Rezystor dmuchawy padnięty
Rezystor dmuchawy padnięty
Witam. Mam taki problem w sumie to kilka. Mianowicie, niedawno kupilem Probe I GT z 92r. No i niestety pare rzeczy jest w nim padnietych. Zaczne od dmuchawy. Nie dziala na zadnym biegu. Czego to bedzie kwestia? Rezystor czy moze cos wiekszego? Drugi problem to regulacja zawieszenia. No niestety tez nie chodzi. Silniczki w ogole nie pracuja. No i juz ostatni problem to elektryka szyby w drzwiach kierowcy. Z tego co mowil mi sprzedajacy to podobno jest kwestia linki. Ale jesli nie linka to co moze pasc innego? Mechanizm spasuje od czegos innego czy tylko Probe? Pozdrawiam. Jesli ktorys problem sie powtorzyl to z gory sorry ale z tamtych postow nic oczywistego nie wyczytalem.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
To po coś kupował jak tyle rzeczy padniętych. Zacznijmy od dmuchawy może to być wszystko albo elektryka padnięta sprawdź bezpiecznik, wtyczki itd, albo uszkodzony przełącznik (w co wątpię) albo uszkodzony silnik dmuchawy. Jeżeli chodzi o zawieszenie to musisz sprawdzić elektrykę od przełącznika zaczynając kończąc na sterowniku. Mało napisałeś o elektryce szyby tzn. słychać silniczek w drzwiach czy nie. Jak nie słychać to musisz sprawdzić elektrykę. A jak słychać to musisz wyciągnąć cały napęd i ponownie założyć linkę zazwyczaj pęka uchwyt przytrzymujący pancerz linki w okolicach mechanizmu silniczka. Mechanizm pasuje od Mazdy 626 GD albo MX6 GD
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Probe GT
Może być rezystor, ale musiałby być zdrowo kopnięty - najczęściej przy tym uszkodzeniu dmuchawa nie pracuje na poszczególnych biegach.swirek pisze:Zaczne od dmuchawy. Nie dziala na zadnym biegu. Czego to bedzie kwestia? Rezystor czy moze cos wiekszego?
Bez tych silniczków nie będzie działać... A na poważnie sprawdź przy okazji, czy masz regulowane amortyzatory, bo możliwe że ktoś już je wymienił a wtedy daremny trud...swirek pisze:Drugi problem to regulacja zawieszenia. No niestety tez nie chodzi. Silniczki w ogole nie pracuja.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: Probe GT
szkoda że nie powiedział Ci ile jest z tym zabawy,swirek pisze:. Z tego co mowil mi sprzedajacy to podobno jest kwestia linki. .
linka od roweru Ci będzie potrzebna.
A odnośnie dmuchawy,ja obstawiam spalony silnik,rezystor jest mało prawdopodobny żeby padło na wszystkich biegach.
jak bys poszukał to na wszystkie Twoje pytania znalazł byś odpowiedziswirek pisze:Jesli ktorys problem sie powtorzyl to z gory sorry ale z tamtych postow nic oczywistego nie wyczytalem.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Przy dmuchawie możesz mieć jeszcze padnięty przekaźnik. U mnie tak było i nie chodziła w ogóle. Jest podwieszony przy lewej lampie w takim gumowym "kondoniku"
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
U Ciebie też? Tak jak u mnie było?Maciucha pisze:Przy dmuchawie możesz mieć jeszcze padnięty przekaźnik. U mnie tak było i nie chodziła w ogóle. Jest podwieszony przy lewej lampie w takim gumowym "kondoniku"
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Też...
Na początku nie wiedziałem o jego istnieniu i pociągnąłem dodatkowe zasilanie bezpośrednio do silnika dmuchawy, a wystarczy na krótko zewrzeć piny w kostce przekaźnika i sprawdzić czy dmuchawa ruszy. Napięcie załączające przekaźnik pojawia się po włączeniu zapłonu.
Na początku nie wiedziałem o jego istnieniu i pociągnąłem dodatkowe zasilanie bezpośrednio do silnika dmuchawy, a wystarczy na krótko zewrzeć piny w kostce przekaźnika i sprawdzić czy dmuchawa ruszy. Napięcie załączające przekaźnik pojawia się po włączeniu zapłonu.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
najprawdopodobniej masz spalony rezystor(y)Yareck pisze:Pozwolę sobie wrócić do starego tematu.
U mnie z kolei dmuchawa działa tylko na ostatniej prędkości. Czy jest w takim razie możliwy brak styku w tym przekaźniku?
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
O tym wcześniej nawet pisałem, ale wtedy w ogóle nie będzie działała.skorik pisze:A ja napisze tak: mało kto wie ale dmuchawa i regulacja zawieszenia maja ten sam przekaźnik - za lewą lampa. Łatwo dostaje sie tam wilgoć i on rdzewieje. W pierwszej kolejności sprawdź ten przekaźnik.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
Tak się podepne pod temat - chodzi mi o panel sterowania.
Najprostszy jest wiadomo jaki, potem jest z klimą to - ma guzik A/C w pokrętle nawiewu, no i potem jest "pół klimatronik" z przyciskami. A co to jest za panel, co ma taki biały pasek - wygląda jak najprostszy panel i ten pasek - co to jest u licha?
Najprostszy jest wiadomo jaki, potem jest z klimą to - ma guzik A/C w pokrętle nawiewu, no i potem jest "pół klimatronik" z przyciskami. A co to jest za panel, co ma taki biały pasek - wygląda jak najprostszy panel i ten pasek - co to jest u licha?
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD Distinctive nero fuoco
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Jak będziesz miał chwilkę i nie boisz się lutownicy, to jestem w stanie Ci wytłumaczyć o co chodzi. To można naprawić samemu.Yareck pisze:Pozwolę sobie wrócić do starego tematu.
U mnie z kolei dmuchawa działa tylko na ostatniej prędkości. Czy jest w takim razie możliwy brak styku w tym przekaźniku?
Hmm. Pasek? To znaczy jaki pasek - naklejka, suwak? Czy co?tarsar pisze:A co to jest za panel, co ma taki biały pasek - wygląda jak najprostszy panel i ten pasek - co to jest u licha?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
O coś takiego - wygląda jak naklejka,ale ja tego nie mam, niektóre Probki maja ten biały pasek ,a niektóre nie:OLEY pisze: Hmm. Pasek? To znaczy jaki pasek - naklejka, suwak? Czy co?
http://img375.imageshack.us/my.php?image=157qk.jpg
Zdjęcie zapożyczyłem z galerii z autka bogdana9999
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD Distinctive nero fuoco
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
&
ex Alfa Romeo GTV nero ; Volvo 480 Turbo Collection nr 116/480
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Probe GT
no u mnie tez padł rezystor dmuchawy wyciagnołem go rozebrałem i sa w nim trzy rzeczy ktore moga pasc opornik tranzystor i to ostanie to nie wiem co to jest takie cienkie z dolutowanym oczkiem na srubke wie ktos moze gdzie mozna dostac takie elementy bo juz drugi tydzien nie mam ogrzewania w samochodzie
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Probe GT
co masz na mysli piszac rezystor dmuchawy jakbys zamiast uczepic sie pierwszego z brzegu kontyuowal jakis sensowniejszy watek np zepsuty wentylator problem z dmuchawa dmuchawa ogrzewanie gdybysmy obaj wstawiali jakiekolwiek znaki przestankowe to wiedzialbys ile tytulow wymienilem tobys wiedzial czego szukac podsumowujac rezystory dmuchawy wygladaja tak
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade