problem z rozruchem.
problem z rozruchem.
Dzisiejszego pięknego poranka, pełny euforii zasiadłem za kierownicą swojego bolida, przekręciłem kluczyk i jak okazało się samochód odmówił współpracy... rozrusznik kręci jak dziki i na tym kończą się wszystkie odgłosy z silnika, totalne echo... pewnie jak przyjadę po pracy to zapali na strzał... i właśnie dlatego nie mam już pomysłu co go boli przez kilka dni jeździ spoko, pali na tyk i wszystko jest ok, aż tu nagle totalne nic, zrobił mi już tak nie pierwszy raz więc to nie jest nic przypadkowego... czasami wystarczy mu że postoi kilka minut i już zapali... kompletnie nie wiem co mu może być... HELP!!!
wingerman
wingerman
89r. 2.2 GT (I) USA
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
hm.. jak to w naszych Probówkach bywa, naciskasz sprzęgło przed odpałem?? bo bez tego ani rusz...
Ostatnio zmieniony 2006-08-25 10:10 przez Ada, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
no i stało się najgorsze, wcale już nie odpalił...
sprawdzałem i nie ma iskry... może to wina cewki? wiecie może jak sprawdzić cewkę czy jest dobra? a może macie jakieś inne pomysły od czego nie ma iskry?
--------------------------------------------------------------------------------
znalazłem wczoraj, że oprócz iskry nie chodzi też pompa paliwowa, w serwisówce jest bezpiecznik który za to odpowiada ale w 92 roku, mój jest z 89 i elektryka trochę się różni, kto wie gdzie w 89 roku jest taki bezpiecznik i czy wogóle jest, lub co wogóle mogło się stać że nie ma iskry i nie chodzi pompa paliwowa?
sprawdzałem i nie ma iskry... może to wina cewki? wiecie może jak sprawdzić cewkę czy jest dobra? a może macie jakieś inne pomysły od czego nie ma iskry?
--------------------------------------------------------------------------------
znalazłem wczoraj, że oprócz iskry nie chodzi też pompa paliwowa, w serwisówce jest bezpiecznik który za to odpowiada ale w 92 roku, mój jest z 89 i elektryka trochę się różni, kto wie gdzie w 89 roku jest taki bezpiecznik i czy wogóle jest, lub co wogóle mogło się stać że nie ma iskry i nie chodzi pompa paliwowa?
89r. 2.2 GT (I) USA
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Ja ma problem tego typu że musze czesto nim na prawde sporo kręcić żeby odpalił prawidłowo .
pokwiczy troszke i w końcu zapala , aku jest dobry niby swiece nowe , pompka jest ok , kable nowe , więc co ???
A czasem odpali bez kłopotu .
Ni jest to może tragedia ale lepiej zapobiegać niż leczyć.
pokwiczy troszke i w końcu zapala , aku jest dobry niby swiece nowe , pompka jest ok , kable nowe , więc co ???
A czasem odpali bez kłopotu .
Ni jest to może tragedia ale lepiej zapobiegać niż leczyć.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja przychylam się do Skorika (z wyjątkiem pomysłu przepinania pompy - wystarczy kilka razy przekręci kluczyk bez zapalania).
Diagnozę potwierdza: kod błędu 25.
Diagnozę potwierdza: kod błędu 25.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Tylko zobacz Robert, że u nas pompa paliwa kręci dopiero wtedy gdy kręci rozrusznik. Jeżeli puszcza mu zawór zwrotny to chwilę potrzeba, żeby zapalił. Więc zamiast dłużej kręcić silnikiem lepiej podłączyć pompę pod zapłon i przed zapaleniem silnika poczekać z dwie lub kilka sekund na zapłonie a potem go kręcić. Tak będzie zdrowiej dla silnika i akumulator mniej dostanie po dupsku.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie zobaczę, bo u mnie kiedyś nie kręciła gdy potrzebowałem, więc pociągnąłem kabel i teraz kręci gdy tylko chcę.
Ale zamiast przełączac na stałe pompę lepiej przedłużyc do kabiny złącze diagnostyczne
Po jego zwarciu jeśli kluczyk jest na "ON" to pompa działa. Czyli jakiś przełącznik astabilny w kabinie i przed odpaleniem chwilę popompowac...
Ale zamiast przełączac na stałe pompę lepiej przedłużyc do kabiny złącze diagnostyczne
Po jego zwarciu jeśli kluczyk jest na "ON" to pompa działa. Czyli jakiś przełącznik astabilny w kabinie i przed odpaleniem chwilę popompowac...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń