobrze pamietasz, pisalem do Ciebie odnosnienie np. amortyzatorow na privie. Do dzisiaj od kiedy napisalem pierwszy post odnosnie spalania, leje do zbiornika place i placze bo nie udalo mi sie zrobic nic, co by zmniejszylo spalanie. Gdybym potrafil, zapewne zrobilbym. Niestety od dzisiaj jezdzic sie nie da dlatego wlasnie poprosilem o pomoc. Pozdrawiam.
PROBE 3.0 V6 LX
- swider
- Posty: 155
- Rejestracja: 2005-09-17 19:11
- Galeria: viewtopic.php?t=8393
- Lokalizacja: Nowy Sącz Wielogłowy
Jezeli to faktycznie uszczelka, to powiedzcie mi prosze do jakiego silnika szukac? Bylem dzisiaj zapytac o uszczelke, podalem model, rocznik, sprzedawca zapytal mnie z jakiego samochodu robiona byla przekladka silnika bo w katalogach wszedzie byl probek z silnikiem max 2.5l. Rozlozylem rece i tyle, nie bede sie sprzeczal ze "specjalista".
PROBE 3.0 V6 LX
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: